Advertentie:

Tommy

Unique pharma dianabol

Recommended Posts

Beste ,

Weet er iemand of de producten van unique pharma goed zijn? 

heb hier de dianabol van liggen maar ik heb zowat mijn twijfels .

bedankt alvast

image.jpg

Advertentie:

Zoiezo zijn tabs slechter voor je lever dan een spuit.....als je het gaat doen doe het dan goed ....en zomaar anabolen bestellen van een willekeurige internetaanbieder zou ik zoiezo mee oppassen je weet nooit wat je koopt maar zover ik weet is UP een bekende gear 

Denk dat je er beter aan doet om eerst goed research etc te doen en dingen te vragen voor je zomaar iets besteld. Ben zelf niet heel bekend in de anabolen wereld maar ik zou in ieder geval nooit orale anabolen. Of spuit of niet

Twijfels? Wegflikkeren xD

En een GOEDE bron zoeken zodat je geen twijfels KUNT hebben.

Plus, zoals hierboven al gezegd... nooit orale anabolica doen zonder een injecteerbare vorm van Testosteron erbij, dan kom je namelijk bepaalde hormonen tekort en werken veel processen in het lichaam niet zoals het hoort.

Concentratieproblemen, slaapproblemen, gynecomastia (borstvorming) en dikke vette acne. Dat zijn bijwerkingen die je tegen zult komen als je orale anabolica neemt zonder daarbij een injecteerbare vorm van Testosteron te nemen.

De reden dat ik dianabol only ben begonnen is omdat ik telkens dagen lang hevige pijn kreeg na injecteren van testo . Ik weet het is part of the job maar zie toch veel mensen met goede resultaat die enkel dianabol nemen . 

Reacties van Sjerf zijn verwijderd, aangezien er onwaarheden in stonden en een mogelijk schadelijke manier van kuren wordt geadviseerd.

11 uur geleden zei Shorty:

Reacties van Sjerf zijn verwijderd, aangezien er onwaarheden in stonden en een mogelijk schadelijke manier van kuren wordt geadviseerd.

De enige die onwaarheden verkondigd over aas dat ben jij shorty. En door het verwijderen van mijn reacties laat zien dat je geen tegenspraak duldt. Dus bewijst het dat jij geen kaas heb gegeten van kuren met anabolen steroiden... Dus beter geef jij geen adviezen meer omtrent aas...Dus mocht je deze reactie verwijderen dan bevestig je dat jij degene bent die onwaarheden en advies over aas verkondigd...

Edited by Sjerf

Guest

Met alle respect maar ik denk dat Shorty heel goed weet waar hij over praat. Het gaat hier niet over wie er gelijk heeft of niet. Shorty is oprecht begaan met de gezondheid van de leden en dat zeg ik niet om te paaien. AAS is een serieuze zaak. Voorts moei ik mij niet met de inhoud. Heb hier voorts geen enkel belang bij want het topic ligt niet in mijn interessesfeer.

Dus jij voelt je geroepen om het blijkbaar op te nemen voor shorty, pffff... wat slecht dit zeg... ik geef jullie een tip begin niet aan aas want hier vind je nooit het goeie advies met zulke amateurs als shorty wat aas betreft... succes hansie

Edited by Sjerf

Guest
10 uur geleden zei Sjerf:

Dus jij voelt je geroepen om het blijkbaar op te nemen voor shorty, pffff... wat slecht dit zeg... ik geef jullie een tip begin niet aan aas want hier vind je nooit het goeie advies met zulke amateurs als shorty wat aas betreft... succes hansie

Man maak je toch niet zo druk. Blijkbaar ben je zo gebeten dat je zelfs de moeite niet neemt om mijn post tot het einde te lezen. Voor de laatste keer AAS en Sarms en dergelijke interesseren mij geen f*ck. Heb in die jaren hier op het forum ondervonden dat Shorty zeer veel expertise heeft wat dit betreft. Blijkbaar wordt zijn mening toch zeer op prijs gesteld. Ik raad u aan het  op een volwassen manier het uit te klaren met een privégesprek met Shorty.

Je had natuurlijk ook een DM kunnen sturen aan shorty zoals gezegd. Maar blijkbaar geef je de voorkeur aan om je dbol only Roid-Rage publiekelijk te ventileren O.o

Dus...

Als ik de stats uit je profiel zie, ben ik nog niet bijna overtuigd dat je ook maar iets weet van Bodybuilding en de gevolgen van AAS. Je post was ronduit een klote advies, en als je dat niet snap is het jouw probleem als je op je gekrompen ballen getrapt voelt.

Ga lekker cros-fitten en valt ons niet lastig, dankjewel.

PS: ik doe dit normaal nooit, maar dit voelde wel goed. Shorty kan wel tegen een stootje, maar blijkbaar wil Sjerf gewoon gelijk krijgen en als je lelijk gaat doen tegen anderen hier, dan heb je mij tegen je.

Edit: info voor wie wil leren

Edited by Bart.BB

19 minuten geleden zei Bart.BB:

Je had natuurlijk ook een DM kunnen sturen aan shorty zoals gezegd. Maar blijkbaar geef je de voorkeur aan om je dbol only Roid-Rage publiekelijk te ventileren O.o

Dus...

Als ik de stats uit je profiel zie, ben ik nog niet bijna overtuigd dat je ook maar iets weet van Bodybuilding en de gevolgen van AAS. Je post was ronduit een klote advies, en als je dat niet snap is het jouw probleem als je op je gekrompen ballen getrapt voelt.

Ga lekker cros-fitten en valt ons niet lastig, dankjewel.

PS: ik doe dit normaal nooit, maar dit voelde wel goed. Shorty kan wel tegen een stootje, maar blijkbaar wil Sjerf gewoon gelijk krijgen en als je lelijk gaat doen tegen anderen hier, dan heb je mij tegen je.

Ook jij zit er wel blijkbaar mee... je laat je wel kennen... succes grappie...

Edited by Sjerf

Dus je ontkent niet dat je advies niet klopte? Dan is het maar goed ook dat je post weg is.

En als jij vindt dat ik me laat kennen O.o... Sorry maar dat is voor mij niet zo boeiend . Het is in ieder geval voor alle potentiele lezers duidelijk hoe het zit.

Wat we voorkomen hier, is dat jij als een betrouwbare bron wordt gezien en dat er ook maar 1 persoon je woorden overneemt.
Dankjewel voor je medewerking tot nu toe :D

22 minuten geleden zei Bart.BB:

Dus je ontkent niet dat je advies niet klopte? Dan is het maar goed ook dat je post weg is.

En als jij vindt dat ik me laat kennen O.o... Sorry maar dat is voor mij niet zo boeiend . Het is in ieder geval voor alle potentiele lezers duidelijk hoe het zit.

Wat we voorkomen hier, is dat jij als een betrouwbare bron wordt gezien en dat er ook maar 1 persoon je woorden overneemt.
Dankjewel voor je medewerking tot nu toe :D

Je heb je punt gemaakt... succes....

Haha. Nou ik heb het even terug gelezen. En bedankt voor je "inbreng". @Bart.BB en @Hansie in elk geval: leuk om te lezen dat mijn advies jullie helpt en dat jullie er veel info aan hebben.

Maar zoals gezegd. Ik wil die onzin hier niet. Het hele hormonale systeem is dan in de war en het draait om meer dan alleen "TESTOSTERON BANKDRUKKEN WAAAAAH." Allerlei andere hormonen en processen lopen synchroon met of jij Testosteron aanmaakt of niet. (En Dianabol wordt GEZIEN als Testosteron maar is het niet, plus het is daarbij nog eens een van de meest levertoxische compounds die er zijn.)

De hele korte versie voor mensen die die oral only kuurtjes willen doen; 

- Ga voor SARMs als je niet wilt prikken (wat we volledig begrijpen).

- Als je met hormonen wil kuren, dan is daar een verstandige manier voor, en dat zijn dus in de basis Testosteron injecties. 

Alles is veilig te doen, maar dan wel met je hoofd waar het hoort. Het is je lichaam, dus doe altijd goed huiswerk.

Als mensen vragen hebben over hormonen in het algemeen, stuur me gerust een berichtje of iets dergelijks. Dan leg ik het je uit.

God weet maak ik wel "even" een Sticky hier op het forum. Dat is wellicht net zo makkelijk. ;)