Advertentie:



Sign in to follow this  
LvlUp

Voorstellen

Recommended Posts

Hoi Allemaal,

Ik ben LvlUp en sinds vandaag ook hier aanwezig op dit forum. Heb ook een tijdje op andere fora gekeken maar ben wel toe aan een positiever forum. Ik denk dat ik hier wel aan het juiste adres ben daarvoor! 

Ik lees graag met jullie mee, en geef daar waar nodig ook mijn ideeën over voeding, training, supplementen en natuurlijk mijn visie over het leven. :D

Tot snel!

 

LvlUp

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Hoi LvlUp!

Allereerst welkom op het forum! Wij hopen dat je hier je juiste informatie kunt vinden voor jou trainingen en voeding :) Ook zijn we altijd benieuwt naar jou ideeen dus ik wil je een fijne tijd op dit forum wensen!

Grt

Fit

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

  • Berichten

    • Klinkt goed. Heb je voor mij een voorbeeld ?
    • Je kan ook kijken naar een complex workout, dat zijn een x aantal oefeningen die je achter elkaar uitvoert zonder de Barbell los te laten. Je pakt het gewicht van je "zwakste" onderdeel. Bijv; 7x Clean 7x military Press 7x Front Squat 7x Bent over row  7x deadlift    Je military Press is als het goed is je "zwakste" onderdeel, dus pak je dat gewicht wat je aan kan.   Je doet dit alles na elkaar, zonder de barbell los te laten. Is alles klaar houd je 1 min rust en begin je weer opnieuw. Probeer dat 7 keer (7x7).   Is goed voor kracht toename en conditie, en duurt maar 20 minuten o.i.d.    Mocht je er interesse in hebben, heb ik een schema die ik zelf af en toe doe (bij tijdgebrek), die goed zwaar is haha.
    • Dankje voor de tips !   Zat eraan te denken om maandag me benen lichter te doen zodat ik woensdag kan hardlopen. Dit is ook nooit verder dan 10km btw. en dan zaterdag wat crossfit/supersets fullbody erbij te doen voor de spierconditie en uithoudingsvermogen. probeer zaterdags wel zo min mogelijk mijn benen erbij te betrekken omdat ik deze de dag ervoor al heb aangepakt.
  • Sponsors