Advertentie:

Sign in to follow this  
Mick

Even voorstellen

Recommended Posts

Hoi Allemaal,

Ik ben Mick en sinds vandaag ook hier aanwezig op dit forum. Heb ook een tijdje op andere fora gekeken maar ben wel toe aan een positiever forum. Ik denk dat ik hier wel aan het juiste adres ben daarvoor! 

Ik lees met jullie mee en wil graag van de inbreng veel leren.

Ik ben sinds kort weer gaan trainen na 8 jaar op de bank te hebben gezeten. Ben er niet dikker van geworden maar wel een stuk minder conditie. Voorheen heb ik wel jarenlang vanaf mn jeugd intensief getraind.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Welkom en veel plezier met het trainen, er is op dit forum een hoop kennis en er wordt netjes geantwoord bij vragen.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welkom kerel! Bij vragen aarzel niet ze te stellen! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

  • Berichten

    • Hoy    Bedankt man neen hoor net niet haha al een eindje bezig met sportieve groeten 
    • Hoi Sani, In mijn optiek zou ik op je benen dagen, nog een soort Hip extension oefing erin doen, zoals (romanian) deadlift, Hip trust of zoiets. En sowieso iets meer Hamstring gerichte oefeningen, nu heb je alleen Hamstring curls 2 keer, de rest is wel meer gericht op je quads.   Woensdag zou het wel 1 setje minder kunnen met de biceps denk ik. Ook zou ik vrijdag nog sowieso 1 setje schouders inplannen en zaterdag of de bent over row of de dumbell row skippen
    • Hoi Darius, Welkom hier! Niet net begonnen zo te zien 👍
  • Sponsors