Advertentie:

Sign in to follow this  
Fit

Perfect Pre Workout review

Recommended Posts

Perfect Pre Workout review

Link naar product

Ik heb de perfect pre workout van bodyenfit in de smaak fruit punch, toen ik het product opende dacht ik hé dat ruikt lekker! Maar reuk bedriegt blijkbaar een beetje, de smaak was echt vies de eerste keer! Maar volgens mij kwam dat ook door te weinig water want de keer erna ging iets beter met meer water :).

Wat ik een beetje misde bij deze pre workout zijn de tintelingen voor het trainen, het "rush" gevoel wat ik bijvoorbeeld van assault wel heb. Maar goed training begon en duurde en duurde maar, na 2 uur getraind nog niet moe? En dan train ik goed door geloof me :D Dat werkte dus zeer goed, kon lekker trainen en was gelukkig niet misselijk door de smaak. Maar goed wie drinkt het voor het lekker?

• Prijs: van dit product is bijna 25 euro voor 20 servings, dit vind ik persoonlijk wel aan de duurdere kant, maar aan de andere kant het werkt wél.
  • Smaak: zou ik zeker geen fruit punch nemen, neem gerust een andere! :P

pppp5banner_1.jpg

Advertentie:

Wow, de eerste review die ik kan vinden. Ik zoek ook nog een goede opvolger voor the Curse. Ik had de tekst al even gelezen en door de ingrediënten ben ik wel enthousiast. Echt super goed gedosseerd. Wat de smaak, sja.. mensen zijn verwend met die fancy pre-workouts met lage doseringen en veel caffeine en maltodextrine voor de smaak. De smaak is dan ook te verklaren. Klinkt wel heel goed zeg :) In de tekst staat ook heel eerlijk geschreven: 

"Lekker van smaak
Perfect Pre-Workout bevat significant meer werkzame stoffen, in grotere hoeveelheden als andere high end pre-workouts. Dit zorgt voor meer resultaat. Precies wat je wilt. Hoe meer werkzame stoffen hoe moeilijker het echter ook is om een pre-workout echt lekker te maken. Ondanks de enorme hoeveelheid werkzame ingrediënten is het toch gelukt om 3 lekkere smaken te ontwikkelen zonder gebruik te maken van teveel calorieën koolhydraten of suikers. Fruit Punch, Watermelon en Raspberry."

Dus ik ben wel heel benieuwd. houd je ons op de hoogte?

Ja tuurlijk doe ik, achja de smaak maakt me op zich niet zoveel uit, het gaat mij meer om wat het doet :)

Ja tuurlijk doe ik, achja de smaak maakt me op zich niet zoveel uit, het gaat mij meer om wat het doet :)

Helemaal mee eens! Ik zal eens kijken of binnenkort mijn bevindingen ook kan posten zodra ik weer ga bestellen:)

Vanochtend weer getraind met deze pre workout, bevalt nogsteeds erg goed eigenlijk boven verwachting. :)

Hier ook een goede 'ervaring'. Maatje van mij had hem al gekocht en ging vanochtend echt hard. Waar ik op The Curse altijd enorm lekker train, leek hij als een gek te gaan. Ik heb een scoop gekregen. Dinsdag is mijn volgende training, dan post ik hier wel een review :) Echt benieuwd haha. Dan staan de magic squats op het programma, dus beter kan niet.

• Upvote 1

Ben benieuwt of die bij jou ook zo bevalt :D

Ik heb deze in de smaak watermelon, smaakt volgens mij iets minder zoet. Met twee scheppen ga ik er behoorlijk goed op! Wel wat aan de dure kant maar wel een hele complete pre-workout. Ik kan hem iedereen aanbevelen.