Advertentie:

Sign in to follow this  
Fit

Perfect Pre Workout review

Recommended Posts

Perfect Pre Workout review

Link naar product

Ik heb de perfect pre workout van bodyenfit in de smaak fruit punch, toen ik het product opende dacht ik hé dat ruikt lekker! Maar reuk bedriegt blijkbaar een beetje, de smaak was echt vies de eerste keer! Maar volgens mij kwam dat ook door te weinig water want de keer erna ging iets beter met meer water :).

Wat ik een beetje misde bij deze pre workout zijn de tintelingen voor het trainen, het "rush" gevoel wat ik bijvoorbeeld van assault wel heb. Maar goed training begon en duurde en duurde maar, na 2 uur getraind nog niet moe? En dan train ik goed door geloof me :D Dat werkte dus zeer goed, kon lekker trainen en was gelukkig niet misselijk door de smaak. Maar goed wie drinkt het voor het lekker?

  • Prijs: van dit product is bijna 25 euro voor 20 servings, dit vind ik persoonlijk wel aan de duurdere kant, maar aan de andere kant het werkt wél.
  • Smaak: zou ik zeker geen fruit punch nemen, neem gerust een andere! :P

 

pppp5banner_1.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Wow, de eerste review die ik kan vinden. Ik zoek ook nog een goede opvolger voor the Curse. Ik had de tekst al even gelezen en door de ingrediënten ben ik wel enthousiast. Echt super goed gedosseerd. Wat de smaak, sja.. mensen zijn verwend met die fancy pre-workouts met lage doseringen en veel caffeine en maltodextrine voor de smaak. De smaak is dan ook te verklaren. Klinkt wel heel goed zeg :) In de tekst staat ook heel eerlijk geschreven: 

"Lekker van smaak
Perfect Pre-Workout bevat significant meer werkzame stoffen, in grotere hoeveelheden als andere high end pre-workouts. Dit zorgt voor meer resultaat. Precies wat je wilt. Hoe meer werkzame stoffen hoe moeilijker het echter ook is om een pre-workout echt lekker te maken. Ondanks de enorme hoeveelheid werkzame ingrediënten is het toch gelukt om 3 lekkere smaken te ontwikkelen zonder gebruik te maken van teveel calorieën koolhydraten of suikers. Fruit Punch, Watermelon en Raspberry."

Dus ik ben wel heel benieuwd. houd je ons op de hoogte?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja tuurlijk doe ik, achja de smaak maakt me op zich niet zoveel uit, het gaat mij meer om wat het doet :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja tuurlijk doe ik, achja de smaak maakt me op zich niet zoveel uit, het gaat mij meer om wat het doet :)

 

Helemaal mee eens! Ik zal eens kijken of binnenkort mijn bevindingen ook kan posten zodra ik weer ga bestellen:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vanochtend weer getraind met deze pre workout, bevalt nogsteeds erg goed eigenlijk boven verwachting. :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier ook een goede 'ervaring'. Maatje van mij had hem al gekocht en ging vanochtend echt hard. Waar ik op The Curse altijd enorm lekker train, leek hij als een gek te gaan. Ik heb een scoop gekregen. Dinsdag is mijn volgende training, dan post ik hier wel een review :) Echt benieuwd haha. Dan staan de magic squats op het programma, dus beter kan niet.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben benieuwt of die bij jou ook zo bevalt :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb deze in de smaak watermelon, smaakt volgens mij iets minder zoet. Met twee scheppen ga ik er behoorlijk goed op! Wel wat aan de dure kant maar wel een hele complete pre-workout. Ik kan hem iedereen aanbevelen. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

  • Berichten

    • Wat scato al zegt probeer te kijken naar een upper lower split 4x per week. Verder is 4 oefeningen met elk 4 setjes teveel voor 1 spiergroep. Meer dan 12 setjes per workout is volgens diverse studies (zeker voor natty's) teveel en wordt ook wel junkvolume genoemd. Even een kanttekening: 4 oefeningen voor rug en benen is prima omdat dit een spiergroep is die uit meerdere spieren bestaat (kuiten,hamstring,quads bijvoorbeeld). Ik doel echt op 4 oefeningen voor bijvoorbeeld de borst is overkill en als je 16 setjes voor borst kan doen vraag ik me toch echt af met wat voor intensiteit je traint.   Kort voorbeeld schema voor upper/lower split   Upper 1: Pulls ups 1 rep van failure af bench press 6-10 reps Bent over rows 6-10 reps Machine chest press 10-15 reps Dumbell side raises 15-20 reps Tricep oefening   Upper 2 Incline bench press 10-15 V bar lat pulldown 12-15 Seated cable rows 12-15 Cable flyes 15-20 Cable side raises paused 15-20 Tricep oefening    Lower 1 Squats 6-8 Leg press 10-15 Lying leg curls 12-15 Calves oefening Glutes oefening Bicep oefening   Lower 2 Romanian deadlifts 6-10 Hack squats 12-15 Seated leg curls 12-15 Leg extensions 15-20 Kuit oefening Bicep oefening          
    • Hetzelfde voor mij! Net vader geworden dus de dagen zijn zwaar 🤣
    • Hey, Niet een directe antwoord op je vraag, maar misschien kan je proberen om 2 maal per week al je spiergroepen te trainen en niet zoveel focus leggen op je Biceps en triceps. Je zou kunnen kijken naar een upper lower split schema. 2 maal per week spiergroepen trainen kan al een schelen met spieropbouw.   Dan wel een iets directere antwoord op je vraag; Persoonlijk vind ik het fijn om de grote compound oefeningen 4à5 setjes te doen en de isolatie oefeningen doe ik meestal 3 setjes. Succes!
  • Sponsors