Advertentie:

Sign in to follow this  
Thadz19

Voeding\schema hulp nodig

Recommended Posts

Goedemiddag,

 

Ik heb advies en wat hulp nodig als het komt op "eet schema's".

 

Leeftijd: 30

Gewicht: 74

Lengte: 177cm

Lichaam: Dun\normaal met een klein buikje

 

Ik wil graag van mijn kleine buikje af en massa aankomen. Niks overdreven. Ik zou het liefst 75/80kg willen wegen met een beetje massa. En wil geen 6pack maar zou wel een strak buikje willen.

 

Maar welke schema moet ik me aan houden? Afvallen of juist aankomen? Want ik weet niet precies waar ik bij behoor.

 

Wat ik ook erg lastig vindt is dat ik niet weet wat ik moet eten en hoevaak etc. op internet kom je alleen 1 week schema's tegen maar heb meer nodig. Zijn er handige websites of apps die je alles voorkauwen qua wat je moet eten\drinken en hoevaak aan de shakes etc? Desnoods betaalde varianten. Zodat ik die letterlijk kan overkopieren.

 

De sites die ik op Google kom zijn meestal voorbeelden voor 1 dag of week.

 

Dat zorgt minder lasten qua nadenken wat ik wel of niet moet eten. 

 

Trainen is makkelijk maar eten..pfff lastig hoor!

 

Alle tips zijn welkom.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

  • Berichten

    • En de nachten ook😴 haha Gefeliciteerd man!  
    • Wat scato al zegt probeer te kijken naar een upper lower split 4x per week. Verder is 4 oefeningen met elk 4 setjes teveel voor 1 spiergroep. Meer dan 12 setjes per workout is volgens diverse studies (zeker voor natty's) teveel en wordt ook wel junkvolume genoemd. Even een kanttekening: 4 oefeningen voor rug en benen is prima omdat dit een spiergroep is die uit meerdere spieren bestaat (kuiten,hamstring,quads bijvoorbeeld). Ik doel echt op 4 oefeningen voor bijvoorbeeld de borst is overkill en als je 16 setjes voor borst kan doen vraag ik me toch echt af met wat voor intensiteit je traint.   Kort voorbeeld schema voor upper/lower split   Upper 1: Pulls ups 1 rep van failure af bench press 6-10 reps Bent over rows 6-10 reps Machine chest press 10-15 reps Dumbell side raises 15-20 reps Tricep oefening   Upper 2 Incline bench press 10-15 V bar lat pulldown 12-15 Seated cable rows 12-15 Cable flyes 15-20 Cable side raises paused 15-20 Tricep oefening    Lower 1 Squats 6-8 Leg press 10-15 Lying leg curls 12-15 Calves oefening Glutes oefening Bicep oefening   Lower 2 Romanian deadlifts 6-10 Hack squats 12-15 Seated leg curls 12-15 Leg extensions 15-20 Kuit oefening Bicep oefening          
    • Hetzelfde voor mij! Net vader geworden dus de dagen zijn zwaar 🤣
  • Sponsors