Advertentie:

Sign in to follow this  
Fit

Wat eet jij nu?

Recommended Posts

Advertentie:

4 tosti's met tonijn / kipfilet :D 

Lekker makkelijk te maken op mijn werk, alles ligt hier haha.

Zojuist twee volkoren stukken brood met 25gram pindakaas.

Ontbijt:
40gr Whey
200 gram broccoli
50 gram havermout
90 gram banaan
25ml olijfolie
omega-3, d3, enzymen

Zojuist twee volkoren stukken brood met 25gram pindakaas.

Ontbijt:
40gr Whey
200 gram broccoli
50 gram havermout
90 gram banaan
25ml olijfolie
omega-3, d3, enzymen

Gooi je dat allemaal in de blender?

Lekkere Smart Bar, chocolade :)

Juist die zijn lekker! Dat is mijn avond snack :)

Ik heb de smaak Watermelon van de Perfect Pre-Workout gehad, hij was prima weg te krijgen. 

• Upvote 1

Ik heb de smaak Watermelon van de Perfect Pre-Workout gehad, hij was prima weg te krijgen. 

Misschien moet ik die ook maar eens proberen, vind de mijne echt vies eigenlijk, maar hij werkt wel top daar gaat het tenslotte om.

Volgens mij besteld iedereen hier bij Body en Fitshop of niet? xD

Meeste van mn supps wel ja! Waar haal jij ze meestal? 

Ik bestel ook bij B&F. Ze zijn goedkoop, mooie producten en snelle levering. Service klaag ik ook niet over. :) Vet stom, ik wilde net aangeven dat ik een nieuwe Whey Perfection gisteren besteld hebt. Ze zijn nu in de aanbieding. Ik heb een gewaagde smaak genomen en test ik nu even, hij is echt lekker en lost goed op voor een stracciatella smaak. Die gaat voortaan in mijn kwark!

http://www.bodyenfitshop.nl/eiwittenwhey/eiwitten-whey/body-fit-sportsnutrition/whey-perfection-now-or-never/?sqr=whey pefection&

Ik bestel ook bij B&F. Ze zijn goedkoop, mooie producten en snelle levering. Service klaag ik ook niet over. :) Vet stom, ik wilde net aangeven dat ik een nieuwe Whey Perfection gisteren besteld hebt. Ze zijn nu in de aanbieding. Ik heb een gewaagde smaak genomen en test ik nu even, hij is echt lekker en lost goed op voor een stracciatella smaak. Die gaat voortaan in mijn kwark!

http://www.bodyenfitshop.nl/eiwittenwhey/eiwitten-whey/body-fit-sportsnutrition/whey-perfection-now-or-never/?sqr=whey pefection&

Miss kan je een goede review schrijven erover in een nieuw topic?

Meeste van mn supps wel ja! Waar haal jij ze meestal? 

Probeer zoveel mogelijk zonder supps, maar ik trap altijd in sales haha. Daarnaast zijn de Smart Bars en de Whey Perfection echt lekker en een makkelijke manier om eiwitjes binnen te krijgen. Meestal koop ik bij Body en Fitshop, heel af en toe bij XXL, voornamelijk kleding dan. 

Miss kan je een goede review schrijven erover in een nieuw topic?

Ja, ga ik doen!

Zojuist:

130gr kidneybonen
tomatenblokjes
ui
100 gram rijst
chili flakes, paprikapoeder, zout en peper!

Als postworkoutmeal!

Ongepland getraint vandaag, dus zat wat te laag in mijn kcal. Zojuist even 3 stukken brood met pindakaas weggewerkt ;)

• Upvote 1

Mn nieuwe eiwit shake "Complete whey" uitgeprobeerd met m'n havermout etc. Maar hij is niet zo lekker helaas en heb 3 potten besteld in een aanbieding o.0

Mn nieuwe eiwit shake "Complete whey" uitgeprobeerd met m'n havermout etc. Maar hij is niet zo lekker helaas en heb 3 potten besteld in een aanbieding o.0

Ga je geen spijt van krijgen. Smaak is in het begin altijd even wennen. Wedden dat je na een week er aan gewend bent en het prima weg drinkt ;) Anders wat kaneel, banaan erbij en in de blender. Je hebt tenminste goedkoop eiwitten binnen, dat telt, toch? Net als kwark, eerste paar keer verging ik van de smaak. Nu vind ik het zelfs lekker :)

Mietje :P

Gaat het toevallig om de Complete Protein? Ik heb deze in chocolade en vind hem erg lekker. Doordat het een blend is van zowel snelle als trage eiwitten kun je hem zowel na je training nemen als sàvonds met wat kwark :)