Advertentie:

Sign in to follow this  
Allard

Tot welke percentage cut en muscle gain mogelijkheid ?

Recommended Posts

Beste KrachtForum bezoekers,

 

Ik heb een vrij simpele vraag, tot welk vet percentage kan ik cutten and spieren groeien ?

 

Gr

 

Allard

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Hello. In my opinion, if your exercises are under the supervision of a nutritionist and, for example, you have between 6 and 2% excess fat, you can burn fat and build muscle while taking advantage of strength training and of course taking supplements such as L-carnitine or amino acids. Have the right one.

However, I suggest that you mention your current body weight so that we can have a more accurate answer, and you can also get help from the articles on the banidaroo.com pharmacy website.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat scheelt per persoon, aangezien aanleg een grote factor is.

Maar tijdens een echte Cut (na een Bulk), stoppen je spieren met groeien zodra je eengebrek aan voeding voor je spieren krijgt. Wanneer... tsja, alleen ervaring zal het leren.

 

Als je netjes je whey shakes blijft nemen, krijg je voldoende Amino's binnen om het verlies te minimaliseren/compenseren.

Edited by Bart.BB

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

  • Berichten

    • En de nachten ook😴 haha Gefeliciteerd man!  
    • Wat scato al zegt probeer te kijken naar een upper lower split 4x per week. Verder is 4 oefeningen met elk 4 setjes teveel voor 1 spiergroep. Meer dan 12 setjes per workout is volgens diverse studies (zeker voor natty's) teveel en wordt ook wel junkvolume genoemd. Even een kanttekening: 4 oefeningen voor rug en benen is prima omdat dit een spiergroep is die uit meerdere spieren bestaat (kuiten,hamstring,quads bijvoorbeeld). Ik doel echt op 4 oefeningen voor bijvoorbeeld de borst is overkill en als je 16 setjes voor borst kan doen vraag ik me toch echt af met wat voor intensiteit je traint.   Kort voorbeeld schema voor upper/lower split   Upper 1: Pulls ups 1 rep van failure af bench press 6-10 reps Bent over rows 6-10 reps Machine chest press 10-15 reps Dumbell side raises 15-20 reps Tricep oefening   Upper 2 Incline bench press 10-15 V bar lat pulldown 12-15 Seated cable rows 12-15 Cable flyes 15-20 Cable side raises paused 15-20 Tricep oefening    Lower 1 Squats 6-8 Leg press 10-15 Lying leg curls 12-15 Calves oefening Glutes oefening Bicep oefening   Lower 2 Romanian deadlifts 6-10 Hack squats 12-15 Seated leg curls 12-15 Leg extensions 15-20 Kuit oefening Bicep oefening          
    • Hetzelfde voor mij! Net vader geworden dus de dagen zijn zwaar 🤣
  • Sponsors