Advertentie:

Peter Wouters

The truth about steroids

Recommended Posts

Ric Drasin is een gewezen bodybuilder/worstelaar. Hier bespreekt hij op een eerlijke manier hoe het er vroeger aan toe ging op het gebied van steroïden. Ook geeft hij zijn kijk op het tegenwoordige gebruik en geeft ook raad. 95% van wat vandaag in de zwarte handel rondgaat is fake. Ofwel is het te laag gedoseerd, zit er iets anders in of is het zelfs een gevaarlijk product vb autoshampoo. Beste is om je op legale manier te laten begeleiden. Dus bij een dokter die daartoe bereid is. Ook bespreekt hij groeihormoon en insuline.

Old school training blijkt nog altijd de basis te zijn. Dit is 3 dagen per week een full body training.

De bespreking gaat over 7 delen. Het eerste filmpje is een samenvatting. Het 2e is de uitgebreide versie. Een aanrader voor leken zoals ik om meer te weten te komen over steroïden.

De uitgebreide 7 delige reeks

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites
Advertentie:

Ik ga straks eens kijken ben wel benieuwt. Heb nu helaas nog geen tijd druk met studie.

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites

Hmm hmm.. ik heb altijd wel de neiging van, oké.. ik wil het wel eens proberen, anderzijds, voel ik het ook niet als een meerwaarde. De situatie veranderd toch niet als je gebruikt. Je wil altijd meer, meer en meer spiermassa...

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites

Het kan wellicht als hulpmiddel gebruikt worden om jezelf naar een hoger level te krijgen als je al tijden vast zit. Maar iedereen heeft een natural max mass.

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden


  • Berichten

    • Ik trek de expander met beide handen uitelkaar. Ik voel het niet alleen in mijn triceps maar ook in de trapezius.
    • Zoals de naam al aangeeft wordt de triceps kickback dumbbell voor de triceps gedaan maar ik merk dat het ook een goeie oefening voor de lattissimus dorsi is. Ik doe de oefening staand met een kettlebell van 8kg. 
    • Hallo Vinny, zoals ik het zie train jij met veel reps. Daar is niks mis mee. Toch zijn er een paar voorwaarden waar je je moet aan houden wil je spiergroei verkrijgen. Het gewicht waar je mee traint mag niet minder bedragen dan 40% van je 1RM. Je hoeft echter die 1RM niet te weten om te weten te komen hoeveel dit bedraagt. Kijk maar op deze link Een tweede voorwaarde is dat je to failure gaat. Dit wil zeggen dat je een set beëindigt met een rep waarvan je voelt dat er geen volgende meer uit kan. Wees hier wel voorzichtig mee. Trainen to failure is heel taxerend voor het centrale zenuwstelsel. Het best is dat je dit maar doet in de laatste set van een oefening. Waarschijnlijk wordt met deze manier van trainen de tragere spiervezels aangesproken. Probeer een minimum van 15 reps te bereiken.   Natuurlijk kan je ook zwaarder gaan trainen 60 tot 80% van 1RM. Daarvoor ga je extra gewichten moeten aanschaffen. Hierbij gaan de snellere spiervezels worden aangesproken. Hierbij wordt niet to failure gegaan.   Je kan beide manieren gaan afwisselen tijdens de week waarbij je op de ene dag de trage spiervezels aanpakt en op een andere de snellere.
  • Discussies

  • Sponsors

    Body en fitshop

    XXL nutrition