Advertentie:

Sign in to follow this  
Sukmikehok

Unique Pharma dbol

Recommended Posts

Hoii! Nieuw hier. 
 

ik ben nu inmiddels 8 jaar aan het trainen waarvan 3 jaar serieus met voeding. Ik zou graag een eerste cycle willen starten met dianabol. Ik kan via via dianabol regelen van het merk Unique Pharma. Echter, kan ik niet echt veel over dit merk vinden. Weet iemand hier meer over of heeft links naar onderzoeken/betrouwbaarheid? 
 

Ik zie ook talloze Nederlandse websites die anabolen aanbieden (google voor resultaten) zijn deze betrouwbaar? Mijn onderbuikgevoel zegt dat dit oplichting is.
 

Kent iemand een beter alternatief? Graag privébericht sturen. Bvd

 

mijn vraag gaat niet over de werking of waarmee ik moet stacken, puur over het merk.

B6132608-135F-4CC1-B8EF-AF603FDD1AE2.webp

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

  • Berichten

    • En de nachten ook😴 haha Gefeliciteerd man!  
    • Wat scato al zegt probeer te kijken naar een upper lower split 4x per week. Verder is 4 oefeningen met elk 4 setjes teveel voor 1 spiergroep. Meer dan 12 setjes per workout is volgens diverse studies (zeker voor natty's) teveel en wordt ook wel junkvolume genoemd. Even een kanttekening: 4 oefeningen voor rug en benen is prima omdat dit een spiergroep is die uit meerdere spieren bestaat (kuiten,hamstring,quads bijvoorbeeld). Ik doel echt op 4 oefeningen voor bijvoorbeeld de borst is overkill en als je 16 setjes voor borst kan doen vraag ik me toch echt af met wat voor intensiteit je traint.   Kort voorbeeld schema voor upper/lower split   Upper 1: Pulls ups 1 rep van failure af bench press 6-10 reps Bent over rows 6-10 reps Machine chest press 10-15 reps Dumbell side raises 15-20 reps Tricep oefening   Upper 2 Incline bench press 10-15 V bar lat pulldown 12-15 Seated cable rows 12-15 Cable flyes 15-20 Cable side raises paused 15-20 Tricep oefening    Lower 1 Squats 6-8 Leg press 10-15 Lying leg curls 12-15 Calves oefening Glutes oefening Bicep oefening   Lower 2 Romanian deadlifts 6-10 Hack squats 12-15 Seated leg curls 12-15 Leg extensions 15-20 Kuit oefening Bicep oefening          
    • Hetzelfde voor mij! Net vader geworden dus de dagen zijn zwaar 🤣
  • Sponsors