Advertentie:

Sign in to follow this  
rens_Boon

DE BESTE TIP VOOR PROTEINE INNAME

Recommended Posts

Om een gespierder uiterlijk te krijgen moet je niet alleen goed trainen, maar ook goed eten! Niet voor niets hoor je bodybuilders vaak praten over 'bulken'. Bulken betekent veel eten om spiermassa op te bouwen. Maar het is niet zomaar 'veel eten'.

Voeding is, naast training en rust, één van de hoofdfactoren bij het opbouwen van spiermassa. Door te trainen stimuleer je je spieren om te groeien (met een deftig woord: hypertrofie). Door te eten zorg je dat je spieren ook daadwerkelijk kúnnen groeien. Je kunt immers geen huis bouwen zonder bouwstenen, al heb je nog zoveel bouwvakkers. Hoe meer stenen, hoe groter het huis (mits de bouwvakkers hard en goed werken). Hoe meer voedingsstoffen, hoe groter je spieren (mits je hard en goed traint). Vandaar ook dat fanatieke bodybuilders vaak enorm veel eten.

 

Daarom raad ik dit boek aan waar heerlijke recepten in staan om te eten: https://www.paypro.nl/producten/Proteinerijke_Recepten_Pakket/25212/162185

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

5 uur geleden zei rens_Boon:

Om een gespierder uiterlijk te krijgen moet je niet alleen goed trainen, maar ook goed eten! Niet voor niets hoor je bodybuilders vaak praten over 'bulken'. Bulken betekent veel eten om spiermassa op te bouwen. Maar het is niet zomaar 'veel eten'.

Voeding is, naast training en rust, één van de hoofdfactoren bij het opbouwen van spiermassa. Door te trainen stimuleer je je spieren om te groeien (met een deftig woord: hypertrofie). Door te eten zorg je dat je spieren ook daadwerkelijk kúnnen groeien. Je kunt immers geen huis bouwen zonder bouwstenen, al heb je nog zoveel bouwvakkers. Hoe meer stenen, hoe groter het huis (mits de bouwvakkers hard en goed werken). Hoe meer voedingsstoffen, hoe groter je spieren (mits je hard en goed traint). Vandaar ook dat fanatieke bodybuilders vaak enorm veel eten.

 

Daarom raad ik dit boek aan waar heerlijke recepten in staan om te eten: https://www.paypro.nl/producten/Proteinerijke_Recepten_Pakket/25212/162185

Maak je helemaal een account aan om alleen je boek te verkopen 😄

Share this post


Link to post
Share on other sites

En die mooie Fake foto's erbij om het plaatje compleet te maken.

Goed eten is zeker belangrijk, jezelf niet op laten lichten ook B|

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

  • Berichten

    • En de nachten ook😴 haha Gefeliciteerd man!  
    • Wat scato al zegt probeer te kijken naar een upper lower split 4x per week. Verder is 4 oefeningen met elk 4 setjes teveel voor 1 spiergroep. Meer dan 12 setjes per workout is volgens diverse studies (zeker voor natty's) teveel en wordt ook wel junkvolume genoemd. Even een kanttekening: 4 oefeningen voor rug en benen is prima omdat dit een spiergroep is die uit meerdere spieren bestaat (kuiten,hamstring,quads bijvoorbeeld). Ik doel echt op 4 oefeningen voor bijvoorbeeld de borst is overkill en als je 16 setjes voor borst kan doen vraag ik me toch echt af met wat voor intensiteit je traint.   Kort voorbeeld schema voor upper/lower split   Upper 1: Pulls ups 1 rep van failure af bench press 6-10 reps Bent over rows 6-10 reps Machine chest press 10-15 reps Dumbell side raises 15-20 reps Tricep oefening   Upper 2 Incline bench press 10-15 V bar lat pulldown 12-15 Seated cable rows 12-15 Cable flyes 15-20 Cable side raises paused 15-20 Tricep oefening    Lower 1 Squats 6-8 Leg press 10-15 Lying leg curls 12-15 Calves oefening Glutes oefening Bicep oefening   Lower 2 Romanian deadlifts 6-10 Hack squats 12-15 Seated leg curls 12-15 Leg extensions 15-20 Kuit oefening Bicep oefening          
    • Hetzelfde voor mij! Net vader geworden dus de dagen zijn zwaar 🤣
  • Sponsors