Advertentie:

Sign in to follow this  
Mateusz

Goede protocol voor spiermassa kweken

Recommended Posts

Yo guys als je graag spiermassa wilt kweken is dit een perfecte post voor jou Ik heb een aantal sportprotocols uitgeprobeert en uiteindelijk heb ik een perfecte protocol gevonden als je spieren wilt kweken als Jongen/Man. Zelf heb ik het ook gebruikt en heb ongeveer 8% vetprecetage veloren en 10% meer spiermassa gekweekt in de afgelopen 4 maanden en dan ook nog zonder het afschaven van af en toe een zoetje of iets anders lekker dus ik raad het echt aan het kost maar 47 euro en het helpt echt dus klik hier en bestel het meteen

ps: het werkt niet bij idereen even goed

Advertentie:

4 uur geleden zei Mateusz:

Yo guys als je graag spiermassa wilt kweken is dit een perfecte post voor jou Ik heb een aantal sportprotocols uitgeprobeert en uiteindelijk heb ik een perfecte protocol gevonden als je spieren wilt kweken als Jongen/Man. Zelf heb ik het ook gebruikt en heb ongeveer 8% vetprecetage veloren en 10% meer spiermassa gekweekt in de afgelopen 4 maanden en dan ook nog zonder het afschaven van af en toe een zoetje of iets anders lekker dus ik raad het echt aan het kost maar 47 euro en het helpt echt dus klik hier en bestel het meteen

ps: het werkt niet bij idereen even goed

Het is heel simpel wil je spieren opbouwen: meer eten dan dat je verbruikt waarbij je de macro’s respecteerd en iedere training meer doen dan de keer ervoor, oftewel: je spier kapot maken zodat hii groter en sterker hetsteld. Klaar. 

Er zijn geen geheimen 💪🏻

10% massa in 4 maanden.....  O.o
Je vergeet te vermelden welke stack er werd gebruikt. :D

Mocht je er iets aan verdienen, neem dat een cursus punctuatie.
Klink hier om er voor te zorgen dat je post leesbaar is! Het werkt gegarandeerd!
Binnen 4 maanden maakte ik 90% minder spelfouten en werd ik eindelijk aangenomen voor mijn droom baan!