Advertentie:

Sign in to follow this  
Mateusz

Goede protocol voor spiermassa kweken

Recommended Posts

Yo guys als je graag spiermassa wilt kweken is dit een perfecte post voor jou Ik heb een aantal sportprotocols uitgeprobeert en uiteindelijk heb ik een perfecte protocol gevonden als je spieren wilt kweken als Jongen/Man. Zelf heb ik het ook gebruikt en heb ongeveer 8% vetprecetage veloren en 10% meer spiermassa gekweekt in de afgelopen 4 maanden en dan ook nog zonder het afschaven van af en toe een zoetje of iets anders lekker dus ik raad het echt aan het kost maar 47 euro en het helpt echt dus klik hier en bestel het meteen

 

 

 

ps: het werkt niet bij idereen even goed

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

4 uur geleden zei Mateusz:

Yo guys als je graag spiermassa wilt kweken is dit een perfecte post voor jou Ik heb een aantal sportprotocols uitgeprobeert en uiteindelijk heb ik een perfecte protocol gevonden als je spieren wilt kweken als Jongen/Man. Zelf heb ik het ook gebruikt en heb ongeveer 8% vetprecetage veloren en 10% meer spiermassa gekweekt in de afgelopen 4 maanden en dan ook nog zonder het afschaven van af en toe een zoetje of iets anders lekker dus ik raad het echt aan het kost maar 47 euro en het helpt echt dus klik hier en bestel het meteen

 

 

 

ps: het werkt niet bij idereen even goed

 

Het is heel simpel wil je spieren opbouwen: meer eten dan dat je verbruikt waarbij je de macro’s respecteerd en iedere training meer doen dan de keer ervoor, oftewel: je spier kapot maken zodat hii groter en sterker hetsteld. Klaar. 
 

Er zijn geen geheimen 💪🏻

Share this post


Link to post
Share on other sites

10% massa in 4 maanden.....  O.o
Je vergeet te vermelden welke stack er werd gebruikt. :D
 

Mocht je er iets aan verdienen, neem dat een cursus punctuatie.
Klink hier om er voor te zorgen dat je post leesbaar is! Het werkt gegarandeerd!
Binnen 4 maanden maakte ik 90% minder spelfouten en werd ik eindelijk aangenomen voor mijn droom baan!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja klinkt te mooi om waar te zijn , ik mis de zin nog maar wacht er is meer als u nu besteld ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

  • Berichten

    • En de nachten ook😴 haha Gefeliciteerd man!  
    • Wat scato al zegt probeer te kijken naar een upper lower split 4x per week. Verder is 4 oefeningen met elk 4 setjes teveel voor 1 spiergroep. Meer dan 12 setjes per workout is volgens diverse studies (zeker voor natty's) teveel en wordt ook wel junkvolume genoemd. Even een kanttekening: 4 oefeningen voor rug en benen is prima omdat dit een spiergroep is die uit meerdere spieren bestaat (kuiten,hamstring,quads bijvoorbeeld). Ik doel echt op 4 oefeningen voor bijvoorbeeld de borst is overkill en als je 16 setjes voor borst kan doen vraag ik me toch echt af met wat voor intensiteit je traint.   Kort voorbeeld schema voor upper/lower split   Upper 1: Pulls ups 1 rep van failure af bench press 6-10 reps Bent over rows 6-10 reps Machine chest press 10-15 reps Dumbell side raises 15-20 reps Tricep oefening   Upper 2 Incline bench press 10-15 V bar lat pulldown 12-15 Seated cable rows 12-15 Cable flyes 15-20 Cable side raises paused 15-20 Tricep oefening    Lower 1 Squats 6-8 Leg press 10-15 Lying leg curls 12-15 Calves oefening Glutes oefening Bicep oefening   Lower 2 Romanian deadlifts 6-10 Hack squats 12-15 Seated leg curls 12-15 Leg extensions 15-20 Kuit oefening Bicep oefening          
    • Hetzelfde voor mij! Net vader geworden dus de dagen zijn zwaar 🤣
  • Sponsors