Advertentie:

CORE Nutrition

Even voorstellen

Recommended Posts

Hallo iedereen!

Mijn naam is Frank, ik ben founder van een redelijk nieuw voedingssupplementen merk, CORE Nutrition. Ik noem mijzelf een multi-sporter, ik heb gedaan aan tennis, voetbal, karate, fitness, wielrennen en nu ook crossfit. Ik ben overtuigd van de werking van voedingssupplementen voor sporters en promoot dit ook, vanuit mijn bedrijf.

Wat ik kom brengen: ervaring en kennis van sport en supplementen. Wat ik kom halen: kennis, meningen van anderen. Ik hoop te kunnen bijdragen aan onderwerpen waar ik wat van weet. Ik zou het tevens leuk vinden als ik feedback krijg op mijn bedrijf. Meer info op http://www.core-nutrition.nl.

Sportieve groet,

CORE / Frank

Advertentie:

Hey Frank,

Er is voldoende activiteit hoor! Maar niet iedereen heeft tijd om constant online te zijn. Maar social media is sneller toegankelijk met apps etc. natuurlijk.

Nou moet ik zeggen dat er op social media niet veel ''correcte info'' rond gaat. Daar gaat het vooral om ''sport memes'' en ''doe deze oefening voor de snelste abs'' of influencers die (af en toe wat zinnige) dingen zeggen