Advertentie:

CORE Nutrition

Even voorstellen

Recommended Posts

Hallo iedereen!

 

Mijn naam is Frank, ik ben founder van een redelijk nieuw voedingssupplementen merk, CORE Nutrition. Ik noem mijzelf een multi-sporter, ik heb gedaan aan tennis, voetbal, karate, fitness, wielrennen en nu ook crossfit. Ik ben overtuigd van de werking van voedingssupplementen voor sporters en promoot dit ook, vanuit mijn bedrijf.

Wat ik kom brengen: ervaring en kennis van sport en supplementen. Wat ik kom halen: kennis, meningen van anderen. Ik hoop te kunnen bijdragen aan onderwerpen waar ik wat van weet. Ik zou het tevens leuk vinden als ik feedback krijg op mijn bedrijf. Meer info op http://www.core-nutrition.nl.

 

Sportieve groet,

CORE / Frank

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Hey Frank,

Er is voldoende activiteit hoor! Maar niet iedereen heeft tijd om constant online te zijn. Maar social media is sneller toegankelijk met apps etc. natuurlijk.

Nou moet ik zeggen dat er op social media niet veel ''correcte info'' rond gaat. Daar gaat het vooral om ''sport memes'' en ''doe deze oefening voor de snelste abs'' of influencers die (af en toe wat zinnige) dingen zeggen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Berichten

    • Beste fitness beoefenaar,

      Voor een onderzoekje (educatief), heb ik een korte, hele simpele enquête gemaakt!
      Heb je een minuutje of twee over? Ik zou het heel tof vinden als je de tijd vindt om mijn vragen te beantwoorden.

      Link

      Mijn dank is enorm !

      Groet,
    • It was invented by John Sheaffer with the aim of driving strength in the following movements: Squat Bench press Deadlift  Overhead Press   Je wordt er sterker van, maar dit schema geeft minder massa en doet niks voor vetverbranding.
      Als je 2x5 traint, en dan 1xAMRAP... kan je óf maar 5 reps doen (misschien 6), óf je train de eerste 2x5 te licht.
      Het zal ongetwijfels iets voor je doen, maar het ligt niet in lijn met je doel.

      Voor kracht is 5x5 erg goed, voor massa 12/12/10/10 óf 15/12/10/8 óf 12/10/8/6 (iets meer focus op kracht).
      Ik ben 42, dus ivm blessures doe ik bijna niks onder de 8 reps. Tenminste... niet met opzet, soms zit er gewoon ff niks meer in de tank. Met 15 herhalingen merk ik dat ik kracht verlies en daarmee niet  optimaal massa aan zet. Maar goed, ieder zijn ding natuurlijk  We zijn niet gelijk.

           
    • Ik volg op aanraden van jullie leden deze workout. Ik heb me volledig ingelezen en gisteren geprobeerd. Het is me zeer goed bevallen hoor.  2sets van 5 reps / 1 set as many reps as possible. Lees gerust de link eens door.  Maar neem je tijd want het is nogal een boterham 😀..    Wat mijn voeding betreft ga ik zeker eens langsgaan bij een coach.    Thx voor de reactie!       
  • Sponsors