Advertentie:



Sign in to follow this  
Jannick

enquête sportvoeding

Recommended Posts

Beste mensen,

Ik ben Jannick Timmermans, een student aan de universiteit Wageningen. Voor mijn scriptie doe ik een klein onderzoekje naar sportvoeding. Het onderzoekje kost u ongeveer vijf minuten van uw tijd en u blijft volledig anoniem. U helpt mij enorm door op de link hieronder te drukken en de enquête in te vullen!

https://wur.az1.qual....wfXp81aM03BMY5 

Alvast bedankt!

Jannick

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Hoi Jannick,

Allereerst welkom op het forum :)

Ik zal vanavond even je onderzoekje invullen voor je wanneer ik thuis ben.

Grt

Fit

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ook ik heb hem nu ingevuld succes ermee!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

  • Berichten

    • Misschien heb je hier wat aan   
    • Hoi allemaal,   Nu met de quarantaine leek me het een mooi moment om thuis wat te gaan sporten, alleen ik heb het idee dat ik dit niet helemaal goed aanpak. Ook raak ik vaak in de war door alle verschillende termen voor verschillende handelingen dus bij deze alvast excuses als ik iets verkeerd benoem.   Daarnaast ben ik nogal lang en vraag ik me af of ik het goed doe, en of iemand misschien tips heeft voor bepaalde oefeningen of een simpel trainingsschema?   Ik ben 1,99m en weeg op dit moment 89kg. Ik doe sinds een paar weken minimaal 4 dagen per week thuis het volgende:   - 3x 15 situps - 4x 15 bicep curls (6KG) - 3x 10 tricep extensions (6KG) - 3x 15 dumbell floor press (6KG) - 3x 15 squats   Heeft iemand misschien tips, verbeterpunten, bepaalde oefeningen die ik wel/niet moet doen? Ik zou het erg op prijs stellen!   
    • Persoonlijk zou ik er voor de benen nog wat single leg oefeningen in doen, bijv bulgarian split squat en Lunges, en misschien nog iets voor de kuiten. Voor de bicep nog een cheat Curl met een (EZ) barbell.   Edit: zie nu dat je om en om traint met barbell en dumbells dus dan vervalt me laatste zin
  • Sponsors