Advertentie:

MindMuscleConnection

Voorstellen

Recommended Posts

Hallo medebouwers,

Mijn naam is Jerry, 24 jaar en woon in het noorden van het land.

Ik ben nieuw op dit forum. Wel heb ik op andere fitness fora veel ervaring en kennis op gedaan, alsmede op mijn opleidingen Fitness A, Personal Trainer en Horeca Portier.

Mijn sterkste punten zijn trainingen samenstellen, sporters begeleiden en mijn motivatie om mezelf te blijven ontwikkelen. Waar ik meer over wil leren is voeding. De basis is er, maar naar mijn mening is dit mijn minder sterke punt.

Ik hoop mijn kennis te kunnen verspreiden en natuurlijk veel te leren op dit forum.

Ik heb er zin in!

Advertentie:

Welkom op het forum! We zijn benieuwt wat je met ons te delen hebt :)

Welkom op het forum,

Ben erg nieuwsgierig naar je opleidingen

Waar heb je die gevolgd? :) 

Welkom MMC, heel veel plezier hier op het forum.

Met jou kunnen we dus eerst ouwehoeren over fitness, daarna trainen om vervolgens dan naar de goede kroegen te gaan aangezien je die wel kent als portier.

Edited by Scoopz

Welkom MMC, heel veel plezier hier op het forum.

Met jou kunnen we dus eerst ouwehoeren over fitness, daarna trainen om vervolgens dan naar de goede kroegen te gaan aangezien je die wel kent als portier.

Dankjewel! Van alle markten, sportscholen en kroegen thuis! :)

Welkom op het forum,

Ben erg nieuwsgierig naar je opleidingen

Waar heb je die gevolgd? :) 

Dankjewel. Fitness A en PT heb ik gevolgd aan FitVak! Horecaportier aan de SVH.

Leuk om nog iemand te treffen die ook Fitnesstrainer A deed. Makkie he? In ieder geval welkom!

Jaa, erg moeilijk was het niet. Wel een goede basis, maar in de praktijk leer je daadwerkelijk hoe het in zijn gang gaat.

• Upvote 1

Praktijk en theorie zijn verschillende dingen haha :D Lachen man beuker! Wat zijn je stats?

Absoluut! 

Stats:

Lengte 1m85, gewicht 90 kilo, vetpercentage ongeveer 12%

PR's:

Squat 2x 180kg, Benchpress 5x 140, Deadlift 1x 220kg, OHP 5 x 75kg

Momenteel doe ik aan IF (onder onderhoud), de PR's ga ik momenteel niet redden.

Oh lekke, dat zijn zeker noemenswaardige resultaten. Erg nice :) SQ en BP liggen redelijk dicht bij elkaar. Je zal wel een flinke kast hebben met zulke deadlifts en presses! Alles met belt of helemaal RAW?

Oh lekke, dat zijn zeker noemenswaardige resultaten. Erg nice :) SQ en BP liggen redelijk dicht bij elkaar. Je zal wel een flinke kast hebben met zulke deadlifts en presses! Alles met belt of helemaal RAW?

Dank je! De benchpress is mijn sterkste onderdeel. Squat en deadlift doe ik zoveel mogelijk raw, maar kneewraps en een belt zijn vanaf 160kg toch wel erg welkom en nodig.

Welkom! Binnenkort wel weer richting de pr's aan het werken? Hoeveel kg wil je nog kwijt?

Dank u! Wil er nog een aantal kilo's af. Richting de PR's werken ga ik voorlopig niet doen. Ik focus me momenteel meer op de spiegel en minder op de kilo's in de sportschool.

Jeezus ik lijk wel een beginner bij jou vergeleken, en ben al 47. Welkom op dit forum. We gaan nog een hoop leren van jou denk ik. Vroeger zat ik met boekjes van muclse om wat te weten te komen en nu zijn er van 24 die alles al bijna weten. Ben in de verkeerde tijd geboren. Als je 40 ben en nog vragen heb over je midlife dan kan je bij mij terecht???

greetzz dave

• Upvote 1

Leeftijd zegt niets Dave. En het gaat erom wat je met je kennis doet.

Ik denk dat jij ons allemaal nog wat kan leren!

• Upvote 1

Leeftijd zegt niets Dave. En het gaat erom wat je met je kennis doet.

Ik denk dat jij ons allemaal nog wat kan leren!

True story!

Jeezus ik lijk wel een beginner bij jou vergeleken, en ben al 47. Welkom op dit forum. We gaan nog een hoop leren van jou denk ik. Vroeger zat ik met boekjes van muclse om wat te weten te komen en nu zijn er van 24 die alles al bijna weten. Ben in de verkeerde tijd geboren. Als je 40 ben en nog vragen heb over je midlife dan kan je bij mij terecht???

greetzz dave

Iedereen heeft zijn specialiteiten, er zijn ongetwijfeld onderwerpen waar jij mij veel van kunt bijbrengen. We gaan het zien! :)

• Upvote 1