Advertentie:

topeiko

Spelen jullie ook (video) games?

Recommended Posts

Yooo mede krachtsporters,

Jullie weten als geen beste dat ontspanning het beste is voor spiergroei. Naast slapen, willen we natuurlijk ook geen stress. Oké oké, ik lieg tegen jullie dat ik alleen kalmerende games speel. Ik was benieuwd welke games jullie spelen of gespeeld hebben. Gamen is natuurlijk een super chille tijdsbesteding en veelal sociaal ook.

Tegenwoordig speel ik vooral Counterstrike Global Offensive met vrienden van me. Dit is de opvolger van het bekende CS1.6. Dit doe ik met een aantal vrienden, online en met teamspeak. Dus kletsen we samen, gamen we samen en s weekends drinken we eens een borrel. 

Zelf houd ik vooral van deze games, maar speel ik te weinig:
Age of Empires 2 The Conquer Expension. Dit spel uit 2000, zijn zelfs nog toernooien van met professionele spelers met prijzenpot van 10k. Zeker niet gek :)
Rollercoaster Tycoon (er komt een opvolger van, een moderne, kan niet wachten om deze te downloaden)
Fifa met vrienden (ps3 oid)

Ik ben verder vooral een PC gamer, er is niets chiller dan die spellen. En sja, dan bordspellen. Catan, Risk, Stratego, dammen, schaken of Mens erger je niet haha.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Advertentie:

Ik speel FIFA 16 Ultimate Team online, maar die gasten zijn me een partij goed allemaal. Veel frustratie en een kapotte hand als gevolg :P 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wees toch eens blij dat al je gaminggear nog heel is :D Dat sneuvelde vroeger toen ik klein was nog wel eens. "BAM" dat was weer een ram op het toetsenbord haha.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Heb tijdje geleden ps3 gekocht, maar erg weinig tijd om te spelen als ik speel word ik online ingemaakt en dat maakt het minder leuk.
Op PC speel ik "Conquer online 2.0" wel eens. Is een online game die een aantal vrienden ook deden.

Vroeger vooral "WarRock" gedaan als schietspel. Verder nog zoekende naar een leuk spel wat niet te lastig aan te leren is en ook wanneer je maar af en toe speelt leuk is dus niet altijd hoeft te verliezen haahha :D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Gamen is zeker fijn om te doen! 

Ik hou zelf van Skyrim, SimCity4, Driver (multiplayer), CoD, Fifa (alleen met vrienden), Halo, en van C&C Generals via Lan. 

Was altijd een pc-gamer, maar ben tegenwoordig toch overgestapt op console. Niks fijner dan op je bankje voor de tv. ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ohw ja, Command and Conquerssss!! Die uitbreiding daarvan is ook vet. Je hebt nu ook Skyline: Cities een vernieuwde versie van SimCity!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Zijn er ook leuke RPG/MMORPG of hoe je het ook schrijft games voor de ps3? Vind dat soort online spellen wel leuk alleen weet niet of ze er zijn aangezien er altijd veel besturing voor moet zijn?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ohw ja, Command and Conquerssss!! Die uitbreiding daarvan is ook vet. Je hebt nu ook Skyline: Cities een vernieuwde versie van SimCity!

Jaa, zero hour. We zouden eigenlijk eens een lan-party moeten opzetten. ;) 

Vond zelf de simcity 5 enorm tegenvallen. Daarnaast is mijn pc ook niet krachtig genoeg meer helaas. 

Zijn er ook leuke RPG/MMORPG of hoe je het ook schrijft games voor de ps3? Vind dat soort online spellen wel leuk alleen weet niet of ze er zijn aangezien er altijd veel besturing voor moet zijn?

Als je niet perse online hoeft: Skyrim. Dit is echt de meest vette RPG die ik ken. 

Wil je wel online, dan is destiny heel gaaf. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik speel FIFA 16 Ultimate Team online, maar die gasten zijn me een partij goed allemaal. Veel frustratie en een kapotte hand als gevolg :P 

Join the club. Ben ook een FUT'er. Ik krijg niet veel goals tegen, maar daar tegenover staat dat ik vrijwel niets creëer :P

Echt een mooie game, erg realistisch, maar soms ook erg frustrerend.  

• Upvote 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Gamen jullie niet op de mobiel dan? Ik zelf niet, te sloom apparaat voor... Heb Death Rally vroeger wel gedaan mobiel, tot de PC versie beschikbaar kwam op Steam

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mweh RPG style games op mobiel ken ik niet echt (goeie). Zoek ook nogsteeds voor de ps3 als iemand wat weet ahaha. Skyrim vond ik niks btw.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the club. Ben ook een FUT'er. Ik krijg niet veel goals tegen, maar daar tegenover staat dat ik vrijwel niets creëer :P

Echt een mooie game, erg realistisch, maar soms ook erg frustrerend.  

Haha zeker frustrerend! Ik scoor makkelijk maar krijg ze nog makkelijker tegen, wij kunnen nog wat van elkaar leren dus!

• Upvote 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Haha zeker frustrerend! Ik scoor makkelijk maar krijg ze nog makkelijker tegen, wij kunnen nog wat van elkaar leren dus!

Fifa, moet ik niets van weten. Ik vind hetl euk om te spelen, maar kan er werkelijk niets van haha

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Sarm's, of toch enkele bekende, vallen sinds dit jaar onder verboden anabole middelen. Zie ook https://www.dopingautoriteit.nl/juridisch/dopinglijst/verbodenstoffenlijst#s1   Over dat achterpoortje heb ik ook al wel eens gelezen maar dit is voor interpretatie vatbaar. Onderzoek door onpartijdige labo's wijzen uit dat er dikwijls naast de hoofdstof andere anabole steroïden worden toegevoegd en daar gelden andere wetten voor.   Er lijkt ook een groot verschil te bestaan in dopingcontrole tussen Nederland en België. Zie https://www.dopingautoriteit.nl/dopingcontroles/controles-in-belgie Bovendien mogen medicijnen in Belgie uitsluitend via de apotheek worden verkocht.  
    •   Het artikel haalt wel wat dingen door elkaar. In de titel gaat het over steroides, dan over SARM's en dan terug over steroides. Heel onduidelijk artikel.    Ik dacht dat het verhandelen, kopen en gebruiken van steroides illegaal was, maar dat het verhandelen en kopen van SARM's legaal is. Bij SARM's wordt er gebruik gemaakt van het achterpoortje dat je het mag kopen en verkopen voor 'labo-gebruik' zolang het niet op mensen is. Zo is de status allezins in Amerika. In Europa is het misschien anders ?
    • https://www.hln.be/nieuws/binnenland/steeds-meer-anabole-steroiden-in-beslag-genomen~a4530a69/
  • Discussies

• Sponsors

Body en fitshop

XXL nutrition