Advertentie:

Dazing

SARMs advies nodig

Recommended Posts

Hallo iedereen! Na flink wat gegoogle kwam ik telkens uit op dit forum, dus dan moet ik toch maar een accountje maken want alles wat ik tot nog toe heb gelezen hier is zeer hulpvol. 

Edited by Dazing
  • Like 1

Advertentie:

Oeps! Dan is mijn inbox vol! Ik zal jou een mailtje sturen!

Om je vragen te beantwoorden; 
ALS je de mogelijkheid hebt om ze terug te sturen, doe dat. De kans is absoluut 0 dat je nu iets legits hebt, want een kuur van die 3 dingen bestaat nooit uit 3 potjes capsules, want dan heb je er te weinig. Plus daarnaast nog het feit dat 3 SARMs stacken voor veel mensen echt te veel geld is!

Voor echte SARMs van hoge kwaliteit en geen ondergedoseerde (of zelfs neppe) ''SARMs'' betaal je gewoon echt meer.

Puntje 2 is wel een belangrijke; Nolvadex is geen nakuur, dat doet echt een stuk minder voor het herstel van je testosteron productie dan Clomifeen doet. Dat adviseer ik al jaren als nakuur voor SARMs. Nolvadex is WEL benodigd (als extra naast Clomifeen) voor anabolica nakuren. Simpelweg omdat het daar gebruikt dient te worden om (de effecten van) oestrogeen rebound te voorkomen en dat je dus in de nakuur ineens borstvorming krijgt. (gynecomastia)

Ik heb een kijkje gewaagd op de website waar je het over hebt, en god wat ziet dat er shady uit. Sowieso zijn party drugs en zo toch echt ZO slecht voor je (op welke manier dan ook...) dat ik denk dat je principes niet goed liggen als je zo'n website maakt. Bah. Sorry, heb er weinig goede woorden voor :( 

Dat is het dan voor nu! Je hebt een mailtje voor de bron.
Groeten!

12 uur geleden zei smulkwark:

Mogge shorty zou je mij ook een mailtje met info kunnen sturen ik kan je idd geen bericht sturen net als dazing😅

Hmm... inbox is toch echt praktisch leeg nu.
Ik stuur je een mail. Komt ie aan.

Je praat enkel over gebruik van sarms en het is makkelijker om bv Tren te kopen bla bla bla je kijkt naar middelen die voor jou zeker nog niet aan de orde zijn! Plaats eens wat voor onderhouden je hebt qua eten, hoeveel zit jij boven je dagelijkse onderhoud en dat soort dingen. Jij zit nog lang niet aan je max van wat je bereiken kan. Nu heb je capsules gekocht waar je totaal niets aan hebt, maar mocht je zo graag willen gebruiken raad ik je gewoon Test E aan op 250mg per week en deze opdelen in 2x dus maandag en donderdag injecteren om zo je waardes gelijk verdeeld te houden. Je zult zien dat jij uit elkaar klapt met je fysiek en wil jij je eigen aanmaak hormonen graag in gebruik willen houden dan HCG mee laten lopen op 500iu eod! Geloof er niets van dat jij je goed ingelezen hebt want ander kwam je wel uit op bodybuilding.com 

2 uur geleden zei Bolo:

Je praat enkel over gebruik van sarms en het is makkelijker om bv Tren te kopen bla bla bla je kijkt naar middelen die voor jou zeker nog niet aan de orde zijn! Plaats eens wat voor onderhouden je hebt qua eten, hoeveel zit jij boven je dagelijkse onderhoud en dat soort dingen. Jij zit nog lang niet aan je max van wat je bereiken kan. Nu heb je capsules gekocht waar je totaal niets aan hebt, maar mocht je zo graag willen gebruiken raad ik je gewoon Test E aan op 250mg per week en deze opdelen in 2x dus maandag en donderdag injecteren om zo je waardes gelijk verdeeld te houden. Je zult zien dat jij uit elkaar klapt met je fysiek en wil jij je eigen aanmaak hormonen graag in gebruik willen houden dan HCG mee laten lopen op 500iu eod! Geloof er niets van dat jij je goed ingelezen hebt want ander kwam je wel uit op bodybuilding.com 

Hey @Bolo,

Je input is welkom en deels correct. Eerst inderdaad het eten etc. goed geregeld hebben is de basis en die is bij veel mensen niet op orde.

Maar je moet nooit, maar dan ook nooit, HCG gebruiken gedurende je hele kuur. Het is 1, zinloos. En 2, je stuurt gemixte signalen over ''HCG zegt produceren, oh nee toch niet want er is nog synthetisch hormoon, HCG zegt jawel produceren, Test-E zegt weer nee joh hoeft niet ik ben er nog...'' etc. etc.

Daarnaast kunnen de Leydig cellen ongevoelig worden voor HCG en dus ook voor lichaamseigen LH. Dat wil dus zeggen dat het lichaam niet optimaal of zelfs helemaal geen Testosteron zou kunnen produceren. Dus HCG gewoon maar de hele kuur gebruiken, is roekeloos.

Ergens is het wel zo natuurlijk dat ie makkelijker Tren kan bestellen dan een nakuur voor SARMs etc. Maar dat is niet de schuld van @Dazing