Advertentie:

CORE Nutrition

Pillenpotjes

Recommended Posts

Hallo mede-sporters!

Met het nemen van diverse supplementen staan er veel potjes in het keukenkastje. Het ene supplement neem je 1-maal daags, het andere 2-maal daags, het ene 1 tablet of capsule, het andere wel 2 of 3. 

Hoe doen jullie dit? Met een pillendoosje, vullen voor de hele week, of hebben jullie andere handige manieren bedacht of hulpmiddelen hiervoor?

Mvg

Frank

Advertentie:

Ik ga gewoon het rijtje af en neem ze zo in. Zowel 's morgens als 's avonds. Die van mijn vrouw leg ik klaar op haar plaats aan tafel. Zo kan ze er niet naast kijken :). Met een pillendoosje loop je volgens mij het gevaar dat je vergeet er in te kijken.

• Like 1

Zelfde als de heren hierboven. Gewoon ritje af. Als je dag in dag uit hetzelfde slikt weet je na tijdje wel hoeveel uit elk potje. Pillendoos heb ik alleen als ik bijv op stedentrip ga omdat ik dan onzin vind om bijv 10 potjes mee te nemen. Bij langere vakanties neem ik de potjes wel mee

• Like 1

13 uur geleden zei CORE Nutrition:

Tussendoor eens een paar weken helemaal stoppen met alles en daarna weer beginnen kan ook helpen. Even een reset van het lichaam.

Yes, ook waar. Alles wat we nemen is ergens ook een belasting voor ons lichaam.

• Like 1