Advertentie:

Niels123

Anavar?

Recommended Posts

Hallo allemaal,

 

Ik loop tegen de 40 en wil een milde orale kuur beginnen, 

graag zou ik jullie mening horen.

 

In het verleden (10jaar terug) heb ik 2x Winstrol gehad, beiden voor 5 weken.

Dit wil ik nu in ieder geval niet meer, omdat Winstrol een licht risico op kaalheid geeft.

 

Belangrijke punten voor mij:

- Ik wil ZONDER spuit.

- Ik wil GEEN ENKEL risico op kaalheid.

- Ik hoef NIET heel snel heel veel massa aan te komen,

  gewoon een kleine uplift is meer dan voldoende.

 

Mijn lichaamsbouw is slank, 85kg, taille=79cm.

 

Na een aantal dagen onderzoek op google kwam ik uit op Anavar,

over wat ik tot nu toe heb gelezen lijkt me dat redelijk 'onschuldig' om te gebruiken.

Ik dacht aan 30mg per dag, het hoeft niet te extreem allemaal.

Wat is jullie mening hierover?

 

En is 'Unique Pharma' een betrouwbaar merk?

 

Greetzz

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Hoi Niels, anavar only ga je weinig mee bereiken en al helemaal op low dose. Ik zou als ik jou was eens verder kijken naar sarms dat kan interessanter zijn voor je. 

 

Groeten fit! 

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 minuten geleden zei Fit:

Hoi Niels, anavar only ga je weinig mee bereiken en al helemaal op low dose. Ik zou als ik jou was eens verder kijken naar sarms dat kan interessanter zijn voor je. 

 

Groeten fit! 

Bedankt, maar na het lezen van dit artikel lijkt het me niet zo'n heel goed idee:

https://www.menshealth.com/nl/gezondheid/a31093288/alles-wat-je-moet-weten-over-sarms/

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 uur geleden zei Traveller040:

 

Mens health staat nou niet bepaald hoog aangeschreven als het gaat om goede artikelen

 

Haha dit dus. Daarnaast zijn SARMs veilger op elk gebied dat jij aangeeft belangrijk te zijn.

 

Echte SARMs hebben (praktisch) geen bijwerkingen. Het is altijd "you get what you pay for". 

 

@Fitheeft ook gelijk op het gebied van Anavar only en het ruk zijn. Dat heeft te maken met het feit dat je verschillende processen in de war gooit doordat je geen Testosteron meer aanmaakt.

 

Tijdens SARMs kuurtjes maak je nog WEL nog steeds Testosteron aan, dus dat is een enorm voordeel!

 

Een bron daarvoor heb ik wel, daar kunnen we niet openlijk over praten. Dus stuur me een privé berichtje, dan praten we daar verder.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mannen bedankt voor jullie input!

Het is even stil gebleven want ik ben me wat verder gaan inlezen.

Na jullie reacties dacht ik bij mezelf, ok, volgens mij zit ik gewoon fout.. 

Ik kom nu zelf ook uit op SARMS en zou heel graag alsnog jullie advies willen.

 

In alle eerlijkheid zie ik eigenlijk de bomen door het bos niet meer, help!

Ik kom op heel veel soorten uit, met allemaal een iets andere werking,

nu heb ik echt geen idee meer wat nou goed en minder goed is..

En kom zelfs tegen dat er erg veel nep-sarms in omloop zijn....

 

Welke soort SARM zou volgens jullie een goede zijn om te proberen/hebben jullie zelf goede ervaringen mee?

Zelf 'lijken' me onderstaande wel redelijk om te gebruiken,

maar ik kom helaas vaak op veel tegenstrijdigheden dus ik snap het gewoon niet meer:

MK-2966.

RAD-140.

RAD-150.

 

Ook 'lijken' van die druppels me wel fijn om te gebruiken,

maar heb nog niet veel kunnen vinden van druppels vs tabletten.

 

Groetenn

Share this post


Link to post
Share on other sites
Op 27/02/2023 at 15:30 zei Niels123:

Mannen bedankt voor jullie input!

Het is even stil gebleven want ik ben me wat verder gaan inlezen.

Na jullie reacties dacht ik bij mezelf, ok, volgens mij zit ik gewoon fout.. 

Ik kom nu zelf ook uit op SARMS en zou heel graag alsnog jullie advies willen.

 

In alle eerlijkheid zie ik eigenlijk de bomen door het bos niet meer, help!

Ik kom op heel veel soorten uit, met allemaal een iets andere werking,

nu heb ik echt geen idee meer wat nou goed en minder goed is..

En kom zelfs tegen dat er erg veel nep-sarms in omloop zijn....

 

Welke soort SARM zou volgens jullie een goede zijn om te proberen/hebben jullie zelf goede ervaringen mee?

Zelf 'lijken' me onderstaande wel redelijk om te gebruiken,

maar ik kom helaas vaak op veel tegenstrijdigheden dus ik snap het gewoon niet meer:

MK-2966.

RAD-140.

RAD-150.

 

Ook 'lijken' van die druppels me wel fijn om te gebruiken,

maar heb nog niet veel kunnen vinden van druppels vs tabletten.

 

Groetenn


Je bedoelt denk ik MK-2866 (Dat is Ostarine). Dat is een SARM inderdaad, en die raad ik aan bijvoorbeeld mensen die willen cutten en verder spiermassa willen behouden. Voor mannen vind ik hem doorgaans net even te zwakjes, voor vrouwen is het dikke prima!
Als mannen spiermassa willen pakken, is LGD-4033 een veeeeeel betere keus voor ze.

RAD-140 is ook een super keus, die zal doorgaans meer uithoudingsvermogen geven en kracht dan dat LGD-4033 zal doen. (maar dit is ook genetisch bepaald hoe de persoon erop reageert.)

RAD-150 raad ik nog aan niemand aan, omdat die vrij nieuw is en daar weten we eigenlijk alleen super korte termijn effecten van en ik voel me niet comfortabel bij het nemen (of adviseren dat iemand het neemt) van een middel waarvan ik niet weet wat het over 5 of 10 jaar met me doet! Dus daar blijf ik voorlopig even lekker weg haha!

RAD-140 daarentegen is al erg veel van bekend en is erg onderzocht. Dus die is ook dikke prima!

Vloeistof tegenover tabletten maakt BIJNA niks uit, het is beiden oraal genomen dus moet de maagsappen overleven. Maar de vloeistof WAARIN de SARMs zitten, maakt wél uit. Dat kan de absorptie en effectiviteit beïnvloeden. Zowel positief als negatief!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hai Niels,

 

Lees de 2 blogs die ik heb geschreven over

oa LGD en Rad. Tijdens die kuurtjes ook bloed laten prikken enzo en alles tip top in orde. LGD gaat, mits je voeding en training

on point is, je zeker een niveau

hoger brengen. Ben zelf inmiddels 42 en wil het ook alleen bij sarms houden. 
 

mvg Sander

Share this post


Link to post
Share on other sites
19 uur geleden zei Justin.9644:

@Shorty 

zou je mij misschien kunnen contacten i.v.m jou bron? Probeerde jou al te contacten maar lukt helaas niet.

 

mvg

Nee sorry, mijn inbox zat vol! Is leeg en je hebt een berichtje! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Op 2-3-2023 at 09:07 zei Niels123:

Bedankt!

Ok, dan ga ik voor LGD-4033 en zal je een PB sturen.

 

Greetzz

Hi Niels, 

 

Met interesse de berichtjes gelezen. Ben je de LGD-4033 nog gaan proberen? en wat zijn je ervaringen?

 

sta op hetzelfde punt als jij destijds en ben benieuwd wat het jou gebracht heeft.

 

groet, Dennis

Share this post


Link to post
Share on other sites
Op 26-6-2023 at 21:46 zei Den0804:

Hi Niels, 

 

Met interesse de berichtjes gelezen. Ben je de LGD-4033 nog gaan proberen? en wat zijn je ervaringen?

 

sta op hetzelfde punt als jij destijds en ben benieuwd wat het jou gebracht heeft.

 

groet, Dennis

 

Hoi Dennis,

 

had jij hierover nog iets gehoord of info?

 

gr. Piet

Share this post


Link to post
Share on other sites

Op 27-6-2023 at 15:46 zei Shorty:

Daar is ie zeker mee begonnen :)

Hi Shorty,

 

Ik zag je reactie. Zelf ben ik ook nog steeds erg benieuwd naar verschillende mogelijkheden. 
 

kun jij me wat meer info geven misschien?

 

ik hoor het graag!

 

 

Edited by Den0804

Share this post


Link to post
Share on other sites
Op 26/12/2023 at 18:05 zei Den0804:

Hi Shorty,

 

Ik zag je reactie. Zelf ben ik ook nog steeds erg benieuwd naar verschillende mogelijkheden. 
 

kun jij me wat meer info geven misschien?

 

ik hoor het graag!

 

 


Ik stuur je even een privé berichtje daarvoor!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Op 27-4-2024 at 05:06 zei Shorty:

 

Ik stuur je een berichtje Jay.

Dank je Shorty.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Shortyvoor mij ook graag een prive berichtje met link , ben 41 jaar kan wel beetje hulp gebruiken , alvast bedankt;)

 

 

Edited by kaaiman
@shorty

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Berichten

    • Nếu bạn muốn biết thêm về nó, bạn sẽ có thể xem nó sau. một sự kiện phụ thực sự cần thiết. Bạn có muốn xem cái này sau không? Bây giờ đã đến lúc quay trở lại làm việc, đã đến lúc phải sớm đi trước khi chúng ta bắt tay vào việc có lẽ Citizen EM0734-56D là một lựa chọn đơn giản.   Đây là chiếc Citizen của bạn, hiện đang sử dụng EM0734-56D.   Bạn không thể chờ đợi để xem bạn đang làm gì bây giờ, đây là ngày mai, Citizen sẽ ở lại, ngày mai, ngày mai sản phẩm Bây giờ bạn có thể thấy bạn đang làm gì bây giờ.   Cách để xem  tại đây  nhé   Đây là đồng hồ Citizen EM0734-56D của bạn.   Đây là chiếc xe công dân đầu tiên của tôi, EM0734-56D.   Nếu bạn muốn biết thêm về Citizen EM0734-56D, bạn sẽ sớm có cơ hội xem thông tin chi tiết hơn ở phần sau. Đã đến lúc mua ngay rồi!   Từ 4 ngày trước, từ 12 giờ, 3 giờ, 6 giờ từ 9 giờ, đã đến lúc phải lấy, đã đến lúc phải lấy rồi, bây giờ bạn biết cách làm rồi đấy. Sau đó bạn sẽ có thể thấy nó sau.   Bạn có thể xem nó ngay tại đây với Citizen EM0734-56D. Nếu bạn muốn biết thêm về nó, bạn sẽ có thể xem sau.   Đây là ngày tiếp theo của bạn, Công dân EM0734-56D   Ngày cuối cùng của Ngày Công dân của bạn, ngày hôm sau bạn sẽ ở đây, ngày cuối cùng bạn ở đây. Tôi vẫn muốn biết điều gì sẽ xảy ra tiếp theo. Dây đeo vẫn được làm theo phong cách Demi cực kỳ thời thượng.   Nếu bạn muốn tìm hiểu thêm về Citizen EM0734-56D   Đây là chiếc Citizen Eco Drive tiếp theo của bạn ngay bây giờ! thành công bộ máy này thì tất cả các trường máy đếm gần như là nổ, như vậy mới có thể thấy được sự đặc biệt của bộ máy này.     Bộ máy của chiếc đồng hồ được đánh giá là vô cùng chất lượng   Đây là chiếc đồng hồ Citizen EM0734-56D dành cho bạn.   Thương hiệu: Công dân Số Hiệu Sản Phẩm: EM0734-56D Xuất Xứ: Nhật Bản Giới Tính: Nữ Kính: Tinh thể khoáng (Kính cứng) Máy chủ: Eco-Drive (Năng Lượng Ánh Sáng) Bảo Hành Quốc Tế: 1 Năm Bảo Hành Tại Hải Triều: 5 Năm Đường Kính Mặt Số: 28 mm X Dày Mặt Số: 8 mm Nắc: Thép Không Dây chuyền: Thép Không Màu Mặt Số: Nước: 3 ATM Chức vụ:  Nơi sản xuất (Tùy từng lô hàng): Trung Quốc   Đây là công dân đầu tiên của bạn EM0734-56D   Nếu bạn có bản sao của Citizen EM0734-56D, bạn có thể sử dụng nó tại 3ATM, hoặc bạn có thể sử dụng ngay bây giờ. Hãy xem nào, giờ bạn đã ở đây rồi!   Thông tin bảo vệ của đồng hồ Citizen EM0734-56D   Đây ạ, Công dân Chính EM0734-56D, quý vị có thể xem trước 1 giờ chiều.   Tôi nóng lòng muốn xem bạn đang làm gì bây giờ. định mua hàng đúng nhé!   Cách để xem  tại đây  nhé   Giá bán đồng hồ Citizen EM0734-56D   Nếu bạn muốn biết thêm thông tin về đồng hồ Citizen EM0734-56D: 9.185.000 VNĐ   20261306MTPTHAO
    • Ik deel graag mijn ervaring na twee bestellingen bij Precision Peptides: alles verliep soepel van begin tot eind en het hele proces voelde betrouwbaar aan. De levering was ook indrukwekkend snel: de eerste bestelling arriveerde de volgende dag en de tweede bestelling (een bulkbestelling) werd binnen 2 dagen geleverd. Zonder twijfel een betrouwbare leverancier met geteste producten. Dus als je op zoek bent naar een goede leverancier, dan heeft Precision Peptides peptiden, HGH en SARMs van topkwaliteit tegen goede prijzen en met snelle verzending.   Telegram: https://t.me/precisionpeptides02   Telegram gebruikersnaam: @precisionpeptides02   Telegramgroep: https://t.me/precisionpeptides01  
    • Heeft er iemand ervaring met het injecteren van L-carnitine? Dit zou de enige manier zijn naar ik zelf gelezen heb dat het goed wordt opgenomen in het lichaam, alle anderen zou geen meerwaarde zijn. Alle info welkom.
  • Sponsors