Advertentie:

Niels123

Anavar?

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Ik loop tegen de 40 en wil een milde orale kuur beginnen, 

graag zou ik jullie mening horen.

In het verleden (10jaar terug) heb ik 2x Winstrol gehad, beiden voor 5 weken.

Dit wil ik nu in ieder geval niet meer, omdat Winstrol een licht risico op kaalheid geeft.

Belangrijke punten voor mij:

- Ik wil ZONDER spuit.

- Ik wil GEEN ENKEL risico op kaalheid.

- Ik hoef NIET heel snel heel veel massa aan te komen,

gewoon een kleine uplift is meer dan voldoende.

Mijn lichaamsbouw is slank, 85kg, taille=79cm.

Na een aantal dagen onderzoek op google kwam ik uit op Anavar,

over wat ik tot nu toe heb gelezen lijkt me dat redelijk 'onschuldig' om te gebruiken.

Ik dacht aan 30mg per dag, het hoeft niet te extreem allemaal.

Wat is jullie mening hierover?

En is 'Unique Pharma' een betrouwbaar merk?

Greetzz

Advertentie:

Hoi Niels, anavar only ga je weinig mee bereiken en al helemaal op low dose. Ik zou als ik jou was eens verder kijken naar sarms dat kan interessanter zijn voor je. 

Groeten fit! 

15 minuten geleden zei Fit:

Hoi Niels, anavar only ga je weinig mee bereiken en al helemaal op low dose. Ik zou als ik jou was eens verder kijken naar sarms dat kan interessanter zijn voor je. 

Groeten fit! 

Bedankt, maar na het lezen van dit artikel lijkt het me niet zo'n heel goed idee:

https://www.menshealth.com/nl/gezondheid/a31093288/alles-wat-je-moet-weten-over-sarms/

6 uur geleden zei Traveller040:

Mens health staat nou niet bepaald hoog aangeschreven als het gaat om goede artikelen

Haha dit dus. Daarnaast zijn SARMs veilger op elk gebied dat jij aangeeft belangrijk te zijn.

Echte SARMs hebben (praktisch) geen bijwerkingen. Het is altijd "you get what you pay for". 

@Fitheeft ook gelijk op het gebied van Anavar only en het ruk zijn. Dat heeft te maken met het feit dat je verschillende processen in de war gooit doordat je geen Testosteron meer aanmaakt.

Tijdens SARMs kuurtjes maak je nog WEL nog steeds Testosteron aan, dus dat is een enorm voordeel!

Een bron daarvoor heb ik wel, daar kunnen we niet openlijk over praten. Dus stuur me een privé berichtje, dan praten we daar verder.

Mannen bedankt voor jullie input!

Het is even stil gebleven want ik ben me wat verder gaan inlezen.

Na jullie reacties dacht ik bij mezelf, ok, volgens mij zit ik gewoon fout.. 

Ik kom nu zelf ook uit op SARMS en zou heel graag alsnog jullie advies willen.

In alle eerlijkheid zie ik eigenlijk de bomen door het bos niet meer, help!

Ik kom op heel veel soorten uit, met allemaal een iets andere werking,

nu heb ik echt geen idee meer wat nou goed en minder goed is..

En kom zelfs tegen dat er erg veel nep-sarms in omloop zijn....

Welke soort SARM zou volgens jullie een goede zijn om te proberen/hebben jullie zelf goede ervaringen mee?

Zelf 'lijken' me onderstaande wel redelijk om te gebruiken,

maar ik kom helaas vaak op veel tegenstrijdigheden dus ik snap het gewoon niet meer:

MK-2966.

RAD-140.

RAD-150.

Ook 'lijken' van die druppels me wel fijn om te gebruiken,

maar heb nog niet veel kunnen vinden van druppels vs tabletten.

Groetenn

Op 27/02/2023 at 15:30 zei Niels123:

Mannen bedankt voor jullie input!

Het is even stil gebleven want ik ben me wat verder gaan inlezen.

Na jullie reacties dacht ik bij mezelf, ok, volgens mij zit ik gewoon fout.. 

Ik kom nu zelf ook uit op SARMS en zou heel graag alsnog jullie advies willen.

In alle eerlijkheid zie ik eigenlijk de bomen door het bos niet meer, help!

Ik kom op heel veel soorten uit, met allemaal een iets andere werking,

nu heb ik echt geen idee meer wat nou goed en minder goed is..

En kom zelfs tegen dat er erg veel nep-sarms in omloop zijn....

Welke soort SARM zou volgens jullie een goede zijn om te proberen/hebben jullie zelf goede ervaringen mee?

Zelf 'lijken' me onderstaande wel redelijk om te gebruiken,

maar ik kom helaas vaak op veel tegenstrijdigheden dus ik snap het gewoon niet meer:

MK-2966.

RAD-140.

RAD-150.

Ook 'lijken' van die druppels me wel fijn om te gebruiken,

maar heb nog niet veel kunnen vinden van druppels vs tabletten.

Groetenn

Je bedoelt denk ik MK-2866 (Dat is Ostarine). Dat is een SARM inderdaad, en die raad ik aan bijvoorbeeld mensen die willen cutten en verder spiermassa willen behouden. Voor mannen vind ik hem doorgaans net even te zwakjes, voor vrouwen is het dikke prima!
Als mannen spiermassa willen pakken, is LGD-4033 een veeeeeel betere keus voor ze.

RAD-140 is ook een super keus, die zal doorgaans meer uithoudingsvermogen geven en kracht dan dat LGD-4033 zal doen. (maar dit is ook genetisch bepaald hoe de persoon erop reageert.)

RAD-150 raad ik nog aan niemand aan, omdat die vrij nieuw is en daar weten we eigenlijk alleen super korte termijn effecten van en ik voel me niet comfortabel bij het nemen (of adviseren dat iemand het neemt) van een middel waarvan ik niet weet wat het over 5 of 10 jaar met me doet! Dus daar blijf ik voorlopig even lekker weg haha!

RAD-140 daarentegen is al erg veel van bekend en is erg onderzocht. Dus die is ook dikke prima!

Vloeistof tegenover tabletten maakt BIJNA niks uit, het is beiden oraal genomen dus moet de maagsappen overleven. Maar de vloeistof WAARIN de SARMs zitten, maakt wél uit. Dat kan de absorptie en effectiviteit beïnvloeden. Zowel positief als negatief!

Hai Niels,

Lees de 2 blogs die ik heb geschreven over

oa LGD en Rad. Tijdens die kuurtjes ook bloed laten prikken enzo en alles tip top in orde. LGD gaat, mits je voeding en training

on point is, je zeker een niveau

hoger brengen. Ben zelf inmiddels 42 en wil het ook alleen bij sarms houden. 

mvg Sander

19 uur geleden zei Justin.9644:

@Shorty 

zou je mij misschien kunnen contacten i.v.m jou bron? Probeerde jou al te contacten maar lukt helaas niet.

mvg

Nee sorry, mijn inbox zat vol! Is leeg en je hebt een berichtje! :)

Op 2-3-2023 at 09:07 zei Niels123:

Bedankt!

Ok, dan ga ik voor LGD-4033 en zal je een PB sturen.

Greetzz

Hi Niels, 

Met interesse de berichtjes gelezen. Ben je de LGD-4033 nog gaan proberen? en wat zijn je ervaringen?

sta op hetzelfde punt als jij destijds en ben benieuwd wat het jou gebracht heeft.

groet, Dennis

Op 26-6-2023 at 21:46 zei Den0804:

Hi Niels, 

Met interesse de berichtjes gelezen. Ben je de LGD-4033 nog gaan proberen? en wat zijn je ervaringen?

sta op hetzelfde punt als jij destijds en ben benieuwd wat het jou gebracht heeft.

groet, Dennis

Hoi Dennis,

had jij hierover nog iets gehoord of info?

gr. Piet

Op 27-6-2023 at 15:46 zei Shorty:

Daar is ie zeker mee begonnen :)

Hi Shorty,

Ik zag je reactie. Zelf ben ik ook nog steeds erg benieuwd naar verschillende mogelijkheden. 

kun jij me wat meer info geven misschien?

ik hoor het graag!

Edited by Den0804

Op 26/12/2023 at 18:05 zei Den0804:

Hi Shorty,

Ik zag je reactie. Zelf ben ik ook nog steeds erg benieuwd naar verschillende mogelijkheden. 

kun jij me wat meer info geven misschien?

ik hoor het graag!

Ik stuur je even een privé berichtje daarvoor!

Op 27-4-2024 at 05:06 zei Shorty:

Ik stuur je een berichtje Jay.

Dank je Shorty.

Op 29-4-2024 at 00:19 zei Lars131:

@Shorty

Zou ik ook een linkje mogen naar een betrouwbare bron? bedankt alvast! :)

Yes komt eraan!

@Shortyvoor mij ook graag een prive berichtje met link , ben 41 jaar kan wel beetje hulp gebruiken , alvast bedankt;)

Edited by kaaiman
@shorty