Advertentie:

Ganjaman420

DNA turinabol

Recommended Posts

Goedendag. 

ik heb dna pharma gekocht. En heb zeer mijn twijfels erover. Heb het net een paar keer gebruikt en krijg er op een paar momenten het warm en veel zweten. 

weet iemand of het echt of nep is of dat ik beter voor een ander merk kan gaan. 

Advertentie:

Hopelijk weet iemand het aan de hand van de foto’s of het echt of nep is. 

alvast bij voorbaat dank. 

Je kunt de deze bijlage pas zien als je bent ingelogd.

Waarom koop en gebruik je zomaar iets zonder eerst fatsoenlijk onderzoek te doen naar de compound in zijn geheel en vervolgens naar fabrikanten, verkopers etc. 5 minuten zoekwerk op google had je al genoeg informatie gegeven en red flags om dit niet te kopen laat staan gebruiken. Je hebt maar 1 lichaam dus ik zou daar zuinig op zijn en niet zomaar wat in stoppen.

Ik had wel wat research gedaan. Maar ik zag alleen maar gemengde antwoorden op forums. En er zijn zoveel soorten. 

vandaar dat ik ook een milde aas wou gebruiken. 

ik heb ze wel meteen weggegooid. 

wat voor merk wordt er aan geraden. 

6 minutes ago, Traveller040 said:

Waarom koop en gebruik je zomaar iets zonder eerst fatsoenlijk onderzoek te doen naar de compound in zijn geheel en vervolgens naar fabrikanten, verkopers etc. 5 minuten zoekwerk op google had je al genoeg informatie gegeven en red flags om dit niet te kopen laat staan gebruiken. Je hebt maar 1 lichaam dus ik zou daar zuinig op zijn en niet zomaar wat in stoppen.

Edited by Ganjaman420

Ik ben zelf niet zo in de AAS wereld actief maar ik heb al genoeg rare ervaringen etc gehoord over dit merk dus zou er zelf nooit iets van halen. Even in het midden of het echt of nep is staan ze er wel on bekend om onder te doseren en stoffen toe te voegen die geen meerwaarde hebben. Sowieso vertrouw ik al die online sites niet maar dat ter zijde.

Verder zou ik sowieso kijken of een oral only kuur het je wel echt waard is. Dan doel ik op wat het je oplevert met massa vs gezondheid. Mild of niet een oral only kuur zijn de meningen ook verdeeld. 

Waarom niet gewoon een test kuur als je per se richting een aas kuur gaat? Ivm naalden of? 

5 minutes ago, Traveller040 said:

Ik ben zelf niet zo in de AAS wereld actief maar ik heb al genoeg rare ervaringen etc gehoord over dit merk dus zou er zelf nooit iets van halen. Even in het midden of het echt of nep is staan ze er wel on bekend om onder te doseren en stoffen toe te voegen die geen meerwaarde hebben. Sowieso vertrouw ik al die online sites niet maar dat ter zijde.

Verder zou ik sowieso kijken of een oral only kuur het je wel echt waard is. Dan doel ik op wat het je oplevert met massa vs gezondheid. Mild of niet een oral only kuur zijn de meningen ook verdeeld. 

Waarom niet gewoon een test kuur als je per se richting een aas kuur gaat? Ivm naalden of? 

Ja. Je hebt sowieso daar over gelijk. Of dat ik het had moet laten testen.

Okee dus nooit dna pharma halen.  Dat heb ik er nu ook zeker van geleerd. 

Ik wou oraal only met Liv 52 gebruiken. 
En voornamelijk vanwege de naalden inderdaad. 

daarover had ik wel van die forums kunnen halen dat merendeels positievere ervaringen hadden met spuiten, vanwege je lever. 

Ik spring even in!

Liv52 doet helemaal 0,0 haha. Onder een gezonde lever wel hoor, maar zeker doet het helemaal niks tegen wat een orale steroïd met je lever doet. Zelfs als het een van de lichtste is!

Turinabol is duur normaliter en wat wordt er dan veel gedaan? Juist, iets anders in gedonderd. Want dat verdient een paar euro meer en fuck jouw lever, toch? :P

Er is een prima optie voor mensen die niet willen prikken, en dat zijn SARMs. ;) die zijn gewoon oraal en NIET levertoxisch. Een uitkomst voor veel mensen!

Als je daarvoor een bron zoekt, heb ik die wel. Dan mag je me een berichtje sturen, verder kunnen we hier niet over bronnen praten helaas.

18 hours ago, Shorty said:

Ik spring even in!

Liv52 doet helemaal 0,0 haha. Onder een gezonde lever wel hoor, maar zeker doet het helemaal niks tegen wat een orale steroïd met je lever doet. Zelfs als het een van de lichtste is!

Turinabol is duur normaliter en wat wordt er dan veel gedaan? Juist, iets anders in gedonderd. Want dat verdient een paar euro meer en fuck jouw lever, toch? :P

Er is een prima optie voor mensen die niet willen prikken, en dat zijn SARMs. ;) die zijn gewoon oraal en NIET levertoxisch. Een uitkomst voor veel mensen!

Als je daarvoor een bron zoekt, heb ik die wel. Dan mag je me een berichtje sturen, verder kunnen we hier niet over bronnen praten helaas.

Ja ik begrijp hem. Iedereen wilt zoveel mogelijk verdienen natuurlijk.  

okee. En sarms. is bijna het zelfde als steroïden?

15 uur geleden zei Ganjaman420:

Ja ik begrijp hem. Iedereen wilt zoveel mogelijk verdienen natuurlijk.  

okee. En sarms. is bijna het zelfde als steroïden?

Ligt er beetje aan wat je verwachtingen zijn.

Wil je voor de lange termijn groeien in een stabiele lijn? -> sarms

Wil je snel groeien, terug zakken , weer snel groeien -> anabolen

Tenminste dat is mijn ervaring ermee...

2 hours ago, Fit said:

Ligt er beetje aan wat je verwachtingen zijn.

Wil je voor de lange termijn groeien in een stabiele lijn? -> sarms

Wil je snel groeien, terug zakken , weer snel groeien -> anabolen

Tenminste dat is mijn ervaring ermee...

Okee. Uiteindelijk wel de beste manier vinden wat het minst slecht is voor m’n lichaam. 

maar je behoudt de spiermassa toch ook als je weer stopt met anabolen zolang je blijft trainen?

maar als je stopt met sarms kuur dan blijf je dat wel behouden of moet je dan ook steeds weer kuren blijven doen?

De spiermassa van Anabolica zal ALTIJD langzaam teruglopen. Dat is omdat je boven je eigen testosteron productie "bereik" zit.

Jouw eigen productie laat bijvoorbeeld maar 85kg aan redelijke droge spiermassa toe. Als je na het kuren stopt en keihard blijft trainen, zal je altijd terugzakken (heeeeel langzaam) naar die 85kg. Ook al woog je 95 of ook al woog je 86.

Dus om het allemaal te behouden moet je blijven kuren met anabolica eens in de zoveel tijd. 

Met SARMs is het een beetje anders, omdat je testosteron nog steeds doorloopt tijdens de kuren. Zal je altijd alles behouden? Nee. Je zult die extra massa ook verliezen (uiteindelijk na verloop van tijd natuurlijk ook, maar dat duurt wel echt heel lang. Jaren kan dat duren) WANT je zit zeer waarschijnlijk boven je genetische limiet.

SARMs is de vriendelijkste manier, dat zeker. Met lekkere subtiele groei. Zeker :)