Advertentie:

Carofiglio

Introductie

Recommended Posts

Dag iedereen,

ik ben een jonge gast uit België 20jaar oud.

Ik fitness en hou me met voeding bezig voor een periode van 2jaar nu bijna.Maar ik merk dat ik nu op een plateau ben terecht gekomen en extra duwtje nodig heb.Daarom ging mijn voorkeur naar sarms omdat ik niet echt aan een echte kuur wil beginnen op dit moment daarom zoek ik een betrouwbare bron voor SARMS.Als iemand me hiermee kan helpen zou het heel fijn zijn.stuur me wel een privébericht want heb vernomen dat het niet publiek wordt besproken.

Edited by Carofiglio

Advertentie:

Wij hebben elkaar over de bron al gesproken!
Ga je de SARMs kuur loggen hier of ons in elk geval op de hoogte houden? :)

Op 31-5-2023 at 00:30 zei Carofiglio:

Dag iedereen,

ik ben een jonge gast uit België 20jaar oud.

Ik fitness en hou me met voeding bezig voor een periode van 2jaar nu bijna.Maar ik merk dat ik nu op een plateau ben terecht gekomen en extra duwtje nodig heb.Daarom ging mijn voorkeur naar sarms omdat ik niet echt aan een echte kuur wil beginnen op dit moment daarom zoek ik een betrouwbare bron voor SARMS.Als iemand me hiermee kan helpen zou het heel fijn zijn.stuur me wel een privébericht want heb vernomen dat het niet publiek wordt besproken.

Met 2 jaar trainen, en 74 KG kan je zeker nog niet over een plateau spreken. Je "nooby gains" zijn wellicht over ja, alles gaat minder snel dan wanneer je net begint maar dit is 100% zeker niet jou maximale.

Persoonlijk zou ik op dit gewicht even naar je voeding kijken, hier valt het meeste uit te halen. Je kan bijvoorbeeld wel een sarm nemen, maar als je voeding niet op order is zal je hierna gewoon weer terug zakken naar je oude bouw.