Advertentie:

Fit

Onderarm progress

Recommended Posts

Advertentie:

Bodylab 10% korting code

Doe er geen speciale oefening voor, heb gewoon altijd die aders zo lopen sinds ik train en vrij droog ben :D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Heb thuis ook z'n hand gripper, als ik dat doe knallen ze er echt uit hahaha :D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Netjes, begint aardig op google maps te lijken! :D

Ja dat is ook zeker de bedoeling haha! Er mogen snel nog meer wegen zichtbaar worden

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Heb je blood flow restriction al eens geprobeerd?

Ik heb geen idee wat het is, dus denk het niet :D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Met blood flow restriction belemmer je de bloedafvoer. Een elastiek of spanband wordt ofwel aan de bovenarm ofwel aan de bovenkant van het been bevestigd. Training gebeurd doorgaans met 40% van 1RM. Je zou er sterker van worden. Dit laat ik in het midden. Het voornaamste effect is de 'pump'. Deze zou ongeveer 48u aanhouden. Zie foto.

maxresdefault.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wow dat is aardig gek lol, alleen tijdens trainen laten zitten neem ik aan?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Met blood flow restriction belemmer je de bloedafvoer. Een elastiek of spanband wordt ofwel aan de bovenarm ofwel aan de bovenkant van het been bevestigd. Training gebeurd doorgaans met 40% van 1RM. Je zou er sterker van worden. Dit laat ik in het midden. Het voornaamste effect is de 'pump'. Deze zou ongeveer 48u aanhouden. Zie foto.

maxresdefault.jpg

Ben jij dit Peter? :D 

• Upvote 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Oké, tegen jullie onderarmprogress kan ik niet op :P Het ziet er niet helemaal uit als een eerlijke strijd haha

foto foto haha

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

De mond en baard komen wel overeen met je profielfoto!

Haha ik zie het ook ja!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Persoonlijk denk ik de ultimate. (2e link)
    • Beste @Fit / lezers,   Na lang zoeken ben ik uiteindelijk op 3 handschoenen uitgekomen. Ik zou graag hulp van jullie hierbij kunnen gebruiken! Geef enkel aan welke jij het er stevigst uit vind zien en geef ook aan waarom. Zo zouden jullie mij erg kunnen helpen!   1: https://www.wehkamp.nl/nike-elemental-lightweight-fitness-handschoenen-16113772/?Ntt=nike fitnesshandschoenen&type=manual&PI=1&NavState={"pl"%3A"C24"%2C"Ntt"%3A"nike fitnesshandschoenen"%2C"type"%3A"manual"%2C"PI"%3A"1"}&Ns=P&PrI=3&Nrpp=96&ms=true   2: https://www.wehkamp.nl/nike-ultimate-heavyweight-fitness-handschoenen-16113735/   3: https://www.perrysport.nl/product/blauw-nike-lock-down-trainingshandschoenen-grijsblauw/749505_perrysport/?cm_mmc=googleshop-_-PPC-_-Google-_-__keyword__&aid=1100&source=plusbox&keyword_id=&remote_ad_id=&matchtype=&keyword=&gclid=Cj0KCQiA3b3gBRDAARIsAL6D-N8TDhxLcp5-CDklhlgizb78FmBgc9HS0AqUwCLJmfFZsAf2CoRjWoYaAoxiEALw_wcB&gclsrc=aw.ds   Met vriendelijke groet, Joris 
    • Hi Joris,   Ik gebruik zelf geen handschoenen, maar ik denk dat dit meer een persoonlijke keuze is. Ik zou als ik jou was even uitzoeken welke gewoon stevig zijn en lang mee gaan. Er zullen vast wel reviews over te vinden zijn.   Succes!  
  • Sponsors

Body en fitshop