Advertentie:

Jumper

Introductie Jumper

Recommended Posts

Hey allemaal!

De reden van de naam ligt aan het feit dat ik wel eens springkastelen help opzetten en opruimen. Een vrij kort maar intensief werkje. 

Ik ben 24 jaar en door een vriend een jaar of 3 in contact gekomen met fitness. Toen graatmager, woog een 60kg met 175cm. Momenteel 76kg met toch een redelijk vetpercentage (+-21%). Ik train echt zotgraag, het is als een meditatie voor mij. Maar ondanks het grote plezier in de gym heb ik soms het gevoel dat het nog beter kan. Mijn voeding track ik ook effectief sinds 2 maanden en ik train ook een pak serieuzer sinds 1 jaar. Spijtig genoeg door een mentale tegenslag een paar maand stilgelegen, maar nu ga ik er weer vol voor.

Ik heb dit forum al een aantal keer bezocht toen ik wat antwoorden zocht, maar nu beslist ook lid te worden. 

Ik ben nu wat research aan het doen rond SARM's, omdat ik graag een boost wil krijgen in kracht en massa (en wat vetverbranding). Dat zou ook enorm voordeel geven voor de springkastelen 😉. Daar start ik binnenkort wel eens een nieuwe discussie voor met een log voor de nieuwsgierigen. Maar een berichtje met info is zeer gewaardeerd.

Voel je vrij om kennis te maken of tips uit te wisselen. 

Advertentie:

Welkom hier. Ik zou pas aan SARMS of andere AAS beginnen als je veel verder bent in het proces. Je kan nog zoveel progressie boeken zonder. Je geeft aan dat je pas sinds 2 maanden effectief voeding bijhoud. Zou dit eerst voor minimaal 3 jaar volhouden, samen met je slaap op orde hebben. Dan groei je nog ontzettend veel zonder je nog te moeten bezighouden met SARMS etc. Het is uiteindelijk een marathon en geen sprint. Lekker door blijven gaan met het plezier hebben in trainen. Als je ruk slaapt dan daar echt een prio van maken en de juiste voeding blijven nemen jaar in jaar uit en dan kom je natty ook een heel eind. 

Hey @Traveller040