Advertentie:



Sign in to follow this  
Fit

Hoe heb je ons gevonden?

Hoe heb je ons gevonden?  

6 members have voted

  1. 1. Hoe heb je ons gevonden?

    • Facebook
    • Google
    • Ander forum
    • Anders... (meld in topic a.u.b.)


Recommended Posts

Puur uit interesse om er achter te komen waar we het beste het forum kunnen adverteren heb ik een poll opgesteld.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Ik ben de enige via facebook haha :)

Haha helaas wel, toch doe ik aan betaald facebook adverteren dus moet toch even kijken hoe ik mijn advertenties nog beter kan targetten.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat Google uiteindelijk het beste instrument is om gevonden te worden. Het gaat niet om het forum zelf maar wel over de onderwerpen die aangesneden worden. Ga maar eens bij jezelf na. Als je over een bepaald onderwerp iets wil weten, dan zoek je dat toch met Google? Wanneer je interessante info kan verstrekken wordt je automatisch gevonden. De kunst is om daarin beter te zijn als de rest.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Google is zeker de plek waar we nog moeten stijgen, maar goed dat heeft veel tijd nodig dus dat komt vanzelf :)

Ook doe ik aan facebook adverteren om op dit moment toch leden te kunnen trekken en al vast te groeien.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha helaas wel, toch doe ik aan betaald facebook adverteren dus moet toch even kijken hoe ik mijn advertenties nog beter kan targetten.

Haha, werpt het toch zijn vruchten "even" af :P Targetten heb ik niet zoveel verstand van. Zal wel met doelgroep, leeftijd, interesses te maken hebben? Wellicht kun je bekende NL platform-volgers pakken?

Ik denk dat Google uiteindelijk het beste instrument is om gevonden te worden. Het gaat niet om het forum zelf maar wel over de onderwerpen die aangesneden worden. Ga maar eens bij jezelf na. Als je over een bepaald onderwerp iets wil weten, dan zoek je dat toch met Google? Wanneer je interessante info kan verstrekken wordt je automatisch gevonden. De kunst is om daarin beter te zijn als de rest.

Google, absoluut. Het gaat erom dat de info die hier staat (wat bijv Scoopz schrijft) gelezen gaat worden door google. Zodat mensen iets zoeken op bijv. oefeningen, trainingen, voeding dat ze dan dit forum komen. Eigenlijk moet je dan wel op pagina 1 staan. Geen idee hoe dat moet.. maar Google is dé bron. Zeker omdat 70-80% van de smartphones/tablets het ook draait.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

  • Berichten

    • Sportvrienden, In deze tijd van beperkingen is er ook meer tijd om 'ns wat nader naar de samenstelling van een training te kijken. Wat staat er vandaag op 't programma; welke warming-up sluit daar 't meest op aan en met welke vorm van cool down haal ik er 't meeste rendement uit. Zoals vermeld in een eerdere bijdrage, heb ik in de loop van de tijd het fenomeen 'kettlebell' wat hoger opgeschaald als erg effectief. Een kettlebell work-out is intensief, zorgt voor een hoge verbranding en is erg functioneel door 't compound karakter.  Voor wat betreft krachtsport ben ik van mening dat gerichte kettlebell oefeningen een positieve bijdrage leveren als warming-up en cool down als deze gericht zijn op de kerntraining. Met kerntraining bedoel ik de oefeningen die je voor een bepaalde spiergroep gepland hebt. De voordelen van een warming-up met een kettlebell liggen vooral in 't in korte tijd activeren van de motor units (door de compound), waardoor behalve je target spiergroep, ook je 'hulpspieren' zoals de antagonisten en de synergisten meegenomen worden. Dit verminderd sterk het risico op blessures en verkort op een verantwoorde manier je warming-up. Meer tijd voor je kerntraining! Als cooling down heeft een stukje kettlebell training vooral een niet te onderschatten functie als 'stretcher'; de nog onder spanning staande spieren worden op een relaxte manier weer gerekt waar de doorbloeding ook weer bij gebaat is (dus ook de zuurstof en voedselvoorziening).  Al met al de moeite van het proberen waard. Ik adviseer je te beperken tot de kettlebell swings. Deze zijn effectief, veelomvattend, maar ook intensief. Je moet natuurlijk wel voldoende overhouden. Mocht  e.e.a. je interesseren; wel effe de techniek van een goede swing aanleren! (YouTube/ Pavel Tsatsouline).   Gr. Geert.      
    • Ja maar toch knap. Zo'n 25 jaar geleden kwam ik op 100 kg uit 3 reps. Woog toen wel maar 76 kg. Trainde toen eigenlijk niet op kracht en cutten of bulken was Chinees voor mij.
    • Thanks! Ik heb de bankdruk altijd veel op kracht getraind, begin 2020 had ik op een gegeven moment 130 voor een dubbel gepakt en kort daarna 135 voor een enkel. Mijn doel was om voor ik begon met droogtrainen nog 140 te pakken, maar dat is niet gelukt. 
  • Sponsors