Advertentie:

Sign in to follow this  
MarcelM

Log RAD140 only

Recommended Posts

Rad140 only,

Gegevens, halverwege de 40, al lange tijd aan het trainen ( 4 x per week). Gericht op strandfiguur, 1,92 lang en rond de 90 kilo. Dieet, wisselt van strikter naar los en andersom. Afhankelijk van wat er in de planning is qua feesten en/of vakantie. Log is in 1 keer van de gehele rit, tussentijds updaten is niks voor mij. Grootste deel van de kuur op 4 x in de week trainen gezeten.

In mei 2022 12 weken S4 gedaan, zie andere log. Buiten dat geen AAS of Sarms.

Rad 140, 12 weken op 25 mg/dag. Nakuur Clomifeen. Wens is naar 95 kilo te gaan.

Om massa aan te komen ook meer gaan eten. In dit geval 1 maaltijd toegevoegd van ongeveer 500 calorieën. Calorieën voor de gehele dag berekenen is niet zo mijn ding. De spiegel, weegschaal en metingen zorgen voor bijstellen dieet. Gedurende de 12 weken behoorlijk clean gegeten. Standaard dag is ontbijt met havermout en dan 3 maaltijden (warm of salade) over de dag, plus boterham/banaan en voor het slapen kwark met wat vruchten.

Start 9 januari 2023 in middag op 25mg. Op dat moment 89 kilo, vetpercentage niet gemeten. De maanden hiervoor waren vrij druk wat minder goed is voor voldoende eten en trainen in mijn geval. Maar nu de kans om 3 maanden goed te kunnen gaan eten en trainen.

Week 1, lekker energiek in gym en thuis. Voel mij prettig.

Vr 13, 90 kilo bij opstaan. Zwaar rug getraind. Alles op maximaal kunnen doen en dat ging lekker.

Wo 18, goede pomp zichtbaar.

Vrij 20, vetpercentage 12% en 93,3 kilo. Meting in de middag op het werk. (goede apparatuur). Verschil met gewicht bij opstaan en later op de middag is bijna 3 kilo.

Ma 23 borst, lekker met 90 kilo kunnen bankdrukken ipv 80 kilo in december.

Di 24, bij opstaan al paar dagen 90.5 kilo.

Wo 25, goede pomp in lichaam bij en na de training.

Ma 1 feb, zwaar kunnen trainen terwijl ik moe was.

Do 3, weer zwaar getraind. Aders staan er flink op en goede pomp. Hoeveelheid eten aan het verhogen. Volgens de spiegel (en vrouw) gaat het goed. 

Vr 4, bij opstaan 91,5 kilo en lijk zelfs ook droger. 

Ma in plaats van een split-schema nu eens gestart met upper en lower-schema. Zodat ik zeker alle spiergroepen 2 maal in de week pak. Bankdrukken 2 x met 100 kilo gered

Do 9, 93,5 kilo bij opstaan

Vr 17, 93,5 kilo bij opstaan. Bankdrukken 5 x 100 kilo

Ma 20, meting op werk (middag) 95,5 kilo en 10,9% vet. Volgens berekening vetvrije massa met 3 kilo toegenomen en vetpercentage naar beneden. Hierdoor besloten calorieën te verhogen.

Vr24, 100 kilo bankdrukken x 6

Begin maart, bij opstaan 95 kilo. 

11 maart, bankdrukken met 100 kilo, sets van 5 tot 7. Verder sterk en geen last van bijwerkingen ofzo. Ik zou verder kunnen dan 100 kilo, maar doe dan liever wat extra herhalingen/sets. Linkerarm geeft aan zwaarder niet te waarderen (lichte blessure)

23, op werk (middag) 100 kilo en 12%vet. Verder nog steeds zwaar kunnen trainen, zonder dat ik moe  wordt van de setsMijn tempo van set naar set ligt altijd al wat hoger, maar dat kan nu makkelijk.

26 maart, 98 kilo thuis. Vandaag gestopt met Rad. Bij opstaan al paar dagen last van nieren. Soort uitgedroogd gevoel, pas na veel en veel water drinken voelt het beter. Of het verband houdt met elkaar weet ik niet, maar het lijkt mij voor nu beter om te stoppen. Start nakuur.

Doel van 95 kilo is zeker gelukt. 

7 april 95 kilo bij opstaan. Trainen nog met zelfde gewichten. Voelt verder goed.

Eindoordeel. Voor mijzelf een goede aanrader. Doel van 5 kilo winst is gelukt en het vetpercentage bleef ook mooi gelijkBij een ander gelezen dat die een kort lontje kreeg, zelf eigenlijk de hele tijd happy geweest. Scheelt ook dat het privé lekker liep en het trainen goed vooruit ging. Zeker in de 2e helft wel complimenten in de gym dat de vooruitgang te zien was en trainingen met de anderen steeds zwaarder konden. Helemaal aan het einde wat last van mijn nieren gekregen, dat gevoel ging dan pas weg na een liter water gedronken te hebben bij opstaan. Na stoppen geen last meer van gehad.

Meting 20-1-2023 93,3 kgvetpercentage 12%, skeletal muscle mass 47 kg en fat free mass 82,1 kg

Meting 23-3-2023 100 kgvetpercentage 11,7%, skeletal muscle mass 50,7 kg en fat free mass 88,3 kg

Bankdrukken van setjes met 80 kilo naar setjes met 100 kilo gegaan.

Advertentie:

Hoi Marcel, 

mooi verslag van de rit, blijf je nu nog steeds op het niveau qua massa/kracht ?  Of lever je toch langzaam in. Ben hier wel benieuwd naar.  

gr 

Heerlijke gains gemaakt hoor mag je trots op zijn 👍 vergelijkbaar met mijn eigen ervaringen. Op RAD ga ik ook bijzonder lekker. 

Goed om te lezen dat je je kracht hebt kunnen behouden.

Behouden gains kan ik geen goed antwoord op geven. Tot 3 a 4 weken na stoppen bleef ik op 95 kilo bij opstaan en kracht hetzelfde. Daarna twee maanden bezig geweest in nieuw huis met klussen en niet meer wezen trainen en minder goed eten. Nu een maand aan het trainen, kracht is er nog niet. 92 kilo bij opstaan en misschien 13%vet en setjes met 90 kilo bankdrukken. Ligt meer aan het niet trainen gok ik zo, dan het stoppen met Rad. Maar vorige verhuizing was ik tot 85 kilo afgevallen, dus ik ben er nog steeds tevreden mee. 

• Like 1