Advertentie:

dimi3

meningen schema nodig

Recommended Posts

Hey, 

Jaartje aan het trainen nu en heb recent deadlifts ingevoerd in mijn schema.

Ik train dag 1 rug/biceps en dag 2 borst/schouders/buik/triceps. Telkens 1 a 2 dagen rust tussen workouts.

Ik heb het gevoel dat mijn oude schema een completere training voor de rug gaf.

Graag jullie input ivm de gekozen oefeningen van huidige schema, en of ik een bepaalde spiergroep vergeet etc...

Huidig schema rug/biceps:

- Deadlifts

- bent over barbell row

- straight arm pulldown

- bicep curl

-front shrugs

-hammer curl

Ik heb het gevoel dat mijn oude schema een completere training voor de rug gaf:

lat pulldown

seated row

straight arm pulldown

face pulls

hyperextensions

bicep curls

front shrugs

hammer curl

rear delt fly

alle tips welkom.

Advertentie:

@dimi3 

Doe je enkel deze 2 trainingen ? Ik zie geen benen training staan. Als je goed wil worden in deadlift moet je heel het lichaam trainen. Zelf heb ik een pr van 200 kilo deadlift, ik heb mijn oud trainingshema ergens liggen. Staat op papier kan mss een foto doorsturen als je wil. De training is opgesplist in verschillende trainingsfrequenties dat wil zeggen dagen met iets minder gewicht meer veel herhalingen 12  en dan een dag met 8 herhalingen en een dag dat je op 90 of 95 % van je kracht traint.

Ik heb al paar keer mijn schema proberen omgooien en benen mee te nemen maar dan train ik elke spiergroep maar 1x per week...(3dagen trainen 1 rust en weer opnieuw haal ik niet, ik geraak max 3x/week in de gym).

ik lees toch overal dat dit te weinig zou zijn, vandaar.

dat schema mag zeker, alle input welkom.

had ook al gedacht om bv. 1 dag push/1 dag pull en dan bv. een dag deadlift en squats ofzo...

maar blijf het moeilijk combineren vinden als je niet 6/7 in de gym wilt zitten.

Ik heb hier een foto van het trainingschema van toen ik net begon met mijn bulk om dan een nieuw pr te kunnen zetten, de aantal gewicht was toen ik begon, en voor op mijn pr te komen was ik toch 2 a 3 maanden bezig hopelijk heb je er iets aan

Je kunt de deze bijlage pas zien als je bent ingelogd.

Ik heb ook nog wel een ander schema, maar zal die moeten zoeken. Deze stond nog in mijn gsm

Heb nog een opvolg shema gevonden van dit schema maar het laatste schema om dan zwaarder te gaan vind ik niet😢 heel waarschijnlijk weg gedaan.

Alvast bedankt voor de schema's en de reply.

Maar ook in jou schema ging je dan 5/7 trainen, wat ik zelf niet kan.

het blijft wat zoeken, zodra je benen integreert, om dit in 3 dag /week rond te krijgen.

Ik zie wel dat je Squats en deadlifts op dezelfde dag deed, dus dat zie ik voor mezelf wel als mogelijkheid om één extra dag in te lassen en zo toch al enkele compounds te kunnen toevoegen voor de benen/onderrug...

Thanks.