Advertentie:

xMichh

Source voor sarms

Recommended Posts

Hoi iedereen! Ben al enkele jaren bezig met fitness , volg een vast schema en heb een goed eetschema. De gains komen behoorlijk door, enkel nog wat meer vet kwijt geraken. Ik begin stilaan te overwegen om een SARMS kuur te doen. Kan iemand me hierbij een goede bron aanraden die degelijke producten aanbiedt? 

Heb nl vooral interesse voor de S23 of rad140. 

Ik las dat sommige hier toch een nakuur zoals clomifeen of Nolvadex voor gebruikt hebben. Is dit absoluut aan te raden? 

Tips / ervaringen zeker welkom! 

Thanks ✌️

Advertentie:

Hey kerel!

100% altijd een nakuurtje doen. Clomifeen is the way to go. Op die manier verzeker je jezelf dat je goed herstelt van de onderdrukking van SARMs, die is toch stiekem zo'n 15%.

Verder: S23 lekker niet doen, is een gevaarlijke compound in mijn optiek. Die is overigens ook niet 15% onderdrukkend, maar gewoon net zoals anabole steroïden de volle 100% EN je produceert geen enkele zaadcel meer. Dus als je het mij vraagt, neemt dat het hele idee van SARMs weg EN is dat echt spul waar je moet weg blijven als het dat met je zaadcellen doet. Kan nooit goed zijn :(

Dan zou S4 een veel betere keus zijn, maar dat ligt aan je doelen met die SARMs kuur. Ik zie dat je me een berichtje hebt gestuurd, ik zal daarop reageren z.s.m. :) 

Olaa iedereen,

Ik zoek eigenlijk ook een goede bron waar ik Rad 140 zou kunnen kopen.

Heb al eerder een Rad 140 kuur gedaan van 8 weken en daarna een nakuur met Clomifeen.

En moet zeggen Ik was positief verrast.

en zou graag weer willen starten met een Rad 140 kuur.

Helaas kan ik de Rad 140 niet meer via mijn oude bron krijgen, en was een beetje op google aan het kijken en zie ik een hoop sites die het aanbieden.

Maar waarschijnlijk zou 9 van de 10 wel troep zijn dus zou Hier wat advies willen krijgen over een goeie bron. :)

Edited by Pyroxscream
  • Like 1

Wat is het wezenlijke verschil als we praten over RAD 140 en lgd 4033.

betreft bijwerkingen en resultaten etc.

mvg

Heb zelf alleen ervaring met ostarine en Rad 140

Dus kan zelf uit eigen ervaring niet vertellen hoe lgd is.

Wat ik wel van mensen hoor die het wel hebben gebruikt is dat lgd wag meer vocht vast houdt.

En echt perfect is voor bulken wanr je komt snel aan kwa gewicht

Maar het meeste van het gewicht zal dan voornamelijk ook wel vocht zijn.

Lgd zou ook het meest je eigen testosteron waardes omlaag halen.

Dus meer dan dat Rad 140 zou doen.

Rad140 zou ook je eigen testosteron waardes omlaag halen maar wel wat minder

Maar dit verschilt natuurlijk pet persoon.

De een heeft echt een goede pct nodig zoals clomifeen.

En de ander komt al weer goed op niveau met een test booster of iets dergelijks.

Maar zoals ik al zei ik heb zelf alleen ervaring met ostarine en Rad 140 dus pin me er niet op vast 

En moet zeggen dat ik wel tevreden was over de Rad 140 en de ostarine.

Enige bijwerking die ik had bij de ostarine was soms steek in m'n ballen.

Geen idee of dat kwam door slechte/fake sarms of dat dat gewoon een bijwerking kan zijn van de ostarine.

Edited by Pyroxscream