Advertentie:

Mikeey32

Logboek LGD-4033 & RAD-140

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Ik ga op 13 november beginnen met mijn tweede SARMS kuur en hier wil ik jullie in meenemen door iedere week een update te plaatsen. 

Wie ben ik?

Naam: Mike

Leeftijd: 34

Lengte: 1,78m

Gewicht: Ik schommel tussen de 89 en 90kg.

Vetpercentage: 17-18%

Training: Iets meer dan 10 jaar.

Vorige kuur: LGD-4033, 12 weken 10mg per dag. Nakuur: Clomifeen.

Waarom ben ik de eerste kuur begonnen?

Na 10 jaar bezig te zijn met fitness, voeding, rust en supplementen merkte ik dat de vooruitgang minimaal werd. Ik was al jaren nieuwsgierig naar de effecten van steroiden en SARMS. Uiteindelijk besloten om een 12 weken LGD kuur te starten ( juli 2023 ). Mijn ervaring was fantastisch! Iedere week werd ik sterker, fitter en herstelde ik sneller.

Mijn lichaamsgewicht was 83,4kg voor de kuur en 90,8 na de kuur. Tijdens mij nakuur wat gezakt in gewicht, ik merkte dat ik wat vocht kwijt raakte en door de pieken in testosteron ging mijn stofwisseling wat omhoog. Al met al heel tevreden met de resultaten. 

Kuur:

Gedurende 12 weken ga ik 10mg LGD-4033 stacken met RAD-140 op 25mg per dag. De nakuur is weer Clomifeen.

Supplementen naast de kuur:

1x Multivitamine

1x NAC

2x Vis olie

2x ZMZ voor het slapen.

8gr Creatine per dag.

EAA's

Dextrose

Voeding:
Week 1 ga ik starten op 3200 (420k, 200e, 84v) calorieen. Per week houd ik in de gaten wat de progressie is en stuur ik de calorieen bij. Het doel is om toch nog een paar kg spiermasse aan te zetten en hopelijk ook een paar % in vet te zakken. Mijn voeding is vrij gevarieerd en als volgt:

Ik heb een aantal maaltijden die ik standaard roteer. 

1. witte rijst, kipfilet, ananas, roerbakgroenten, avocado olie.

2. pasta, gehakt, roerbakgroenten.

3. witte rijst, zalm, groenten.

4. pitabroodjes met gekruid gehakt.

5. zoete aardappel, steak, groenten.

Ontbijt (6.30 am): Havermout met whey, banaan, blauwe bessen en wat kaneel. (Mogelijk dat havermout vervangen gaat worden met Cream of Rice).

Intraworkout (8-10am): Dextrose, EAA's en 1gr himalayan pink salt.

Lunch (11am): een van de bovengenoemde maaltijden.

Lunch2 (3pm): een van de bovengenoemde maaltijden.
Dinner (6pm): een van de bovengenoemde maaltijden.

Avondsnack: Kwark en een handje noten. (afhankelijk hoeveel eiwitten, kh of vetten ik nog binnen moet krijgen).

Mochten de calorieen gaan de weg meer en meer omhoog gaan zal ik een extra maaltijd in de avond eten.

Training:

Al bijna een jaar gebruik ik een push/pull/legs split. Ik probeer iedere 8 dagen alles twee keer te trainen. Rustdag na 2 of 3 dagen trainen afhankelijk hoe mijn lichaam voelt. 

Dit zou dan ongeveer zo eruit zien:

Zat: Push (borst, zijkant schouders, triceps)

Zo: Pull (rug, achterkant schouders, biceps)

Ma: Legs (quad focus) en ja ook kuiten.

Di: RUST

Wo: Push

Do: Pull

Vrij: RUST

Zat: Legs 

enz...

Ik probeer het aantal werksets te beperken tot 10-12 voor grotere spiergroepen en 5-6 voor de kleinere spieren.

Dinsdag en Vrijdag zijn mijn standaard rustdagen vanwege moeten werken op locatie. Verder werk ik thuis en heb ik genoeg tijd en ruimte voor eten.

Tot maandag 13 november!

Edited by Mikeey32

Advertentie:

Heel veel succes.

ik ben wel benieuwd.

zelf ben ik 42 en wil ook een keer Een kuur gebruiken.

Het liefst wil ik een kuur met de minste bijwerkingen en de beste prestaties (zoals iedereen dat wil😉)

Ben benieuwd naar de rest van jouw verhaal.

• Upvote 1

Ook op je 42e ga je lekker op zo'n kuur hoor. 

Zo fijn als je zo hard kunt trainen en groter worden. Met de kuur via de bron op dit forum geen bijwerkingen.

Alleen kleding lijkt te krimpen :P

• Upvote 3

Als je klaar bent met 1 kuur en je hebt resultaat zak je dan weer terug naar je oude niveau? 
gr

Op 20-10-2023 at 15:10 zei Jeroen:

Ook op je 42e ga je lekker op zo'n kuur hoor. 

Zo fijn als je zo hard kunt trainen en groter worden. Met de kuur via de bron op dit forum geen bijwerkingen.

Alleen kleding lijkt te krimpen :P

Hahaha idd vooral dat de kleding lijkt te krimpen 🤣

Ik log sinds 10 dagen mijn LGD kuur ook op dit forum, dus ik ga je zeker volgen!

good luck !

• Like 1

Hallo allemaal,

Zoals beloofd vandaag de eerste update. 

WEEK 1:

Startgewicht 89,4kg.

De eerste twee dagen merkte ik zoals bij mijn vorige keer nog niet zo veel. Vanaf dag 3 lijkt het alsof ik standaard aan de preworkout zit. De hele dag door veel energie, zelfs als ik naar bed ga wat een klein minpuntje is. Ik merk dat ik daardoor minder snel in slaap val en dat mijn nachten ook korter zijn. Ik word super uitgerust wakker en mijn eetlust werd door de week met de dag groter. Deze week een paar uitschieters gehad qua calorieën ( 3600 - 3800 op een dag ). Hierdoor zag ik er aan het einde van de week wat voller uit.

Qua training merkte ik vooral van t weekend dat ik bij iedere oefening zo'n 3-5 herhalingen meer kon doen dan de vorige keer. Ik log dit allemaal in een schriftje. Mocht er animo voor zijn dan kan ik hier foto's van maken en deze toevoegen. 

Voorbeeld: Bench press is normaal een van mijn zwakkere lifts... Daar waar ik normaal 8-10 reps haalde op de incline smith bench pakte ik er nu 13-15.  Barbell curls (5kg per kant) normaal sets van 10 reps. Nu makkelijk 14/15 reps. 

Ik ben super benieuwd wat de komende weken gaan doen want uit ervaring van mijn vorige kuur begint dan pas de echte pret :P

Eindgewicht week 1: 90,8kg

Ik houd jullie op de hoogte! 

Edited by Mikeey32
  • Like 2
  • Upvote 1

Ik had de uithouding ook snel te pakken! De andere effecten zijn pas tussen week 2 en week 3 gestart. Uiterst benieuwd naar de volgende weken op combi lgd + rad :) 

succes!

Als die set van 13-15 op Benchpress en Barbell curls zo aanhouden... dan omhoog in gewicht! 

Blijf goed opwarmen! Altijd 2 sets licht doen en als je pezen en gewrichten goed warm zijn pas knallen!

On 15-11-2023 at 2:24 PM, Shorty said:

Als die set van 13-15 op Benchpress en Barbell curls zo aanhouden... dan omhoog in gewicht! 

Blijf goed opwarmen! Altijd 2 sets licht doen en als je pezen en gewrichten goed warm zijn pas knallen!

WEEK 2:

Startgewicht 90,8kg.

@Shorty Dat is deze week zeker gebeurt haha.

Deze week een wisselvallige week gehad. Gedurende de week ging mijn kracht merkbaar omhoog en dus ook de gewichten. Barbell curls dit keer op 7,5kg per kant voor sets van 10-12 reps. Als dit zo doorgaat ligt er volgende week 10kg per kant op. 

Ook bij alle andere oefeningen moest er gewicht bij.

Ik merk vooral dat ik meer energie, uithoudingsvermogen en focus heb. 

Tegen het weekend werd ik helaas ziek. Aangestoken op het werk door een collega dus het hele weekend met koorts gelegen. Gelukkig blijft mijn eetlust goed en heb ik iedere nog makkelijk mijn eiwitten, koolhydraten en vetten gehaald. 

Voor nu een kortere update. De volgende zal een stuk uitgebreider zijn. 

Eindgewicht week 1: 91,2kg

Tot dan!