Advertentie:

Sign in to follow this  

Recommended Posts

Goedemorgen allen,

Fit had mij gevraagd een review te schrijven over de Whey Perfection. Bij deze dus :) Ik heb het bij Bodyenfitshop.nl gekocht in de sale. Normaal gesproken dit product, maar ze hebben er een nieuw en los product van gemaakt. 

Wat zegt Body en fit zelf:

De Whey Perfection eiwitten!
Whey Perfection bevat de meest zuivere kwaliteit Whey Proteïne Isolaat, het dure en exclusieve Whey Hydrolisaat, di- en tri peptides en "cold processed" ultra Gefilterde Whey Concentraat. Alleen het beste van het beste. Naast de hoge kwaliteit is Whey Perfection ook erg lekker van smaak, je zult genieten van elke shake. Whey Perfection bevat per serving maar liefst 22 gram hoogwaardige Whey Proteïne, 3.6 gram glutamine, 5 gram BCAA's oftewel branched chain amino acids, 0 toegevoegde suikers en een minimum aan vet en koolhydraten.

caf07b5d10ece6d2127f909a6d34d16c.jpg

Mijn mening

Eerste indruk: Een grote witte pot, blauw label en duidelijke ingrediëntendeclaratie. SNelle levering, goede doos en shakebeker erbij. Toen ik de pot opende kwam er een heerlijke geur op mij af.
Prijs: Ik heb 29,90 voor 2,27kg betaald. Het is een SALE en scherper niet verkrijgbaar momenteel. Ik heb gekozen voor twee potten. Zodat ik veel variatie heb voor een scherpe prijs. Er zijn ook 4,54kg verpakkingen voor 53 euro.
Smaak:  
Stracciatella: Ontzettend lekker, smaakt net naar een bak met stracciatella ijs. Heerlijk romig, stukjes chocolade en een volle smaak.
Banaan: Deze heb ik gekocht als basis voor mijn smoothies. Dit is geen overheersende smaak en past overal bij. Waardoor ik 's ochtends altijd een goede shake heb met goede voedingswaarden.
Structuur: Fijne en mooie structuur. Mede doordat het goed oplost, maakt het verder niet uit.
Oplosbaarheid: Lost direct op. In de blender sowieso nooit klontjes, in de kwark even roeren en als ik op school ben schud ik even met wat havermout. Dus dat gaat allemaal prima.

Conclusie: Een goede shake voor een goede prijs. Body & Fit is een vaste leverancier voor mij en heb in het verleden Gold Whey, Iso-100 etc etc geprobeerd, maar per scoop 22 gram eiwitten is dit gewoon een hele en goede koop.

Dit is de eerste keer dat ik een review schrijf, mochten er vragen of aanvullingen zijn, wil ik deze gerust beantwoorden.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Nice, ben zelf ook tevreden over deze whey ( heb een aantal samples gehad ) smaak is verreweg de beste van alle wheys die ik heb geprobeerd!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Qua prijs/kwaliteitsverhouding gewoon een van de beste keuze`s. Mocht je hem iets schoner willen qua koolhydraten, vetten en suikers dan is de Isolaat een goede optie!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

  • Berichten

    • Hoe “gevaarlijk” het ook klinkt, want je hebt best wat skinny fat, ik zou volgas gaan bulken. Nu afvallen rondom de middel, betekent dat je eerst elders wat kwijt raakt. En je wilt spiermassa opbouwen, dus dat gaat niet samen.  Ik ben met ongeveer zo’n fysiek ook gaan bulken. 
        Resultaat is uiteraard niet naturel, maar ben in 2020 begonnen met trainen en stond er in juni 2020 ongeveer bij als jij. 
        en dit is nu:     Je kunt de deze bijlage pas zien als je bent ingelogd.
    • Maar hoe sta je er nu bij dan qua fysiek?   Neem aan dat de laatste foto niet recent is ivm ontbreken tattoo’s?   Heb je je onderhoud al eens uitgerekend? 1800 kcal is niks idd. Ik denk dat je of ergens een rekenfoutje maakt, of ergens “stiekem” wat calorieën meer binnen krijgt. 
      ik zou uithongeren op 1800 kcal. 
         
    • Je bent precies daar waar ik anderhalf jaar geleden ben begonnen. Zelfde lengte en gewicht destijds. 
        Wat mij geholpen heeft is om vooral te doen waar je op dat moment zin in hebt. Voorheen volgde ik een strikt schema (5x5 stronglifts) en hoewel het een goed schema is voor overall massa, vond ik er geen moer aan. Ik ben destijds na 6 maanden volledig gestopt. 
        Nu train ik sinds begin 2020 zo’n 5 a 6 dagen in de week. Elke spiergroep pak ik 2 keer aan, soms 3 keer. Ook hier geldt: net waar ik zin in heb. 
        Het meest belangrijke om te groeien is dat jij de spier voldoende stimulatie geeft om te groeien. Doe je dit naturel, dan breek je de spier af en bouwt zichzelf opnieuw op. Doe je dit niet-naturel, dan heb je ook profijt van “onder pomp” trainen. Dus zoveel mogelijk bloed in de spieren en tijdens de pomp veel volume maken met sets en reps. Je kunt natuurlijk ook een combinatie van beiden doen, zo doe ik dat ook.    Ik volg dus geen strikt schema. Voor borst doe ik de ene keer 10 sets van 20  op de chest press machine en de andere keer ga ik flat of incline benchen, opgevolgd met cable fly’s, etc. You name it. Als je die borst maar genoeg op z’n flikker geeft. Meestal eindig ik met dips. Als je de borst goed hard getraind hebt, moet je nauwelijks nog een dip kunnen doen.    2 keer trainen is wel weinig. Kun je dit echt niet oprekken naar 3 keer? Hoeveel massa wil je pakken? Waar liggen je sterke punten en wat zijn je mindere punten?    Ik had je DM trouwens beantwoord dus spreken elkaar ook wel op app
          Trouwens, blijf je bij 2 keer pw trainen dan zijn de compound oefeningen wel jouw beste vriend. Je pakt in 1 oefening meerdere spiergroepen. Anders ben je 5 uur bezig per training  
  • Sponsors