Advertentie:

Sciacca

12 week LGD4033 logbook

Recommended Posts

@Sciacca lekker bezig qua groeien! Top dat je log zo uitgebreid is, interessant!

Succes met je nakuur, hopen dat je spiermassa behouden blijft!

@Shorty heb je voor mij ook een mogelijk bron?:)

Edited by Art

Advertentie:

Op 6-1-2024 at 14:57 zei Art:

@Sciacca lekker bezig qua groeien! Top dat je log zo uitgebreid is, interessant!

Succes met je nakuur, hopen dat je spiermassa behouden blijft!

@Shorty heb je voor mij ook een mogelijk bron?:)

You got mail! Sorry voor het wachten...

Eindupdate:

De kuur afgerond met 85kg op de kop (+2kg sinds start). Daarnaast is mijn vetpercentage van 18% naar 15% gegaan. Buikspieren zijn aanwezig en dat was zeker niet het geval bij aanvang, ook een stuk vasculairder. Aangekomen gewicht lijkt dus niet veel, maar dat is het dus wel en dat is zeker merkbaar. 

Hoe heb ik deze kuur ervaren?

Leuke kennismaking, bij aanvang eigenlijk begonnen om verder te gaan in m'n bulk, maar rond week 6-7 ben ik eigenlijk meer en meer de kuur gaan gebruiken als een recomp (vet omlaag, spiermassa omhoog) momentje. Trainingen in de gym gingen super. Als je al jaren naturel traint, voel je dit na 10 dagen zeker goed door je lijf gaan. Ook pumps waren direct (nu nog) aanwezig. Mijn trainingsschema sloeg ik om naar een meer spieropbouwende fase, ik trainde voordien meer op kracht. Mijn totale omvang is een er een stuk op vooruitgegaan.

Negatieve ervaringen:

Amper gehad, cravings waren eigenlijk voor mij de zwaarste. Na het einde van de kuur voel ik wel dat m'n test werd onderdrukt, wat uiteraard part of the game is. Bij aanvang van kuur had ik eerder een boost in test. Over het algemeen heeft mij dit niet belemmerd.

Voor herhaling vatbaar?

Zeker! LGD is mij super bevallen in deze periode. In de zomer zou ik het wel niet doen, tenzij ik opnieuw doorbulk. Er staat zeker een volgende cycle met iets nieuws gepland vanaf ik volledig hersteld ben en die zal ik ook zeker loggen. 

Op het einde van de nakuur geef ik zeker nog een reactie om deze log mooi te eindigen!

• Like 2

Prima gains man en 2kg in 12weken met lager in vet is gewoon serieus. Dit ga je natty never nooit voor elkaar krijgen in 12 weken. Bij een eerste keer is het ook altijd nog een beetje zoeken etc. 

Zeer leuke en duidelijk log ook. Hier hebben andere mensen veel aan. 

Succes in de nakuur 👊

• Like 1

Ik heb nooit geen sarms gebruikt maar eerlijk , na deze log te lezen krijg ik wel zin

• Like 1

Nakuur afgelopen!

Sinds vorige week klaar met de nakuur. Tijdens de nakuur van 4 weken voornamelijk op onderhoud of net iets boven onderhoud gegeten. Qua training viel ik terug op een 3x fullbody om gemakkelijker te herstellen. Mijn gewicht viel terug op een slordige 84kg de eerste week. Maar ik blijf mooi op hetzelfde gewicht schommelen. Na de nakuur kan ik zeggen dat de volle look van toen wel minder is en dan denk je direct van 'shit', maar dat is normaal.

Eindresultaten:

• Qua kracht ben ik niets verloren. Gezien mijn schema (minder focus op kracht) tijdens LGD ben ik minder tot het max gegaan op heavy compounds om mijn lichaam gewoon gemakkelijker te laten herstellen. In de plaats daarvan deed ik meer reps met enkele kilo's minder. Deze werden na verloop wel zwaarder xD 
  • Qua vetpercentage ben ik (aanzienlijk) gedaald (17-18% naar 14-15%)

Vanaf deze week verlaag ik mijn kcal naar ietsje onder mijn onderhoud om mijn vetpercentage verder te laten dalen naar 12%, dat vetpercentage ga ik proberen vasthouden. Vanaf dit bereikt is starten ik met iets nieuws ^_^

Hopelijk hebben bezoekers, leden enzv iets gehad aan mijn log, ik heb geprobeerd zo uitgebreid en gedetailleerd mogelijk te zijn. 

Grts, Sciacca

Edited by Sciacca

Prachtige resultaten als je het mij vraagt... je bent een kilo of 2 aangekomen EN 3% gezakt in vetpercentage. Als we ff grof rekenen krijgen we:

3% van 84kg = 2,5 kg.

En toen nog eens tegelijk 1 a 2 kg aangekomen.

Dus we gaan ff uit van 3.5 a 4.5 kg droge spiermassa.

Wie daar niet tevreden mee is, is hebberig. Ik steek beide ballen tussen de deur om dat te halen met 1 kuur :P

• Like 1

Heel interessant om te lezen. Thanks voor het loggen en delen van de informatie.

• Like 1

Op 14/2/2024 at 02:34 zei Shorty:

Prachtige resultaten als je het mij vraagt... je bent een kilo of 2 aangekomen EN 3% gezakt in vetpercentage. Als we ff grof rekenen krijgen we:

3% van 84kg = 2,5 kg.

En toen nog eens tegelijk 1 a 2 kg aangekomen.

Dus we gaan ff uit van 3.5 a 4.5 kg droge spiermassa.

Wie daar niet tevreden mee is, is hebberig. Ik steek beide ballen tussen de deur om dat te halen met 1 kuur :P

@ShortyJe zal er inderdaad niet veel naast zitten. Tijdens de cycle ook mijn kcal nooit echt veel hoger geweest dan +5 tot 10% boven onderhoud. 

Op 18/2/2024 at 16:45 zei Skuuson:

Leuk om je log te lezen. Mooi resultaat

Wat voor nakuur heb je gedaan

@SkuusonBedankt! 4 weken Clomid :) 

Op 20/2/2024 at 06:52 zei Bdj:

Heel interessant om te lezen. Thanks voor het loggen en delen van de informatie.

@Bdjsuper om te lezen dat je het interessant vond en graag gedaan :)