Advertentie:

Sign in to follow this  
Fit

Dumbell curl (biceps)

Recommended Posts

Dumbell curl (biceps)

Pak 2 dumbells, wanneer je beginner pakt probeer je ego even opzei te zetten en pak lichte gewichten. Het is belangrijk dat je de oefening goed uitvoert.

Houding 1:

Laat je dumbells naast je lichaam hangen.

Houding 2:

Hef het gewicht naar boven, in een vloeiende beweging draai je je pols zodat het gewicht horizontaal is, laat vervolgens het gewicht rustig zakken.

Plaatjes zijn ter verduidelijking.

 

Dumbbell-Bicep-Curl.jpg

Dumbbell-Bicep-Curl-1.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Deze is goed te combineren in een superset met hammer curl. Belangrijk om je ellebogen vlak langs je lichaam te houden zodat je niet uit je schouders/rug gaat tillen. 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deze is goed te combineren in een superset met hammer curl. Belangrijk om je ellebogen vlak langs je lichaam te houden zodat je niet uit je schouders/rug gaat tillen. 

Niets op aan te merken, altijd een super pomp door deze combi! xD

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dacht dat jij niet van biceps trainen hield? :$

Lekkere oefening, vind ze alternate nog lekkerderderder om eerlijk te zijn. 

Iedereen heeft wel eens een bicep curl gedaan toch :P Deze is dan veruit het fijnst. Eerst onderarmen voelen en daarna de bol op je arm!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iedereen heeft wel eens een bicep curl gedaan toch :P Deze is dan veruit het fijnst. Eerst onderarmen voelen en daarna de bol op je arm!

Ik bicep curl thuis mijn vriendin wel eens. Zij een gratis kermisattractie, ik een dikke pomp.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

  • Berichten

    • Heb altijd getraind en gedieet maar in 2019 nam ik t heel serieus met gekke resultaten. ( zie foto )

      2 jaar later ben weer bijna 10kg aangekomen.

      Ik wilde ff extreem doen en beginnen met 1800 kcal per dag ( 180-200 gr eiwit ) want wilde gwn snel wat kwijt.

      Eerste 1,5 kilo zo kwijt natuurlijk. Maar nu schommel ik de hele tijd tussen 87,9 en 87,4. Steeds op en neer. Terwijl ik me gewoon goed houd aan mn calorieen tellen. Ik weeg alles. En doe 10 - 15 min cardio na mn training. Train 4 x per week.

      Wrm gebeurd dit? Kwil niet nu 1700 gaan eten
    • Als Belg ook mactropin bestelt gezien ik veel in NL kom. Maar voel er inderdaad niet veel van. 
         
    •   Niet iedereen is comfortabel met foto's maken van zichzelf en het op internet plaatsen. Maar dat ter zijde is hij ook nog lang niet klaar met zijn kuur.    Ik heb nooit foto's geplaatst en zal ik ook niet doen. maar ik begon op 1m67 met 65 kg en heb in de afgelopen 6 jaar met SARMs en anabolica 19 kg gewonnen. (Hetzelfde vetpercentage als wanneer ik 65 woog)   Dat moet qua resultaten ook voldoende zeggen bijvoorbeeld? Als iemand maar gains gemaakt heeft en niet omhoog geschoten is in vet, zeg ik: "Cycle geslaagd!!"
  • Sponsors