Scoopz

Minst favoriete oefening

Recommended Posts

In contrast tot de meest favoriete oefening, wat is jouw minst favoriete oefening? Welke oefening heb je een hekel aan om te doen en waarom?

Mijne is onder andere bent over raises. Ik weet ze zijn goed, maar f*** wat branden ze altijd! Helemaal leeg en stuk gaan altijd, tot zelf dumbells met 4 kg niet meer gaan en iedereen je zit aan te kijken alsof je een slappe vaatdoek bent.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Advertentie:

Ik heb zelf altijd een beetje hekel aan barbell row. Maar dat komt meer door mijn schouder blessure denk ik meer omdat het pijn doet.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Bicep oefeningen heb ik niet zoveel mee, evenals schouders. Doordat ik eigenlijk altijd fullbody train ben ik ook meer van de grote oefeningen. Dan vliegt de hartslag altijd mooi van omhoog :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik hou altijd wel van eerst compound en dan isolatie te doen om nog even extra te doen. Compound dan zwaar en isolatie meer herhalingen

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Lunges vind ik vreselijk :P 

Mijn balans Is niet altijd goed, hou niet van disbalans ook raak ik er echt uitgeput van

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Lunges vind ik vreselijk :P 

Mijn balans Is niet altijd goed, hou niet van disbalans ook raak ik er echt uitgeput van

Gisteren gedaan, maar de spierpijn is wel briljant! <3

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Leg press kijk ik altijd tegen op :P 

Voor mooie benen natuurlijk wel een goede oefening in je routine, maar doordat ik zo ondersteboven lig krijg ik altijd last van zware benen. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Leg press kijk ik altijd tegen op :P 

Voor mooie benen natuurlijk wel een goede oefening in je routine, maar doordat ik zo ondersteboven lig krijg ik altijd last van zware benen. 

dit vind ik echt de fijnste benenoefening :D

mits je een goed apparaat hebt, er zijn een paar leg press apparaten die echt niet lekker zijn 

• Upvote 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

dit vind ik echt de fijnste benenoefening :D

mits je een goed apparaat hebt, er zijn een paar leg press apparaten die echt niet lekker zijn 

Geef mij maar squats, dat kan ik de hele dag doen. Soms squat ik voor de lol mijn vriendin nog wel eens savonds. :P  

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Geef mij maar squats, dat kan ik de hele dag doen. Soms squat ik voor de lol mijn vriendin nog wel eens savonds. :P  

hahah dat is ook een leuke sport die je met je vriendin kan doen ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Squat vind ik het ergste wat er is. Ik doe hem juist daarom wel, want anders word je nooit beter erin. Ik ga bij squat helemaal dood en moet altijd erna bijkomen. Bij de opwarm ronde krijg ik al spierpijn. De meest vreselijke oefening voor mij dus en daarom ook moeilijk om hem goed te blijven uitvoeren.

bankdrukken daarentegen favoriet

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Leg press en squats vind ik verschrikkelijk. Isolatie voor de benen (leg extension, hamstring curl) vind ik daarentegen weer goddelijk. 

Is dat ook de reden waarom je spillebeentjes aka baguettes hebt?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

De kuiten, een spiergroep die mij maar niet hard genoeg groeit haha!

Volgens mij heeft meer dan 80% moeite met massa op de kuiten. Maar ja, welke spiergroep groeit nu te snel, alles gaat te langzaam met groeien.

We willen gainz!!

• Upvote 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Buikspieroefeningen! Ik haat ze allemaal:P

Ik de meeste ook wel ja. Ab roller vind ik wel lekker :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Volgens mij heeft meer dan 80% moeite met massa op de kuiten. Maar ja, welke spiergroep groeit nu te snel, alles gaat te langzaam met groeien.

We willen gainz!!

Still waiting voor kuit gainz.. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Hoi allemaal!   Ik ben nieuw op het forum en de reden dat ik op zoek ben gegaan naar forums is omdat ik op zoek ben naar tips over het weer back in shape komen na een botbreuk. Ik heb een jaar geleden dankzij een ongeluk op de fiets mijn onderarm gebroken waarna er een plaatje en schroeven in zijn geplaatst. Na lang te hebben gerevalideerd kan ik nu weer langzaam aan zwaardere gewichten aan.    Hebben jullie ook al eens een zware blessure meegemaakt en hoe zijn jullie er toen weer bovenop gekomen? Op welke manier kan ik nu het best weer m'n kracht en massa opbouwen zonder dat ik m'n arm te veel belast?   Ik ben benieuwd naar jullie tips en verhalen!
    • ja precies en dan de zaterdag full body weg halen en gewoon het gehele weekend rust houden.
    • Ik zou woensdag de benen dag houden, de full body dag weghalen. En na woensdag wer beginnen met dag 1 en dan weer 2 etc. Snap je wat ik bedoel?
  • Discussies

• Sponsors

Body en fitshop

XXL nutrition