Advertentie:



Sign in to follow this  
Scoopz

Minst favoriete oefening

Recommended Posts

In contrast tot de meest favoriete oefening, wat is jouw minst favoriete oefening? Welke oefening heb je een hekel aan om te doen en waarom?

Mijne is onder andere bent over raises. Ik weet ze zijn goed, maar f*** wat branden ze altijd! Helemaal leeg en stuk gaan altijd, tot zelf dumbells met 4 kg niet meer gaan en iedereen je zit aan te kijken alsof je een slappe vaatdoek bent.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Ik heb zelf altijd een beetje hekel aan barbell row. Maar dat komt meer door mijn schouder blessure denk ik meer omdat het pijn doet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bicep oefeningen heb ik niet zoveel mee, evenals schouders. Doordat ik eigenlijk altijd fullbody train ben ik ook meer van de grote oefeningen. Dan vliegt de hartslag altijd mooi van omhoog :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik hou altijd wel van eerst compound en dan isolatie te doen om nog even extra te doen. Compound dan zwaar en isolatie meer herhalingen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lunges vind ik vreselijk :P 

Mijn balans Is niet altijd goed, hou niet van disbalans ook raak ik er echt uitgeput van

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lunges vind ik vreselijk :P 

Mijn balans Is niet altijd goed, hou niet van disbalans ook raak ik er echt uitgeput van

 

Gisteren gedaan, maar de spierpijn is wel briljant! <3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leg press kijk ik altijd tegen op :P 

Voor mooie benen natuurlijk wel een goede oefening in je routine, maar doordat ik zo ondersteboven lig krijg ik altijd last van zware benen. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leg press kijk ik altijd tegen op :P 

Voor mooie benen natuurlijk wel een goede oefening in je routine, maar doordat ik zo ondersteboven lig krijg ik altijd last van zware benen. 

dit vind ik echt de fijnste benenoefening :D

mits je een goed apparaat hebt, er zijn een paar leg press apparaten die echt niet lekker zijn 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

dit vind ik echt de fijnste benenoefening :D

mits je een goed apparaat hebt, er zijn een paar leg press apparaten die echt niet lekker zijn 

Geef mij maar squats, dat kan ik de hele dag doen. Soms squat ik voor de lol mijn vriendin nog wel eens savonds. :P  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geef mij maar squats, dat kan ik de hele dag doen. Soms squat ik voor de lol mijn vriendin nog wel eens savonds. :P  

hahah dat is ook een leuke sport die je met je vriendin kan doen ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Squat vind ik het ergste wat er is. Ik doe hem juist daarom wel, want anders word je nooit beter erin. Ik ga bij squat helemaal dood en moet altijd erna bijkomen. Bij de opwarm ronde krijg ik al spierpijn. De meest vreselijke oefening voor mij dus en daarom ook moeilijk om hem goed te blijven uitvoeren.

bankdrukken daarentegen favoriet

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leg press en squats vind ik verschrikkelijk. Isolatie voor de benen (leg extension, hamstring curl) vind ik daarentegen weer goddelijk. 

Is dat ook de reden waarom je spillebeentjes aka baguettes hebt?

Share this post


Link to post
Share on other sites

De kuiten, een spiergroep die mij maar niet hard genoeg groeit haha!

Volgens mij heeft meer dan 80% moeite met massa op de kuiten. Maar ja, welke spiergroep groeit nu te snel, alles gaat te langzaam met groeien.

We willen gainz!!

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buikspieroefeningen! Ik haat ze allemaal:P

Ik de meeste ook wel ja. Ab roller vind ik wel lekker :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgens mij heeft meer dan 80% moeite met massa op de kuiten. Maar ja, welke spiergroep groeit nu te snel, alles gaat te langzaam met groeien.

We willen gainz!!

Still waiting voor kuit gainz.. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgens mij heeft meer dan 80% moeite met massa op de kuiten. Maar ja, welke spiergroep groeit nu te snel, alles gaat te langzaam met groeien.

We willen gainz!!

Je kunt de deze bijlage pas zien als je bent ingelogd.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

  • Berichten

    • Sterk bezig Geert en hoe ziet je split programma er uit over een week gezien ? Ben wel eens benieuwd.
    • Yo, zou jij voor mij deze enquête willen invullen? Je zou mij enorm mee helpen!👇🏾
      https://docs.google.com/forms/d/1NzERixigbCnLhXiqyOK0kMcdvQZU_F0i50r1uiDBlYc/edit?fbzx=5925666009961714656
    • Een tijdje na m'n 'back to basics' zijn de gevolgen al weer merk- en zichtbaar. Het spiergeheugen en de ergens opgeslagen 'oude kennis' doen 't prima. De bekende trainingsroutine is weer terug en bevalt me meer dan uitstekend.  M'n gewicht schommelt nu rond de 90 kg, bij een lengte van 1.73. Het body fat gehalte zal nog niet ideaal zijn maar de kilo's zijn goed verdeeld. Begonnen met 3x wekelijks een total body workout, is het split schema een meer voor de hand liggende optie geworden. Meer aandacht voor de individuele spiergroepen, minder blessure risico door 't afraffelen van oefeningen bij vermoeidheid en een meer uitgebalanceerd geheel. Ben dus erg tevreden met de destijds gemaakte keuze. Hoop nog veel van jullie te leren op deze site net zoals ik jullie met raad en daad zal proberen te ondersteunen.   Hou je haaks en tot gauw!
  • Sponsors