Advertentie:



Fit

Wat is jou grootste ergernis in de sportschool?

Recommended Posts

Simpele vraag: Wat is jou grootste ergernis in de sportschool?

Mijn grootste ergenis is dat apparaten zijn soms 3-6 weken stuk zijn voor ze gemaakt worden. Dingen vastzetten gebeurd al helemaal niet.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Of mensen die niet opschieten :D

vooral dat, de sportschool waar ik train trainen ook veel ouderen, niks op tegen hoor, zijn hartstikke aardig en heb er geen last van behalfe als ze dus niet opschieten en hun handoek op een bankje laten liggen en even verderop met dumbbells staan te zwaaien :S

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahaha precies hetzelfde probleem waar ik train, ook aardig wat ouderen! Praten uiteindelijk meer en blijven maar op apparaten zitten etc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mensen die hun mobiel interessanter vinden en daarom toestellen te lang bezet houden. Eigenlijk vind ik dat mobiele telefoons dat daar een verbod op moet komen in de gym.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mensen die hun mobiel interessanter vinden en daarom toestellen te lang bezet houden. Eigenlijk vind ik dat mobiele telefoons dat daar een verbod op moet komen in de gym.

ik gebruik mijn mobiel om mijn rust te timen en wanneer dat nodig is even een blik te werpen op mijn schema. 

verder gebruik, zoals whatsapp en dergelijke zo min mogelijk en altijd binnen mijn rust 

maar snap wel dat het erg vervelend is wanneer mensen er erg lang op zitten en dus een apparaat te lang bezet houden! 

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • Te grote ego's met te grote/zware gewichten en dan de oefeningen niet correct uit kunnen voeren
  • Teenslippers aan
  • Zonnebril op
  • Gewichten laten vallen op de grond (en dan ook niet opruimen)
  • 4 apparaten tegelijk "gebruiken" 
  • jouw bankje stelen
  • Bullshitten en onzin verhalen over de oefeningen
  • Niet weten wat ze trainen en zomaar even wat doen
  • Beachboys die alleen borst + biceps trainen 4x per week omdat ze naar Spanje gaan.

Best wel wat eigenlijk, toch train ik nog graag hoor:D

Geen ergernis, maar altijd wat ik "mis", mooie vrouwen die echt hun best doen, dat zou ik graag meer zien!!

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zozo hele lijst hahaha! In mijn oude gym kende ik ook een paar van die gasten die elke dag buik, bicep borst trainde!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trainen met een zonnebril. Dat is erover:D

Toen ik nog in een gym trainde waren er ook zo een paar zaken die ergernis wekten.

  • zichzelf bewonderen in de spiegel tot het checken van de witheid van de tanden
  • zware kreungeluiden maken tijdens elke rep

Er was zelfs iemand die elke keer 'zoef' riep. Je kan raden wat zijn bijnaam was.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kaakspier trainers

Hahaha, die zijn ergggggggg... allleen wanneer ze jouw apparaat bezet houden :D

Stinkende mensen..

Tfoe, heb je er heel veel last van? Ik gelukkig niet zo heel veel, maar komt wel regelmatig voor!

Share this post


Link to post
Share on other sites

de mensen die niet hun best doen en ongemotiveerd zijn en als ze er dan zo bij staan van, naa laat ik dit maar even doen (beetje halve reps ook nog) 

dan vraag ik me altijd af van, uhm wat doe je hier dan naast apparaten bezet houden. :S ik snap dat niet

Share this post


Link to post
Share on other sites

de mensen die niet hun best doen en ongemotiveerd zijn en als ze er dan zo bij staan van, naa laat ik dit maar even doen (beetje halve reps ook nog) 

dan vraag ik me altijd af van, uhm wat doe je hier dan naast apparaten bezet houden. :S ik snap dat niet

Die mensen zie ik ook wel eens, zonder enige emotie hun oefening doen en staren ! xD

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ik klaar ben met trainen en zie een bekende, vind ik ook altijd wel even leuk een praatje te maken hoor :) Dan hoor ik ook bij de irritante mensen voor anderen haha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die mensen zie ik ook wel eens, zonder enige emotie hun oefening doen en staren ! xD

Ach, ze denken dan dat ze serieus iets aan hun gezondheid en fysiek doen. En het jaar daarop, geen vooruitgang, zelfde fysiek en dan klagen dan ze geen resultaten behalen..

Als ik klaar ben met trainen en zie een bekende, vind ik ook altijd wel even leuk een praatje te maken hoor :) Dan hoor ik ook bij de irritante mensen voor anderen haha

Maar ik neem aan dat je dan hun niet van hun training houdt.. Praatjes maken ok, maar hele discussies voeren doe je lekkere ergens anders haha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ach, ze denken dan dat ze serieus iets aan hun gezondheid en fysiek doen. En het jaar daarop, geen vooruitgang, zelfde fysiek en dan klagen dan ze geen resultaten behalen..

Maar ik neem aan dat je dan hun niet van hun training houdt.. Praatjes maken ok, maar hele discussies voeren doe je lekkere ergens anders haha

"He wat train je vandaag? Gaat alles goed" en dan wegwezennnnnnnn :D Haha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mensen die een pre-deoderant vergeten.. Sommige stinken al naar zweet voordat ze beginnen met trainen. 

En ohja, mensen die te veel gewichten doen en hierdoor oefeningen verkeerd uitvoeren, te veel praten, je aanstaren, tegen je gaan praten wanneer je traint, tips vragen en vervolgens jouw zelf tips geven.. moet ik nog meer opnoemen xD

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


  • Berichten

    • Sinds een jaar of 2 ben ik nu volle bak aan het trainen en ben ik 10kg+ afgevallen. Ik ben nu een jaar aan het fitnessen en probeer wat spiermassa/ kracht te creëren alleen heb ik het idee dat ik vastloop en geen spiermassa meer aanmaak. Ik heb op dit forum erg veel nuttige info gevonden en ben benieuwd of ik het juist combineer en of er nog tips zijn wat ik kan verbeteren.   dagelijks probeer ik rond de 2500kcal en 140gr eiwitten te eten. Verder doe ik niet aan supplementen zoals pre-workouts en eiwitshakes    mijn training voer ik uit met 3 sets van 8-10 her.    Hoe ziet mijn week eruit.   Maandag: upper body:   incline bench                                            Military press                                            cable crossover                                            T-bar row                                            CGBP                                            BB curl   Dinsdag: Lower body:    Squat                                           Legg press                                           SLDL                                           Calf press                                           Leg raise          Woensdag: cardio: 4km harlopen   Donderdag: upper body: bench press                                             pull ups                                             skull crushers                                             bb row                                             hammer curl                                             side lateral raise   Vrijdag: lower body:        Deadlift                                            leg curl                                            front squat                                            calf raise                                            crunches Zaterdag : vaak 20km MTB   zondag rust       
    • Bankje is inderdaad ook van Pivot; https://www.helisports.nl/products/429179/Pivot-Fitness-HB3130-Heavy-Duty-Bench.html   Olympische Halterstang van Kroon; https://www.helisports.nl/products/425082/Kroon-OB-86-Olympische-halterstang-(220cm).html   Halterschijven van Hastings; 4x2.5kg 4x5kg 2x10kg 2x15kg 2x20kg https://www.helisports.nl/products/427246/Hastings-Rubberen-Olympische-Tri-Grip-Schijvenset-5-kg.html   Normaal zat bij deze set een lat pulley d.m.v. halterschijven; https://www.helisports.nl/products/429767/Pivot-Fitness-HR-LR02-Lat-en-Row-Attachment-voor-HR3260.html   Dit systeem heb ik (met overleg met medewerkers daar in de winkel) vervangen door een Weight stack, ging gemakkelijk en werkt (voor mij) perfect.
    •   Hey! Bedankt voor je reactie, ziet er wel heel erg degelijk opgesteld uit ook bij jou. Mooie set ook! Welke gewichten gebruik je precies? De bank is ook van Pivot? Welke heb je precies genomen, ik zie dat ze er een stuk of 3 aanbieden.
  • Sponsors