Advertentie:

Muscle Starter Pack
Fit

Close grip bench press (triceps)

Recommended Posts

Close grip bench press (triceps)

De close grip bench press is veelal de oefening voor je triceps, maar je traint er ook bijvoorbeeld een beetje je borst en schouders mee.

Hoe doe je deze oefening?

Ga stevig liggen op het bankje met je voeten op de grond. Pak de stang vast met ongeveer 10 tot 40 centimeter tussen je handen. Zorg ervoor dat je duimen naar elkaar toe wijzen. Laat de stang vervolgens tot je borst zakken en duw hem daarna weer omhoog. Zorg ervoor dat je dit in een vloeiende beweging doet en niet te zwaar voor je eigen kunnen. Een goede uitvoering is belangrijk.

Close-Grip-Barbell-Bench-Press.jpg

Close-Grip-Barbell-Bench-Press-1.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Advertentie:

Bodylab 10% korting code

Deze pak ik vaak als ik op dag 5 nog ruimte over heb om armen nog eens te doen! Qua coördinatie wel belangrijk de bar bij je borst te houden en niet teveel naar je buik te verplaatsen. In verband met de smalle grip krijg ik die neiging wel eens. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goede oefeningen, voor een bodybuilder prima :) Ik ben er zelf niet zo erg van.

Van het bodybuilden niet? :P 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Van het bodybuilden niet? :P 

Nop, ik vind het leuk om ijzers te tillen en daarin meer vermoeidheid te genereren. Ik houd het daarom echt enkel op de basics, zoals optrekken, deadliften, benchen, bor, mp, dips, squats etc etc. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nop, ik vind het leuk om ijzers te tillen en daarin meer vermoeidheid te genereren. Ik houd het daarom echt enkel op de basics, zoals optrekken, deadliften, benchen, bor, mp, dips, squats etc etc. 

Close grip bench press is een basic oefening! Grrr >:(

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden