Advertentie:

Lelystad020

Test E wss troep.

Recommended Posts

Ik heb via een bron Test E gekocht, en ik zit hier al 6 weken op maar ik merk weinig verschil. Hoe kan ik weten of het echt of nep is? Iemand nog tips om aan goeie gear te komen?

Advertentie:

14 uur geleden zei Lelystad020:

Ik heb via een bron Test E gekocht, en ik zit hier al 6 weken op maar ik merk weinig verschil. Hoe kan ik weten of het echt of nep is? Iemand nog tips om aan goeie gear te komen?

Na 6 weken moet je toch wel aanzienlijk verschil merken. Welke dosis gebruik je?

On 14/03/2024 at 9:43 AM, Fit said:

Na 6 weken moet je toch wel aanzienlijk verschil merken. Welke dosis gebruik je?

Beste

Welk merk gebruikt u? 
De bekende merken zoals Unique Pharma, Purity Pharma etc hebben normaal gezien een authenticatie code op de vial staan die je via hun website kan checken 

Op 14/03/2024 at 10:08 zei Lelystad020:

500mg injecteer bovenbeen om de 7 dagen

Dit is hoe dan ook onverstandig, dosis vind ik te hoog. 350mg van een GOEDE bron moet VET voelbaar zijn en daarop groei je als bloemkool!

Ook is 1x per week injecteren zwaar ondermaats, je bloedlevels gaan alle kanten op met hoge pieken en diepe dalen en zo ervaar je VEEL meer bijwerkingen dan nodig... 

Je kunt me altijd een berichtje sturen voor een GOEIE bron met kwaliteit spullen EN over je kuurplan, dat moeten we duidelijk even aanpakken.

Op 10/05/2024 at 00:02 zei 0pium:

Beste

Welk merk gebruikt u? 
De bekende merken zoals Unique Pharma, Purity Pharma etc hebben normaal gezien een authenticatie code op de vial staan die je via hun website kan checken 

En ook dat is vaak zwaar onder de dosis die op het label staat gedoseerd, of zelfs gewoon alleen olie. Veel van deze merken die rondgingen zijn opgedoekt omdat hun fabrieken gesloten zijn etc.