Advertentie:

Mrnobody

eerste kuur sinds 6jaar

Recommended Posts

na jarenlange mijn hobby opzij geschoven te hebben voor kinderen ben ik terug deftig beginnen trainen en op mijn voeding te letten .ikzelf ben in januari begonnen op 112 kg en verminderd naar nu 105 kg .op een lengte van 1,84 m. wat wil ik uit deze kuur halen , massa vind ik minder belangrijk door dat ik nu toch al 38 jaar word. ik wil meer voor droogte gaan . verder moet ik ook zeggen dat ik epilepsie heb die nu wel al jaren onder controle is . om te kijken hoever ik kan gaan ga ik mijn dosissen relatief laag houden en opvoeren naar gelang de kuur en als ik minder verandering zie.

mijn kuur ga ik +-8 tot 10 weken niet meer .

de kuur 

200 mg trenbelone enth

250 test enth

25 mg winstrol (deze gaat sowieso omhoog gaan)

dnp 400 mg

ik sta zelf op een cutting dieet en het is echt niet de bedoeling voor 8 kg nog omhoog gegaan of dergelijke. ik wil me echt concentreren op droogte

mvg

• Like 1

Advertentie:

Week 2 

eerste week ging goed. Ik was al enige tijd op dieet . Omdat ik door mediacatie veel vocht bij kom woog ik dag na de injectie 600 gram meer , dit nam 5 de dag af . Toch voel ik echt wel al betere pomp . En oefeningen gaan echt wel beter . Waar ik vooral blij voor was dat ik geen tren hoest had. ( laatste kuren die ik vroeger gedaan heb had ik hier altijd last van , kwaliteit moeilijk te vinden) deze tren heeft het niet. Die dnp doe wel zijn werk . Ik hoop dat week 2 alles nog beter gaat . 

Klinkt als een dikke log, ik lees mee :)
Heel veel plezier na 6 jaar ineens weer!

Hou rekening met de pezen he, HEEL goed opwarmen en geen zware gewichten met Winstrol. De pezen worden snel bros van Winstrol. (geen sets van 5 reps of minder, hou alles lekker op 10+ voor bodybuilding!)

Op 21-3-2024 at 01:04 zei Shorty:

Klinkt als een dikke log, ik lees mee :)
Heel veel plezier na 6 jaar ineens weer!

Hou rekening met de pezen he, HEEL goed opwarmen en geen zware gewichten met Winstrol. De pezen worden snel bros van Winstrol. (geen sets van 5 reps of minder, hou alles lekker op 10+ voor bodybuilding!)

Doe ik zeker ben terug aan het opbouwen , we worden dagje ouder . Ik concentreer mij vooral op correctheid van mijn oefeningen. Bij ons in de gym zie ik veel mensen die aan het kuren zijn , ze zitten hun half breuken te heffen en hoeveelheden dat ik mij afvraag dit houd je niet vol. En dan het grappige is vind ik noch telkens , voel is aan mijn arm zeggen ze dan en dan duw je letterlijk eerst door 2 cm water . Eerlijk ik zit vind ik als je mijn vroegere hoeveelheden zag erg low . Maar eerlijk begin bikkelhard te worden . Maar ik heb tijd, ik moet mij nimeer bewijzen vind ik van mezelf , doe het enkel voor mezelf .

Week 3

deze week de trainingen gaan echt beter en beter . Armen bikkel hard , nek begint erdoor te komen. Heb deze week wel dnp moeten minderen omdat mijn neus begon te bloeden op de raarste momenten . Deze week ga ik mijn test iets verhogen maar 375 +- mg en de winstrol naar 50 mg brengen . De cardio ga ik ook een beetje omhoog brengen. Mijn gewicht bleef deze heel week op 105,4 kg

Week 4Late update gewicht is maar 104.8 gegaan . Hoewel mijn gewicht niet veel daald zijn de veranderingen toch wel echt op te merken . Armen borst buik begint wel echt toe tenemen . Ik word zelfs tamelijk veel aangesproken ,door mensen die mij vroeger kende en info vragen. Ja ze kennen mijn verleden van jaren terug. Vragen mij protocollen wat ik nu juist doe. Ik ben hier toch wel heel blij mee aangezien ik zeker Ni droog sta zo het moet . De mensen geloven niet dat ik op zo’n lage dosis zo een vooruitgang boek . Want ik wel meer begin te krijgen is verzuring bij mijn sets maar niks dat niet op te vangen is. Hoop dat we zo blijven verder gaan