Advertentie:

Sign in to follow this  
Fit

Welke sportschool zit jij?

Recommended Posts

Zoals de titel al zegt: welke sportschool zit jij?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Ik zit bij een particuliere sportschool waarbij er wat meer cardio bejaarden zijn. Als krachttrainer zijn voor mij vaak alle apparaten en gewichten vrij! 

In m'n studentenijd zat ik bij de keten Fit For Free, altijd wachten en bij de bench press 4 hijgende negers in je nek wanneer je klaar bent. Nee, was niet aangenaam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ook particuliere sportschool, wat aan de kleinere kant helaas maar weinig wachten op apparaten en gewichten mits je op het goede tijdstip komt

en voor mij is deze het meest in de buurt, ik kan vanuit school erheen en vanuit huis een half uurtje fietsen 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik train bij een redelijk grote gym in krimpen a/d ijsel. Ben er erg tevreden ook bijna nooit wachten op apparaten etc want er is zoveel keus dat je altijd wat anders kan doen in de tussentijd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zit bij een particuliere gym, In de avond is het daar wel altijd heel druk, daarom ga ik liever in de ochtend als mijn werk dat toelaat. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Particuliere sportschool, niet te groot of te klein.. heeft alles wat ik nodig ben en zelfs een oldschool kelder voor de krachtrainers die daar hun eigen ding kunnen doen met zware gewichten. Dikke prima. 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Particuliere sportschool, niet te groot of te klein.. heeft alles wat ik nodig ben en zelfs een oldschool kelder voor de krachtrainers die daar hun eigen ding kunnen doen met zware gewichten. Dikke prima. 

Klinkt goed, in die kelder ook geen last van amateuristische dingen neem ik aan haha!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klinkt goed, in die kelder ook geen last van amateuristische dingen neem ik aan haha!

Haha klopt helemaal, vaak komen van die lui binnen en kunnen ze de druk niet aan.. kijken een paar seconden om hun heen en beseffen ineens dat ze toch weer naar boven moeten xD

Share this post


Link to post
Share on other sites

fit for free :') 

Nadat ik daar al een jaar weg was schreven ze nog even doodleuk 100 euro bij me af. Dikke oplichters! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nadat ik daar al een jaar weg was schreven ze nog even doodleuk 100 euro bij me af. Dikke oplichters! 

Was dat verhaal toen ook niet bij kassa of radar ofzo op tv? o.0

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fit for free is ook gewoon een pauper sportschool. De 40kg was kapot, i.p.v. repareren hebben ze één nieuwe andere 40kg dumbell besteld. Dus nu zijn er 2 verschillende 40kg's waarvan de een, een aanzienlijk dikkere grip heeft. 

Edited by klasens

Share this post


Link to post
Share on other sites

Was dat verhaal toen ook niet bij kassa of radar ofzo op tv? o.0

 

Klopt man, met meerdere dingen al in dat soort programma's geweest. Maar doordat de prijzen zo extreem laag liggen blijven de mensen komen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

  • Berichten

    • Als ik 't zo lees zit je al IN de overtrainingsfase. Zoals al eerder gezegd: LUISTER NAAR JE LICHAAM Hansie. Laat 't niet zo ver komen dat je lichaam een shut down als noodmaatregel in de strijd gooit. Een paar weken rust lijkt me eerder raadzaam in jouw geval. Niks mis mee. Ook die supersets zou ik even achterwege laten. Goed uitgevoerd zijn supersets een boven gemiddelde belasting en zullen nu een averechts effect hebben. Stevig uitrusten en goed eten; zonder dwang!   Hou je haaks!
    • Thanks. Denk dat ik deze week het bij 1 training ga laten. Loop wat  tegen overtraining aan en lijf wil even niet mee. (verhoogde hartslag in rust, geagiteerd, vlugger hijgen, vlekken voor de ogen...) Maandag terug met frisse moed beginnen en toch wat minder tot het uiterste gaan. nog 2 herhalingen in de tank laten i.p.v. het onmogelijke te willen. Denk van biceps en triceps superset te maken. Toch weer paar minuten gewonnen dan.
    • Idd ook mijn werkwijze. Twee oefeningen a.h.w. ineenvlechten. Eigenlijk een soort supersets, zij het in een rustiger tempo. Laat je niet gek maken door internet Hansie. Bepaal zelf wat goed voor je is en houdt je daarbij. Straks doe je zo veel dat je overtrained raakt en ben je verder van huis. Maak de hoeveelheid oefeningen op maat. D.w.z. train niet meer dan dat je aankunt. Langzaam maar zeker wordt je sterker, meer geroutineerd en kun je je schema aan gaan passen. Hardlopers zijn doodlopers Hansie. Lekker je eigen ding doen; houdt je enthousiasme vast en 'stay hungry'! Ooit kom je daar waar je zijn wil.   Succes kerel!
  • Sponsors