Advertentie:

Muscle Starter Pack
Fit

Welke sportschool zit jij?

Recommended Posts

Advertentie:

Bodylab 10% korting code

Ik zit bij een particuliere sportschool waarbij er wat meer cardio bejaarden zijn. Als krachttrainer zijn voor mij vaak alle apparaten en gewichten vrij! 

In m'n studentenijd zat ik bij de keten Fit For Free, altijd wachten en bij de bench press 4 hijgende negers in je nek wanneer je klaar bent. Nee, was niet aangenaam.

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites

ook particuliere sportschool, wat aan de kleinere kant helaas maar weinig wachten op apparaten en gewichten mits je op het goede tijdstip komt

en voor mij is deze het meest in de buurt, ik kan vanuit school erheen en vanuit huis een half uurtje fietsen 

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik train bij een redelijk grote gym in krimpen a/d ijsel. Ben er erg tevreden ook bijna nooit wachten op apparaten etc want er is zoveel keus dat je altijd wat anders kan doen in de tussentijd.

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik zit bij een particuliere gym, In de avond is het daar wel altijd heel druk, daarom ga ik liever in de ochtend als mijn werk dat toelaat. 

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites

Particuliere sportschool, niet te groot of te klein.. heeft alles wat ik nodig ben en zelfs een oldschool kelder voor de krachtrainers die daar hun eigen ding kunnen doen met zware gewichten. Dikke prima. 

  • Upvote 1

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites

Particuliere sportschool, niet te groot of te klein.. heeft alles wat ik nodig ben en zelfs een oldschool kelder voor de krachtrainers die daar hun eigen ding kunnen doen met zware gewichten. Dikke prima. 

Klinkt goed, in die kelder ook geen last van amateuristische dingen neem ik aan haha!

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites

Klinkt goed, in die kelder ook geen last van amateuristische dingen neem ik aan haha!

Haha klopt helemaal, vaak komen van die lui binnen en kunnen ze de druk niet aan.. kijken een paar seconden om hun heen en beseffen ineens dat ze toch weer naar boven moeten xD

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites

fit for free :') 

Nadat ik daar al een jaar weg was schreven ze nog even doodleuk 100 euro bij me af. Dikke oplichters! 

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites

Nadat ik daar al een jaar weg was schreven ze nog even doodleuk 100 euro bij me af. Dikke oplichters! 

Was dat verhaal toen ook niet bij kassa of radar ofzo op tv? o.0

 

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites

Fit for free is ook gewoon een pauper sportschool. De 40kg was kapot, i.p.v. repareren hebben ze één nieuwe andere 40kg dumbell besteld. Dus nu zijn er 2 verschillende 40kg's waarvan de een, een aanzienlijk dikkere grip heeft. 

bewerkt door klasens

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites

Was dat verhaal toen ook niet bij kassa of radar ofzo op tv? o.0

 

Klopt man, met meerdere dingen al in dat soort programma's geweest. Maar doordat de prijzen zo extreem laag liggen blijven de mensen komen.

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden


  • Berichten

    • Uiteraard is het ook belangrijk wat Peter hier zegt. Vooral proteïne en vetten hoog houden.
    • Welk type van training je ook doet, ik denk dat het belangrijker is om je proteine inname hoog te houden tijdens het cutten. Dit zorgt voor behoud van spiermassa. Er zijn zelfs aanwijzingen dat je spiermassa kan opbouwen tijdens het cutten op die manier. Waarschijnlijk remt proteine de spierafbraak(catabolisme).
    • Ik heb hier natuurlijk geen ervaring mee maar ik vind dat het soort training nog belangrijker is. Van de trage type 1 spiervezels is geweten dat die veel gevoeliger zijn voor anabole steroïden dan de snellere type 2. Dat is volgens mij ook de reden waarom bodybuilders voornamelijk de focus leggen op een hoog aantal reps. Ze hebben ook meer spiermassa in vergelijking met powerlifters die voornamelijk sterker zijn en weinig reps doen.  Wat ook niet wil zeggen dat je de type 2 vezels moet gaan verwaarlozen. Je mag alleen niet in de valkuil trappen om elke training je 1RM max gaan te bepalen.
  • Sponsors


    Body en fitshop

    XXL nutrition