Advertentie:

Gluteje

Unique pharma/ purity pharma test troep?

Recommended Posts

ik zit al een ruime tijd op trt dosis en dat ging me allemaal prima af alleen sinds een aantal maanden heb ik dus online moeten kopen omdat mijn source ermee gestopt was.

Heb test en Arimidex van unique pharma en zelfs purity pharma gekocht maar ik denk dat het niet veel doet.

heb het idee dat het of onder gedoseerd is of miss zelfs helemaal niets doet omdat ik best wel snel achteruit gegaan ben en continu last heb van oestrogeen klachten en krachtverlies en energie. van Arimidex pakte ik normaal altijd 0,5 mg om de 3 a 4 dagen maar dat effect heb ik nu dus totaal niet.

Hebben jullie dit ook meegemaakt of ervaring mee?

Advertentie:

Daar is maar 1 middel om dat te weten te komen en dat is door een bloedonderzoek.

Verder heb je geen Oestrogeenremmer nodig. Oestrogeen is de kern van de zaak bij trt. Het is een oud fabeltje dat dat onderdrukt moet worden. Ik vraag me dan ook af wat je precies bedoeld met Oestrogeenklachten.

Daar heb je zeker weten gelijk in dat ga ik ook niet ontkennen alleen ik ging daar gewoon echt goed op, voelde me energiek me libido was super, nachtrust was ook goed en veel zin om te trainen, zag er goed uit en voornamelijk ik voelde mijzelf gewoon vrolijk elke dag kortom het leven was goed en dat heb ik zeker 4 jaar gedaan.

In het verleden heb ik vaak gekuurd en lang en toen ik ermee gestopt was voelde ik me gewoon bagger en dat heb ik 9 maanden vol gehouden daarna ben ik begonnen met zelf TRT toe te passen gevarieerd van 200mg test e tot 87,5mg in de week met een frequentie van 1 x in de week tot om de dag en daarmee blijf ik zonder AI gewoon veel vocht vasthouden, en veel luier me libido is laag heb last van acne en een plofkop en vervelende nipzz en kom aan op niet de goede plekken zeg maar met hetzelfde dieet.

Dusja het is ook merendeels gebaseerd op feels nu maar ieder lichaam is anders en wat voor de een werkt hoeft voor de ander niet te werken.maar nu weeg ik inmiddels al 112kg en ik woog eerst 102kg 6 maanden geleden en ik kan je vertellen het ziet er niet best uit nu dus blij ben ik zeker niet

3 uur geleden zei Gluteje:

Daar heb je zeker weten gelijk in dat ga ik ook niet ontkennen alleen ik ging daar gewoon echt goed op, voelde me energiek me libido was super, nachtrust was ook goed en veel zin om te trainen, zag er goed uit en voornamelijk ik voelde mijzelf gewoon vrolijk elke dag kortom het leven was goed en dat heb ik zeker 4 jaar gedaan.

In het verleden heb ik vaak gekuurd en lang en toen ik ermee gestopt was voelde ik me gewoon bagger en dat heb ik 9 maanden vol gehouden daarna ben ik begonnen met zelf TRT toe te passen gevarieerd van 200mg test e tot 87,5mg in de week met een frequentie van 1 x in de week tot om de dag en daarmee blijf ik zonder AI gewoon veel vocht vasthouden, en veel luier me libido is laag heb last van acne en een plofkop en vervelende nipzz en kom aan op niet de goede plekken zeg maar met hetzelfde dieet.

Dusja het is ook merendeels gebaseerd op feels nu maar ieder lichaam is anders en wat voor de een werkt hoeft voor de ander niet te werken.maar nu weeg ik inmiddels al 112kg en ik woog eerst 102kg 6 maanden geleden en ik kan je vertellen het ziet er niet best uit nu dus blij ben ik zeker niet

Ik zou inderdaad zoals @Peter Wouters al aangeeft eerst een bloedonderzoek laten doen, dan kan je daarop je dosis aanpassen. En dan kan je na 4 weken nog een onderzoek laten doen en weer aanpassen. Het kost wat tijd maar op die manier komt je wel op de perfecte dosis uit, het is tenslotte voor de langere termijn dus hiermee wil je niet vogelen.

Moest je verder willen gaan op een legale manier dan moet je eens contact op nemen met Android Health Clinic in Utrecht. Die behandelen mensen zoals jij.