Advertentie:



Sign in to follow this  
Fit

Multi men review

Recommended Posts

Bodyenfit multi men review

Link naar product

Bodyenfit multi men is een makkelijk product om aan je dagelijkse vitamines en mineralen te komen. Je hebt slechts 1 tablet per dag nodig waardoor je een maand met een verpakking doet. 1 maandverpakking kost 3,90.

Ingrediënten per 1 tablet:

  • Vitamine A (RE), retinolpalmitaat 800μg 100%
  • Vitamine B1, thiamine hcl 3,3mg 300%
  • Vitamine B2, riboflavine 4,2mg 300%
  • Vitamine B3, nicotinamide 48mg 300%
  • Vitamine B5, pantotheenzuur 18mg 300%
  • Vitamine B6 pyridoxine hydrocloride 4,2mg 300%
  • Biotine (B8) 80μg 160%
  • Foliumzuur (B11)  200 μg 100%
  • Vitamine B12, cyanocobalamine 3 μg 120%
  • Vitamine C, ascorbinezuur 200mg 333%
  • Vitamine D, cholecalciferol (D3) (800IU) 20μg 400%
  • Vitamine E, tocoferol succinaat 20mg 167%
  • Vitamine K, menaquinon (K2) 37,5μg 50%
  • Calcium, calciumcarbonaat 200mg 25%
  • Chroom, chroompicolinaat 10μg 25%
  • Jodium, kaliumjodide 150μg 100%
  • Koper, kopergluconaat 1mg 100%
  • Magnesium, magnesiumcarbonaat 100mg 27%
  • Mangaan, mangaancitraat 2mg 100%
  • Molybdeen 50μg 100%
  • Selenium, selenomethionine 27,5μg 50%
  • Zink, zinkcitraat 10mg 100%
  • Bromelaine 4.0mg
  • Betaine hcl 4.5mg
  • Lactase 4.5mg
  • Papaine 4.5mg
  • Papaya 4.5mg
  • Saw Palmetto 23.5mg
  • Ginkgo Biloba extract 10.5mg
  • Q10 17.5mg
  • Lycopene 950mcg
  • Rhodiola Rosea extract 15.5mg
  • L-Arginine 17.5mg
  • Pananx Ginseng 15.5mg
  • Maca 43.5mg
  • L-Isoleucine 10.5mg
  • L-glutamine 10.5mg
  • L-Leucine 20.5mg
  • L-Valine 10.5mg
  • Groene Thee extract 10.5mg
  • Grapeseed extract 10.0mg
  • Nettle Root extract 10.0mg
  • Blauwe bosbes 10.0mg
  • Broccoli extract 10mg
  • Granaatappel fruit extract 10.0mg
  • Rabarber extract 10mg

De tabletten zijn makkelijk door te slikken, ook al zijn ze vrij groot vind ik. Ze zijn blauw hehe ^^. Er zit geen bruiklijn op de tabletten dus het is de bedoeling om ze in 1 keer door te slikken met water. Ik heb voor de nieuwsgierige mensen wat ze naar binnen werken even 1 door de midden gebroken en een foto toegevoegd :P

Verder over de werking: Sinds ik het gebruik heb ik geen rare bijwerkingen ofzo, voel me gewoon prima eigenlijk als altijd wel. Ben er wel van overtuigt dat het je lichaam helpt om goed te herstellen en je immuunsysteem te verbeteren. Dus ik vind het een prima product voor een maand verpakking een prima prijs om eens te proberen en wellicht te blijven gebruiken. Ik zelf zal dit vooral in de winter gebruiken wanneer iedereen verkouden is etc :)

 

 

20151013_110042.jpg

20151013_110051.jpg

20151013_110117.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Ik gebruik op dit moment geen multi. Wanneer ik in een cut zit, dan vaak wel. Dan vind ik het niet erg soms even wat fruit te skippen of rundvlees. Dan is een Multi Men een hele goede voor sporters die zwaar trainen. Zelf ben ik meer een sport multi + omega-3 + d3 man. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zeker een mooi product. Vooral wanneer je tijdens een cut of een periode van stress bijvoorbeeld net dat extra aan vitaminen nodig hebt.

Leuk dat er extracten inzitten van superfoods!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jammer dat er 10 mg rabarber extract in zit. Ik lust geen rabarber.

Grapje. Ik gebruik deze multi al.. nou, jaren. Je merkt het verschil pas wanneer je geen multi neemt. Hij verdwijnt in ieder geval niet snel meer uit mijn stack.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jammer dat er 10 mg rabarber extract in zit. Ik lust geen rabarber.

Grapje. Ik gebruik deze multi al.. nou, jaren. Je merkt het verschil pas wanneer je geen multi neemt. Hij verdwijnt in ieder geval niet snel meer uit mijn stack.

En nu het koude weer eraan komt, zijn ook veel meer mensen verkouden/ziek whatever. Ik merk het zelf ook enorm in mijn dagelijkse omgeving dat mensen afhaken. Natuurlijk komen de donkere tijden er weer aan, maar ziekte kun je veelal verkomen door goed en voldoende te eten of icm een multi. Ik vind gezien de kwaliteit van ons voedsel dat mensen nogsteeds te weinig micro's binnen krijgen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

  • Berichten

    • Klopt Peter, Eiwitten kosten meer werk om te verteren, maar dit gaat echt om misschien 30kcal over een hele dag die je dan meer verbrandt en daar gaan de resultaten van fatloss niet op spaak lopen haha.   Hij moet gewoon kijken naar de videos van Greg Doucette op Youtube. Dan is alles duidelijk. 100%. Iedereen kan makkelijk vet verliezen, iedereen.       Videos zijn delen 1 en 2.
    • Een kleine nuance op wat Shorty zegt. Het klopt dat je in een energiedeficit moet gaan om vet te verliezen maar ik zou de focus niet te hard op die eiwitten gaan leggen. Verschillende studies hebben al uitgewezen dat de proteine inname voldoende hoog moet zijn om 1) vet te verliezen 2) behoud van spieren. Brad Schoenfeld raad aan om dit ten minste op 2gr per kilogram te houden van het lichaamsgewicht waar je naar streeft. In Mick zijn geval is 150gr een absoluut minimum.   Proteine heeft een veel groter thermisch effect dan koolhydraten en vet. Dit fenomeen wordt het Thermic Effect of Food(TEF) genaamd en beschrijft de energetische kost die er nodig is bij de vertering. Bij proteine is dit 25-30% van de calorieen terwijl dit bij koolhydraten minder dan 10% bedraagt. Bij vetten is dit verwaarloosbaar. Verminder je die eiwitten dan ga je dit voordeel ook verminderen.   Hier komt nog bij dat wanneer je in een calorie deficit gaat bij een gewone proteine inname, elke kilogram die je verliest daar 1/3 van afkomstig is van de afbraak van spieren. Deze wordt beinvloed door de netto dagelijkse proteine balans. Deze is gelijk aan Muscle Protein Synthesis(MPS) min Muscle Protein Breakdown(MPB). Bij MPS lijkt er een plafond te bestaan met toenemende proteine inname maar de afremming van MPB blijkt nog door te gaan. Dus verlaag je die proteine dan gaat MPB omhoog en MPS omlaag. Verhoog je die proteine dan gebeurd het tegengestelde. Hogere proteine inname is zeker niet slechter.   Als je dan toch je energie inname wilt verlagen zou ik me eerder focussen op een vermindering van koolhydraten en vetten.   Kijk ook eens naar deze topic van een paar dagen geleden.  https://krachtforum.nl/topic/1031-spiergroei-en-vetverlies-met-een-hoog-proteine-dieet/?tab=comments#comment-7183  
    • Welkom,   Volgens verschillende hobby blogs zou roeien effectiever zijn dan hardlopen voor vetverbranding. Of dat wetenschappelijk onderbouwt wordt weet ik niet. Online vind je wel zeer interessante roeiprogramma's.
  • Sponsors