Advertentie:



Sign in to follow this  
Fit

Multi men review

Recommended Posts

Bodyenfit multi men review

Link naar product

Bodyenfit multi men is een makkelijk product om aan je dagelijkse vitamines en mineralen te komen. Je hebt slechts 1 tablet per dag nodig waardoor je een maand met een verpakking doet. 1 maandverpakking kost 3,90.

Ingrediënten per 1 tablet:

  • Vitamine A (RE), retinolpalmitaat 800μg 100%
  • Vitamine B1, thiamine hcl 3,3mg 300%
  • Vitamine B2, riboflavine 4,2mg 300%
  • Vitamine B3, nicotinamide 48mg 300%
  • Vitamine B5, pantotheenzuur 18mg 300%
  • Vitamine B6 pyridoxine hydrocloride 4,2mg 300%
  • Biotine (B8) 80μg 160%
  • Foliumzuur (B11)  200 μg 100%
  • Vitamine B12, cyanocobalamine 3 μg 120%
  • Vitamine C, ascorbinezuur 200mg 333%
  • Vitamine D, cholecalciferol (D3) (800IU) 20μg 400%
  • Vitamine E, tocoferol succinaat 20mg 167%
  • Vitamine K, menaquinon (K2) 37,5μg 50%
  • Calcium, calciumcarbonaat 200mg 25%
  • Chroom, chroompicolinaat 10μg 25%
  • Jodium, kaliumjodide 150μg 100%
  • Koper, kopergluconaat 1mg 100%
  • Magnesium, magnesiumcarbonaat 100mg 27%
  • Mangaan, mangaancitraat 2mg 100%
  • Molybdeen 50μg 100%
  • Selenium, selenomethionine 27,5μg 50%
  • Zink, zinkcitraat 10mg 100%
  • Bromelaine 4.0mg
  • Betaine hcl 4.5mg
  • Lactase 4.5mg
  • Papaine 4.5mg
  • Papaya 4.5mg
  • Saw Palmetto 23.5mg
  • Ginkgo Biloba extract 10.5mg
  • Q10 17.5mg
  • Lycopene 950mcg
  • Rhodiola Rosea extract 15.5mg
  • L-Arginine 17.5mg
  • Pananx Ginseng 15.5mg
  • Maca 43.5mg
  • L-Isoleucine 10.5mg
  • L-glutamine 10.5mg
  • L-Leucine 20.5mg
  • L-Valine 10.5mg
  • Groene Thee extract 10.5mg
  • Grapeseed extract 10.0mg
  • Nettle Root extract 10.0mg
  • Blauwe bosbes 10.0mg
  • Broccoli extract 10mg
  • Granaatappel fruit extract 10.0mg
  • Rabarber extract 10mg

De tabletten zijn makkelijk door te slikken, ook al zijn ze vrij groot vind ik. Ze zijn blauw hehe ^^. Er zit geen bruiklijn op de tabletten dus het is de bedoeling om ze in 1 keer door te slikken met water. Ik heb voor de nieuwsgierige mensen wat ze naar binnen werken even 1 door de midden gebroken en een foto toegevoegd :P

Verder over de werking: Sinds ik het gebruik heb ik geen rare bijwerkingen ofzo, voel me gewoon prima eigenlijk als altijd wel. Ben er wel van overtuigt dat het je lichaam helpt om goed te herstellen en je immuunsysteem te verbeteren. Dus ik vind het een prima product voor een maand verpakking een prima prijs om eens te proberen en wellicht te blijven gebruiken. Ik zelf zal dit vooral in de winter gebruiken wanneer iedereen verkouden is etc :)

 

 

20151013_110042.jpg

20151013_110051.jpg

20151013_110117.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Ik gebruik op dit moment geen multi. Wanneer ik in een cut zit, dan vaak wel. Dan vind ik het niet erg soms even wat fruit te skippen of rundvlees. Dan is een Multi Men een hele goede voor sporters die zwaar trainen. Zelf ben ik meer een sport multi + omega-3 + d3 man. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zeker een mooi product. Vooral wanneer je tijdens een cut of een periode van stress bijvoorbeeld net dat extra aan vitaminen nodig hebt.

Leuk dat er extracten inzitten van superfoods!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jammer dat er 10 mg rabarber extract in zit. Ik lust geen rabarber.

Grapje. Ik gebruik deze multi al.. nou, jaren. Je merkt het verschil pas wanneer je geen multi neemt. Hij verdwijnt in ieder geval niet snel meer uit mijn stack.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jammer dat er 10 mg rabarber extract in zit. Ik lust geen rabarber.

Grapje. Ik gebruik deze multi al.. nou, jaren. Je merkt het verschil pas wanneer je geen multi neemt. Hij verdwijnt in ieder geval niet snel meer uit mijn stack.

En nu het koude weer eraan komt, zijn ook veel meer mensen verkouden/ziek whatever. Ik merk het zelf ook enorm in mijn dagelijkse omgeving dat mensen afhaken. Natuurlijk komen de donkere tijden er weer aan, maar ziekte kun je veelal verkomen door goed en voldoende te eten of icm een multi. Ik vind gezien de kwaliteit van ons voedsel dat mensen nogsteeds te weinig micro's binnen krijgen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

  • Berichten

    • Hallo allemaal !   Mijn naam is Danny en ben 23 jaar oud en ondertussen 6 jaar bezig met fanatiek sporten. Ik heb een tijd lang gevoetbald en na een blessure ben ik de gewichten gaan opzoeken. Momenteel sport ik 5/6 keer per week omdat ik mij aan het voorbereiden ben voor een functie binnen de Landmacht. Tijdens deze voorbereiding struggle ik veel met mijn trainingsschema omdat ik van alle markten thuis moet zijn. Fitness Hardlopen en nu wil ik er ook 1 dag crossfit bij gaan doen voor een stukje (spier) uithoudings vermogen, maar ik heb geen idee of dit uberhaupt wel in mijn programma past. Als mijn programma zelf al goed is. Dit is wat ik nu doe ik een week:   DAG 1 : ONDERLICHAAM   1. Barbell deadlift: 4 sets van 6 – 8 herhalingen 2. Leggpress 4 sets van 6-8 herhalingen  3. Lunges 3 sets van 10 herhalingen 4. Seated leg curl hamstring: 4 sets van 10 – 12 herhalingen.  5. Standing calf raises: 4 sets van 10 – 12 herhalingen.        DAG 2 : BOVENLICHAAM   1. Barbell bench press: 4 sets van 6 – 8 herhalingen.  2. Incline dumbelpres 3 sets van 10 herhalingen 3. Cable/dumbel fly 4 sets van 10-12 herhalingen.  4. Pull ups 3 sets van 6 5. Bent over barbell row: 4 sets van 6 – 8 herhalingen. 6. Seated dumbbell press: 3 sets van 10 – 12 herhalingen. 7. Side raises 4 sets 8 herhalingen 8. Dumbbell bicep curl: 3 sets van 10 – 12 herhalingen.  9. Triceps pushdown: 3 sets van 10 – 12 herhalingen.   DAG 3 : HARDLOPEN   DAG 4 : BOVENLICHAAM   1. Barbell incline bench press: 4 sets van 6 – 8 herhalingen. 2. Dumbel benchpres 3 sets van 8-10 herhalingen  3. Dumbell/cable omhoog borst 4 sets 10-12 herhalingen 4. Wide-grip lat pulldown: 4 sets van 8 – 10 herhalingen. 5. Cable row: 3 sets van 10 herhalingen. 6. Standing military press: 4 sets van 8-10 herhalingen. 7. Reverse dumbbell raise: 3 sets van 10 – 12 herhalingen. 8. Skullbreaker tricep: 3 sets van 10 herhalingen. 9. Barbell curl 3 sets van 10 herhalingen     DAG 5 : ONDERLICHAAM   1. Barbell squat: 4 sets van 6 – 8 herhalingen. 2. Stiff-legged barbell deadlift: 4 sets van 6 – 8 herhalingen.  3. Single-leg press: 3 sets van 10 – 12 herhalingen. 30kg 4. Leg extension: 4 sets van 10 – 12 herhalingen. 5. Standing calf raise: 3 sets van 6-8 herhalingen. 6. 3 setjes planken   Mijn doel is om meer massa te krijgen omdat ik niet heel fors ben. En daarnaast wil ik een uitstekende uithoudingsvermogen / conditie. Vandaar het hardlopen en het crossfit wat ik erbij wil gaan doen.   Wie heeft er wat tips voor mij zodat ik bovenstaande drie dingen goed kan combineren ?   Groetjes, Danny
    • I am starting an Ostarine cycle by https://musclesfax.org/oral-steroids too (my first Sarm cycle) & I need help deciding on dosage and cycle length. 20 mg of Ostarine for 12 weeks or 30 mg of Ostarine for 8 weeks?? Which one will be better for bulking? Also, what is recommended for PCT, or do I even need PCT with a minimally suppressive.
    • Weeral iets bijgeleerd. Denk ook dat medial head (misschien daarom) niet zo vaak getraind wordt als long head.
  • Sponsors