Advertentie:

Fit

Multi men review

Recommended Posts

Bodyenfit multi men review

Link naar product

Bodyenfit multi men is een makkelijk product om aan je dagelijkse vitamines en mineralen te komen. Je hebt slechts 1 tablet per dag nodig waardoor je een maand met een verpakking doet. 1 maandverpakking kost 3,90.

Ingrediënten per 1 tablet:

• Vitamine A (RE), retinolpalmitaat 800μg 100%
  • Vitamine B1, thiamine hcl 3,3mg 300%
  • Vitamine B2, riboflavine 4,2mg 300%
  • Vitamine B3, nicotinamide 48mg 300%
  • Vitamine B5, pantotheenzuur 18mg 300%
  • Vitamine B6 pyridoxine hydrocloride 4,2mg 300%
  • Biotine (B8) 80μg 160%
  • Foliumzuur (B11)  200 μg 100%
  • Vitamine B12, cyanocobalamine 3 μg 120%
  • Vitamine C, ascorbinezuur 200mg 333%
  • Vitamine D, cholecalciferol (D3) (800IU) 20μg 400%
  • Vitamine E, tocoferol succinaat 20mg 167%
  • Vitamine K, menaquinon (K2) 37,5μg 50%
  • Calcium, calciumcarbonaat 200mg 25%
  • Chroom, chroompicolinaat 10μg 25%
  • Jodium, kaliumjodide 150μg 100%
  • Koper, kopergluconaat 1mg 100%
  • Magnesium, magnesiumcarbonaat 100mg 27%
  • Mangaan, mangaancitraat 2mg 100%
  • Molybdeen 50μg 100%
  • Selenium, selenomethionine 27,5μg 50%
  • Zink, zinkcitraat 10mg 100%
  • Bromelaine 4.0mg
  • Betaine hcl 4.5mg
  • Lactase 4.5mg
  • Papaine 4.5mg
  • Papaya 4.5mg
  • Saw Palmetto 23.5mg
  • Ginkgo Biloba extract 10.5mg
  • Q10 17.5mg
  • Lycopene 950mcg
  • Rhodiola Rosea extract 15.5mg
  • L-Arginine 17.5mg
  • Pananx Ginseng 15.5mg
  • Maca 43.5mg
  • L-Isoleucine 10.5mg
  • L-glutamine 10.5mg
  • L-Leucine 20.5mg
  • L-Valine 10.5mg
  • Groene Thee extract 10.5mg
  • Grapeseed extract 10.0mg
  • Nettle Root extract 10.0mg
  • Blauwe bosbes 10.0mg
  • Broccoli extract 10mg
  • Granaatappel fruit extract 10.0mg
  • Rabarber extract 10mg

De tabletten zijn makkelijk door te slikken, ook al zijn ze vrij groot vind ik. Ze zijn blauw hehe ^^. Er zit geen bruiklijn op de tabletten dus het is de bedoeling om ze in 1 keer door te slikken met water. Ik heb voor de nieuwsgierige mensen wat ze naar binnen werken even 1 door de midden gebroken en een foto toegevoegd :P

Verder over de werking: Sinds ik het gebruik heb ik geen rare bijwerkingen ofzo, voel me gewoon prima eigenlijk als altijd wel. Ben er wel van overtuigt dat het je lichaam helpt om goed te herstellen en je immuunsysteem te verbeteren. Dus ik vind het een prima product voor een maand verpakking een prima prijs om eens te proberen en wellicht te blijven gebruiken. Ik zelf zal dit vooral in de winter gebruiken wanneer iedereen verkouden is etc :)

20151013_110042.jpg

20151013_110051.jpg

20151013_110117.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Advertentie:

Inderdaad een prima vitamine! Mocht je een nog completere variant zoeken die hoger gedoseerd is, kun je nog eens kijken naar de Life Force Green: http://www.bodyenfitshop.nl/vitamines/vitamines-en-mineralen/source-naturals/life-force-green-multiple/?sqr=life force gree&

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik gebruik op dit moment geen multi. Wanneer ik in een cut zit, dan vaak wel. Dan vind ik het niet erg soms even wat fruit te skippen of rundvlees. Dan is een Multi Men een hele goede voor sporters die zwaar trainen. Zelf ben ik meer een sport multi + omega-3 + d3 man. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Zeker een mooi product. Vooral wanneer je tijdens een cut of een periode van stress bijvoorbeeld net dat extra aan vitaminen nodig hebt.

Leuk dat er extracten inzitten van superfoods!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Jammer dat er 10 mg rabarber extract in zit. Ik lust geen rabarber.

Grapje. Ik gebruik deze multi al.. nou, jaren. Je merkt het verschil pas wanneer je geen multi neemt. Hij verdwijnt in ieder geval niet snel meer uit mijn stack.

En nu het koude weer eraan komt, zijn ook veel meer mensen verkouden/ziek whatever. Ik merk het zelf ook enorm in mijn dagelijkse omgeving dat mensen afhaken. Natuurlijk komen de donkere tijden er weer aan, maar ziekte kun je veelal verkomen door goed en voldoende te eten of icm een multi. Ik vind gezien de kwaliteit van ons voedsel dat mensen nogsteeds te weinig micro's binnen krijgen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Ik trek de expander met beide handen uitelkaar. Ik voel het niet alleen in mijn triceps maar ook in de trapezius.
    • Zoals de naam al aangeeft wordt de triceps kickback dumbbell voor de triceps gedaan maar ik merk dat het ook een goeie oefening voor de lattissimus dorsi is. Ik doe de oefening staand met een kettlebell van 8kg. 
    • Hallo Vinny, zoals ik het zie train jij met veel reps. Daar is niks mis mee. Toch zijn er een paar voorwaarden waar je je moet aan houden wil je spiergroei verkrijgen. Het gewicht waar je mee traint mag niet minder bedragen dan 40% van je 1RM. Je hoeft echter die 1RM niet te weten om te weten te komen hoeveel dit bedraagt. Kijk maar op deze link Een tweede voorwaarde is dat je to failure gaat. Dit wil zeggen dat je een set beëindigt met een rep waarvan je voelt dat er geen volgende meer uit kan. Wees hier wel voorzichtig mee. Trainen to failure is heel taxerend voor het centrale zenuwstelsel. Het best is dat je dit maar doet in de laatste set van een oefening. Waarschijnlijk wordt met deze manier van trainen de tragere spiervezels aangesproken. Probeer een minimum van 15 reps te bereiken.   Natuurlijk kan je ook zwaarder gaan trainen 60 tot 80% van 1RM. Daarvoor ga je extra gewichten moeten aanschaffen. Hierbij gaan de snellere spiervezels worden aangesproken. Hierbij wordt niet to failure gegaan.   Je kan beide manieren gaan afwisselen tijdens de week waarbij je op de ene dag de trage spiervezels aanpakt en op een andere de snellere.
  • Discussies

• Sponsors

Body en fitshop

XXL nutrition