Advertentie:

Sign in to follow this  
schaecht1

Kabeltrektoren - mening

Recommended Posts

Hey iedereen, 

Momenteel ga ik al 4 jaar naar de basic fit in de stad waar ik woon (in België). Het begint al maar meer en meer drukbevolkt te worden. Ik kan jammer genoeg enkel maar gaan vanaf 20u à 20u30. Dus het is al wat na de spitsuren maar ook weer niet zo laat. Ik geef je het mee zodat je er een idee van kan schetsen. 

Thuis heb ik een drukbank staan met halters maar dit is onvoldoende om m'n oefeningen te kunnen/willen doen die ik in de basic fit zou willen doen. Ik ben de laatste tijd meer en meer aan het denken om een kabeltrektoren aan te schaffen. Ik vond er een die niet te goedkoop maar ook weer niet zo duur is voor dit type toestel. 

Dit is in de decathlon in België te verkrijgen. Ik vroeg mij af wat jullie hiervan zouden vinden? Lijkt dit ok? Of te mooi om waar te zijn? (ik heb reeds gemaild om te vragen of ze dit toestel uitgestald hebben in een winkel, om eens te gaan testen, maar dit hebben ze jammer genoeg niet opgebouwd als model.) 

https://www.decathlon.be/nl/p/mp/suprfit/hallador-kabeltrektoren-basement-edition-298-x-200-cm/_/R-p-ea5a5999-44dc-4c1d-9759-f32f4ca927d8?mc=ea5a5999-44dc-4c1d-9759-f32f4ca927d8_c1&c=ZWART 

Alvast bedankt voor jullie mening. 

Advertentie:

Als ze hem uitgestald hebben staan zou ik hem inderdaad eerst testen. Je kan ook proberen een goeie 2e hands te vinden uit faillissement verkopen, die zijn namelijk vaak een stuk betere kwaliteit. ( wellicht alsnog duurder ook dat durf ik niet te zeggen ) 

Mijn ervaring met dit thuis spul kortom vaak slechte kwaliteit, zwak materiaal, buigt vaak door, slechte katrollen en heel veel smeren om het een beetje soepel te houden. Maar goed het is beter dan niks! :)