Advertentie:

M1000

Iemand ervaring met Prime Pharma? (Anavar)

Recommended Posts

Ik heb een maand geleden Anavar besteld op stacker-pro, maar heb het nog altijd niet durven gebruiken omdat ik schrik heb dat er Dbol in zou zitten of zelfs nog iets helemaal anders. Het pakje Anavar zou gemaakt zijn door Prime Pharma. Weet iemand of Prime Pharma legit is? Via de Prime Pharma site kon ik ook zien welke dealers “authentic” zijn en volgens de site is stacker-pro.com “authentic”, maar ik wou vragen of er nog andere zijn die van diezelfde site al ooit iets besteld hebben?

Advertentie:

Ik ben wel benieuwd of je al meer weet? Ik heb de zelfde besteld ook bij stacker-pro. Ik heb ze alleen nog niet binnen. De levering duurt echt mega lang. 

36 minutes ago, Jade said:

Ik ben wel benieuwd of je al meer weet? Ik heb de zelfde besteld ook bij stacker-pro. Ik heb ze alleen nog niet binnen. De levering duurt echt mega lang. 

Nope, ik heb het nog altijd niet genomen. Ik las ook op de site van Prime Pharma dat het bij kamertemperatuur bewaard zou moeten worden, maar omdat het zomer is, is het al soms warmer dan 25 graden geweest op de plaats waar ik de pillen bewaar, dus nu weet ik zelfs niet of ze nog goed zijn. Ik ben op dit moment van plan om ergens rond de herfst ze opnieuw te bestellen gewoon om zeker te zijn + dan ga ik mij al geen zorgen moeten maken over het slecht worden van de pillen door de warmte. Ik had die pillen ook eigenlijk besteld om eens te zien of de site legit was, wat precies zo lijkt te zien.

Hoe lang zit je al te wachten op je bestelling, want bij mij kwam die al na 2/3 dagen aan?

Ik heb ze op 2 augustus besteld. Ze waren blijkbaar uitverkocht. Heb daarover al email contact gehad. Ze zeggen wel steeds dat ze het gaan verzenden en dat ik savonds mijn track en trace ontvang wanneer het in handen is van postnl, maar dat gebeurt dus niet. Maar als jij ze wel binnen hebt gekregen dan zal ik denk ik gewoon net pech hebben… 

Ik denk dat het wel mee zal vallen met de houdbaarheid. Waarschijnlijk zijn ze alleen minder lang houdbaar als ze boven de 25 graden liggen. Doordat de werkzame stoffen afnemen. 

Edited by Jade

On 09/08/2024 at 12:02 AM, Jade said:

Ik heb ze op 2 augustus besteld. Ze waren blijkbaar uitverkocht. Heb daarover al email contact gehad. Ze zeggen wel steeds dat ze het gaan verzenden en dat ik savonds mijn track en trace ontvang wanneer het in handen is van postnl, maar dat gebeurt dus niet. Maar als jij ze wel binnen hebt gekregen dan zal ik denk ik gewoon net pech hebben… 

Ik denk dat het wel mee zal vallen met de houdbaarheid. Waarschijnlijk zijn ze alleen minder lang houdbaar als ze boven de 25 graden liggen. Doordat de werkzame stoffen afnemen. 

Ah, dat is vreemd. Ik had geen problemen met de bestelling/levering. Zijn ze ondertussen al aangekomen?

En over de houdbaarheid, ik ga ze sws wel opnieuw bestellen, want als ik toch mijn lever tijdelijk ga lastigvallen, dan kan ik dat best doen met iets dat nog zeker niets van zijn werking verloren is. Ik had gewoon beter moeten wachten tot de herfst, maar ik was weer ongeduldig haha.

Ze zijn inmiddels binnen! En ben ook al begonnen. Afgelopen week gestart met 5mg per dag. Om precies te zijn zit ik nu op dag 6.

Ik merk al dat ik meer energie heb en zweet ook meer dan normaal😅.

Verder zit ik lekker in mijn vel en heb ook meer motivatie nu! 

2 hours ago, Jade said:

Ze zijn inmiddels binnen! En ben ook al begonnen. Afgelopen week gestart met 5mg per dag. Om precies te zijn zit ik nu op dag 6.

Ah, nice.

Is dit je eerste cycle?

Zou je het erg vinden om af en toe eens een update te plaatsen, want ik ben nu echt wel nieuwsgierig hoeveel gains je gaat maken als je al zo snel effecten voelt?

On 16-8-2024 at 2:56 PM, Jade said:

Heb je tot nu toe ook al iets van verbeterde droogheid gemerkt of hou je water vast?
(Ik vraag dit omdat echte Anavar je een "droge look" zou moeten geven. Dbol laat je vaak water vasthouden.)