Advertentie:

Sign in to follow this  
Scoopz

Waar ben je het meest trots op?

Recommended Posts

Welke spiergroep komt er bij jou het beste uit? Heb je bijvoorbeeld een super vette druppel in je quads of een hele dikke rug? Is die mooie split in de biceps te zien? Of heb je een geweldige max op de bank?

1 van mijn high lights is toch wel dat ik ooit een full squat (ass to the grass) met 230 kg heb gedaan..

Advertentie:

In verhouding met de rest van mijn lichaam hebben mijn armen in het algemeen er altijd het beste uitgekomen. Kwa kracht vind ik dat mijn schouders het sterkste zijn. Toen ik wat jonger was deed ik lateral raises met 20kg in elke hand. Vond ik voor een natural toch niet slecht.

In verhouding met de rest van mijn lichaam hebben mijn armen in het algemeen er altijd het beste uitgekomen. Kwa kracht vind ik dat mijn schouders het sterkste zijn. Toen ik wat jonger was deed ik lateral raises met 20kg in elke hand. Vond ik voor een natural toch niet slecht.

Is zeker niet verkeerd Peter, sommige niet natty's hebben er nog moeite mee!

Bij mijn zijn schouders slap, door blessures, maar wel goed ontwikkeld..

Benen, benen is het enige wat bij mij altijd makkelijk traint ook. Ben aardig sterk in mijn benen en door al zeer lange schouder blessure kan ik nooit meer echt volluit borst en schouders trainen. Ook met sommige tricep oefeningen helaas last van. Maar goed ik train ze nu licht met veel herhalingen en merk toch wel vooruitgang dus er zit wel verbetering in.

Squat, pull ups en lunges beleef ik momenteel toch het meeste plezier aan. De French Press blijft ook een heerlijke oefening en gegarandeerd spierpijn altijd :D

Ik heb van mezelf altijd al verder ontwikkelde schouders gehad dan de rest van mijn lichaam. Zelfs toen ik nog niet trainde. Nu train ik ze eenmaal per week maar met 5/6 oefeningen, en nog steeds lopen ze voor. 

Ik denk dat ik toch het meest trots ben op mn genen, hoef echt maar naar dumbells te kijken en ik groei al. 

• Upvote 2

Heb niet echt iets wat voor- of achterloopt op de rest. Ben wel trots op mijn PR's op de compounds. Vooral mijn bench, 1x 150 kg. En vind zelf dat ik goede massa en een goede hoefijzer-vorm in mijn triceps heb.

Schouders lopen achter qua kracht, mede door blessures. Onderontwikkeld zijn ze niet. Had iets dikkere benen willen hebben. Heb de pech dat mijn onderlichaam het meeste droge lichaamsdeel is..

Ik denk dat ik toch het meest trots ben op mn genen, hoef echt maar naar dumbells te kijken en ik groei al. 

Dat ken ik, maar bij mij is het net iets verder geëvolueerd. Wanneer ik er aan denk, goei ik al.:P

Heb niet echt iets wat voor- of achterloopt op de rest. Ben wel trots op mijn PR's op de compounds. Vooral mijn bench, 1x 150 kg. En vind zelf dat ik goede massa en een goede hoefijzer-vorm in mijn triceps heb.

Schouders lopen achter qua kracht, mede door blessures. Onderontwikkeld zijn ze niet. Had iets dikkere benen willen hebben. Heb de pech dat mijn onderlichaam het meeste droge lichaamsdeel is..

Droogkloot hahaha!

• Upvote 1

Dat ken ik, maar bij mij is het net iets verder geëvolueerd. Wanneer ik er aan denk, goei ik al.:P

Haha, gelukkig denk jij niet zoveel. :P

Haha, gelukkig denk jij niet zoveel. :P

Nee, ik ben te groot geworden erdoor, dus ben ik er maar mee gestopt

Edited by Scoopz

Trots op de bovenbenen, toen ik net op fitness zat skipte ik deze nog wel eens. Tot ik op een gegeven moment zag dat ze achterliepen, knopje om en nooit meer legday gemist vanaf die dag. Nu is dit één van mijn beste punten! 

Ik wou dat ik trots konz ijn op mijn bovenbenen. Dat is écht een van de mooiste spiergroepen (lees de quad triceps). Die zijn zooo nice!

Haha benen is iets wat bij mij echt het snelst gaat, armen zit geen gang in en blijft kut haha

Julie vingers zijn volgens mij het beste ontwikkeld.

benen zijn bij mij klote. Lange afstand lopen was vroeger favoriet bij mij, dus zal in mijn benen wel rode spiervezels zitten. Armen gaan altijd lekker vooral triceps. Alleen heb nu last van mijn pezen en aanhechtingen . Ouder worden komt met gebreken zeg maar.

Julie vingers zijn volgens mij het beste ontwikkeld.

benen zijn bij mij klote. Lange afstand lopen was vroeger favoriet bij mij, dus zal in mijn benen wel rode spiervezels zitten. Armen gaan altijd lekker vooral triceps. Alleen heb nu last van mijn pezen en aanhechtingen . Ouder worden komt met gebreken zeg maar.

Zolang je nog kan liften op jouw leeftijd, mag je gezegd zijn hoor :P

• Upvote 1