Advertentie:



Sign in to follow this  
Scoopz

Waar ben je het meest trots op?

Recommended Posts

Welke spiergroep komt er bij jou het beste uit? Heb je bijvoorbeeld een super vette druppel in je quads of een hele dikke rug? Is die mooie split in de biceps te zien? Of heb je een geweldige max op de bank?

1 van mijn high lights is toch wel dat ik ooit een full squat (ass to the grass) met 230 kg heb gedaan..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

In verhouding met de rest van mijn lichaam hebben mijn armen in het algemeen er altijd het beste uitgekomen. Kwa kracht vind ik dat mijn schouders het sterkste zijn. Toen ik wat jonger was deed ik lateral raises met 20kg in elke hand. Vond ik voor een natural toch niet slecht.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In verhouding met de rest van mijn lichaam hebben mijn armen in het algemeen er altijd het beste uitgekomen. Kwa kracht vind ik dat mijn schouders het sterkste zijn. Toen ik wat jonger was deed ik lateral raises met 20kg in elke hand. Vond ik voor een natural toch niet slecht.

Is zeker niet verkeerd Peter, sommige niet natty's hebben er nog moeite mee!

Bij mijn zijn schouders slap, door blessures, maar wel goed ontwikkeld..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Benen, benen is het enige wat bij mij altijd makkelijk traint ook. Ben aardig sterk in mijn benen en door al zeer lange schouder blessure kan ik nooit meer echt volluit borst en schouders trainen. Ook met sommige tricep oefeningen helaas last van. Maar goed ik train ze nu licht met veel herhalingen en merk toch wel vooruitgang dus er zit wel verbetering in.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Squat, pull ups en lunges beleef ik momenteel toch het meeste plezier aan. De French Press blijft ook een heerlijke oefening en gegarandeerd spierpijn altijd :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb van mezelf altijd al verder ontwikkelde schouders gehad dan de rest van mijn lichaam. Zelfs toen ik nog niet trainde. Nu train ik ze eenmaal per week maar met 5/6 oefeningen, en nog steeds lopen ze voor. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat ik toch het meest trots ben op mn genen, hoef echt maar naar dumbells te kijken en ik groei al. 

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb niet echt iets wat voor- of achterloopt op de rest. Ben wel trots op mijn PR's op de compounds. Vooral mijn bench, 1x 150 kg. En vind zelf dat ik goede massa en een goede hoefijzer-vorm in mijn triceps heb.

Schouders lopen achter qua kracht, mede door blessures. Onderontwikkeld zijn ze niet. Had iets dikkere benen willen hebben. Heb de pech dat mijn onderlichaam het meeste droge lichaamsdeel is..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat ik toch het meest trots ben op mn genen, hoef echt maar naar dumbells te kijken en ik groei al. 

Dat ken ik, maar bij mij is het net iets verder geëvolueerd. Wanneer ik er aan denk, goei ik al.:P

Heb niet echt iets wat voor- of achterloopt op de rest. Ben wel trots op mijn PR's op de compounds. Vooral mijn bench, 1x 150 kg. En vind zelf dat ik goede massa en een goede hoefijzer-vorm in mijn triceps heb.

Schouders lopen achter qua kracht, mede door blessures. Onderontwikkeld zijn ze niet. Had iets dikkere benen willen hebben. Heb de pech dat mijn onderlichaam het meeste droge lichaamsdeel is..

Droogkloot hahaha!

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat ken ik, maar bij mij is het net iets verder geëvolueerd. Wanneer ik er aan denk, goei ik al.:P

Haha, gelukkig denk jij niet zoveel. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Haha, gelukkig denk jij niet zoveel. :P

Nee, ik ben te groot geworden erdoor, dus ben ik er maar mee gestopt

Edited by Scoopz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trots op de bovenbenen, toen ik net op fitness zat skipte ik deze nog wel eens. Tot ik op een gegeven moment zag dat ze achterliepen, knopje om en nooit meer legday gemist vanaf die dag. Nu is dit één van mijn beste punten! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik wou dat ik trots konz ijn op mijn bovenbenen. Dat is écht een van de mooiste spiergroepen (lees de quad triceps). Die zijn zooo nice!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha benen is iets wat bij mij echt het snelst gaat, armen zit geen gang in en blijft kut haha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Julie vingers zijn volgens mij het beste ontwikkeld.

benen zijn bij mij klote. Lange afstand lopen was vroeger favoriet bij mij, dus zal in mijn benen wel rode spiervezels zitten. Armen gaan altijd lekker vooral triceps. Alleen heb nu last van mijn pezen en aanhechtingen . Ouder worden komt met gebreken zeg maar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Julie vingers zijn volgens mij het beste ontwikkeld.

benen zijn bij mij klote. Lange afstand lopen was vroeger favoriet bij mij, dus zal in mijn benen wel rode spiervezels zitten. Armen gaan altijd lekker vooral triceps. Alleen heb nu last van mijn pezen en aanhechtingen . Ouder worden komt met gebreken zeg maar.

Zolang je nog kan liften op jouw leeftijd, mag je gezegd zijn hoor :P

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

  • Berichten

    • Sinds een jaar of 2 ben ik nu volle bak aan het trainen en ben ik 10kg+ afgevallen. Ik ben nu een jaar aan het fitnessen en probeer wat spiermassa/ kracht te creëren alleen heb ik het idee dat ik vastloop en geen spiermassa meer aanmaak. Ik heb op dit forum erg veel nuttige info gevonden en ben benieuwd of ik het juist combineer en of er nog tips zijn wat ik kan verbeteren.   dagelijks probeer ik rond de 2500kcal en 140gr eiwitten te eten. Verder doe ik niet aan supplementen zoals pre-workouts en eiwitshakes    mijn training voer ik uit met 3 sets van 8-10 her.    Hoe ziet mijn week eruit.   Maandag: upper body:   incline bench                                            Military press                                            cable crossover                                            T-bar row                                            CGBP                                            BB curl   Dinsdag: Lower body:    Squat                                           Legg press                                           SLDL                                           Calf press                                           Leg raise          Woensdag: cardio: 4km harlopen   Donderdag: upper body: bench press                                             pull ups                                             skull crushers                                             bb row                                             hammer curl                                             side lateral raise   Vrijdag: lower body:        Deadlift                                            leg curl                                            front squat                                            calf raise                                            crunches Zaterdag : vaak 20km MTB   zondag rust       
    • Bankje is inderdaad ook van Pivot; https://www.helisports.nl/products/429179/Pivot-Fitness-HB3130-Heavy-Duty-Bench.html   Olympische Halterstang van Kroon; https://www.helisports.nl/products/425082/Kroon-OB-86-Olympische-halterstang-(220cm).html   Halterschijven van Hastings; 4x2.5kg 4x5kg 2x10kg 2x15kg 2x20kg https://www.helisports.nl/products/427246/Hastings-Rubberen-Olympische-Tri-Grip-Schijvenset-5-kg.html   Normaal zat bij deze set een lat pulley d.m.v. halterschijven; https://www.helisports.nl/products/429767/Pivot-Fitness-HR-LR02-Lat-en-Row-Attachment-voor-HR3260.html   Dit systeem heb ik (met overleg met medewerkers daar in de winkel) vervangen door een Weight stack, ging gemakkelijk en werkt (voor mij) perfect.
    •   Hey! Bedankt voor je reactie, ziet er wel heel erg degelijk opgesteld uit ook bij jou. Mooie set ook! Welke gewichten gebruik je precies? De bank is ook van Pivot? Welke heb je precies genomen, ik zie dat ze er een stuk of 3 aanbieden.
  • Sponsors