Advertentie:

Sign in to follow this  
Scoopz

Waar ben je het meest trots op?

Recommended Posts

Welke spiergroep komt er bij jou het beste uit? Heb je bijvoorbeeld een super vette druppel in je quads of een hele dikke rug? Is die mooie split in de biceps te zien? Of heb je een geweldige max op de bank?

1 van mijn high lights is toch wel dat ik ooit een full squat (ass to the grass) met 230 kg heb gedaan..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

In verhouding met de rest van mijn lichaam hebben mijn armen in het algemeen er altijd het beste uitgekomen. Kwa kracht vind ik dat mijn schouders het sterkste zijn. Toen ik wat jonger was deed ik lateral raises met 20kg in elke hand. Vond ik voor een natural toch niet slecht.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In verhouding met de rest van mijn lichaam hebben mijn armen in het algemeen er altijd het beste uitgekomen. Kwa kracht vind ik dat mijn schouders het sterkste zijn. Toen ik wat jonger was deed ik lateral raises met 20kg in elke hand. Vond ik voor een natural toch niet slecht.

Is zeker niet verkeerd Peter, sommige niet natty's hebben er nog moeite mee!

Bij mijn zijn schouders slap, door blessures, maar wel goed ontwikkeld..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Benen, benen is het enige wat bij mij altijd makkelijk traint ook. Ben aardig sterk in mijn benen en door al zeer lange schouder blessure kan ik nooit meer echt volluit borst en schouders trainen. Ook met sommige tricep oefeningen helaas last van. Maar goed ik train ze nu licht met veel herhalingen en merk toch wel vooruitgang dus er zit wel verbetering in.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Squat, pull ups en lunges beleef ik momenteel toch het meeste plezier aan. De French Press blijft ook een heerlijke oefening en gegarandeerd spierpijn altijd :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb van mezelf altijd al verder ontwikkelde schouders gehad dan de rest van mijn lichaam. Zelfs toen ik nog niet trainde. Nu train ik ze eenmaal per week maar met 5/6 oefeningen, en nog steeds lopen ze voor. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat ik toch het meest trots ben op mn genen, hoef echt maar naar dumbells te kijken en ik groei al. 

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb niet echt iets wat voor- of achterloopt op de rest. Ben wel trots op mijn PR's op de compounds. Vooral mijn bench, 1x 150 kg. En vind zelf dat ik goede massa en een goede hoefijzer-vorm in mijn triceps heb.

Schouders lopen achter qua kracht, mede door blessures. Onderontwikkeld zijn ze niet. Had iets dikkere benen willen hebben. Heb de pech dat mijn onderlichaam het meeste droge lichaamsdeel is..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat ik toch het meest trots ben op mn genen, hoef echt maar naar dumbells te kijken en ik groei al. 

Dat ken ik, maar bij mij is het net iets verder geëvolueerd. Wanneer ik er aan denk, goei ik al.:P

Heb niet echt iets wat voor- of achterloopt op de rest. Ben wel trots op mijn PR's op de compounds. Vooral mijn bench, 1x 150 kg. En vind zelf dat ik goede massa en een goede hoefijzer-vorm in mijn triceps heb.

Schouders lopen achter qua kracht, mede door blessures. Onderontwikkeld zijn ze niet. Had iets dikkere benen willen hebben. Heb de pech dat mijn onderlichaam het meeste droge lichaamsdeel is..

Droogkloot hahaha!

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat ken ik, maar bij mij is het net iets verder geëvolueerd. Wanneer ik er aan denk, goei ik al.:P

Haha, gelukkig denk jij niet zoveel. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Haha, gelukkig denk jij niet zoveel. :P

Nee, ik ben te groot geworden erdoor, dus ben ik er maar mee gestopt

Edited by Scoopz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trots op de bovenbenen, toen ik net op fitness zat skipte ik deze nog wel eens. Tot ik op een gegeven moment zag dat ze achterliepen, knopje om en nooit meer legday gemist vanaf die dag. Nu is dit één van mijn beste punten! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik wou dat ik trots konz ijn op mijn bovenbenen. Dat is écht een van de mooiste spiergroepen (lees de quad triceps). Die zijn zooo nice!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha benen is iets wat bij mij echt het snelst gaat, armen zit geen gang in en blijft kut haha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Julie vingers zijn volgens mij het beste ontwikkeld.

benen zijn bij mij klote. Lange afstand lopen was vroeger favoriet bij mij, dus zal in mijn benen wel rode spiervezels zitten. Armen gaan altijd lekker vooral triceps. Alleen heb nu last van mijn pezen en aanhechtingen . Ouder worden komt met gebreken zeg maar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Julie vingers zijn volgens mij het beste ontwikkeld.

benen zijn bij mij klote. Lange afstand lopen was vroeger favoriet bij mij, dus zal in mijn benen wel rode spiervezels zitten. Armen gaan altijd lekker vooral triceps. Alleen heb nu last van mijn pezen en aanhechtingen . Ouder worden komt met gebreken zeg maar.

Zolang je nog kan liften op jouw leeftijd, mag je gezegd zijn hoor :P

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

  • Berichten

    • Gaaf om je log te lezen, en bizar dat je er zulke resultaten mee haalt! Waarom train je eigenlijk full body en niet push/pull/legs of upper/lower?
    •   Toffe log kerel! Succes met de rest van je kuur ik ben heel benieuwd! Nog enkele sides die je merkt of niks?
    • Hallo allemaal,   Na me vorige sarmstack die ik uitgebreid beschreven heb ga ik deze stack ook loggen   Ik ben 7 weken na me vorige sarmkuur gestart met LGD en Cardarine en heb daar RAD 140 aan toegevoeg. Ik zit nu in week 5 en heb er sinds een week ook ostarine aan toegevoegd, die had ik nog liggen namelijk 😁   LGD: 10mg pd Cardarine: 25mg pd RAD: 25mg pd Ostarine: 20mg pd   Me maat heeft de zelfde stack, alleen dan zonder ostarine.  Me maat heeft een andere lichaamsbouw dan mij en kan nog veel gains maken. Ik Zit denk ik op 90% van me natty max. Teminste, als ik nu een jaar verder ben dan is het geen mega verschil meer zoals jaar 1 en 2 van het trainen.    Oke gaan we:   Tijdens de nakuur met clomid kreeg ik wat puistjes op me rug. Deze zijn nog steeds actief. Dit komt omdat de sarms je hormonen toch in de war gooien en je dus meer talg aanmaakt in combi met een iets vettere huid. ( de vettere huid Zie ik totaal niet trouwens). Me maat heeft er meer last van dan ik. Het is ook niet heel extreem maar omdat ik normaal 0,0 puisies op me rug heb valt het wel op.  Uiteindelijk gaat dit vanzelf weg als ik na deze kuur een tijdje geen sarms pak.    Week 1 merkte ik uiteraard nog nog niks.  Week 2: wederom vanaf dag 10( was bij me vorige stack ook) gaat de sessie ineens wel heel lekker. Dit kan toeval zijn maar toch zit het in je hoofd dan gelijk goed.  De rest van de week gaat het ook prima. Wat versta ik onder prima: na een cut is het volume wat minder en ben je iets sneller moe. Al moet ik zeggen dat Cardarine het middel is dat ik in iedere cut ga inzetten. Wat kan je met dat spul blijven beuken Zeg 🤩 Maar ik merk vanaf dag 10 dat ik weer meer volume kan pakken en de gewichten stijgen. Na de vorige sarmkuur was ik ietsie kracht kwijt maar minimaal zoals gezegd, meer het volume dat me opbrak.    Week 3: daar is de stijve paal weer, ja hoor het werkt 😁. Ook wordt ik vanaaf week 3 standaard iedere nacht wakker om klokslag 03:45. En totaal uitgerust. Ik blijf dan nog wel in bed liggen maar wat mij betreft mag de dag beginnen. Slaap is dus een stukje korter.  Er komen ook weer allemaal rare dromen die vaak echt leuk zijn. Normaal droom ik ook wel maar vaak weet je dat niet meer als je wakker wordt. Met sarms heb ik daar wel last van, iets dat ik persoonlijk echt wel lachen vind.  En ze gaan niet alleen maar over lekkere wijven hoor😁 het gaat over echt van alles.    Me maat heeft exact het zelfde als mij en wordt ook wakker op exact het zelfde tijdtip, vrij bizar wel.    Week 4+5: traingen Zijn zwaar, loodzwaar. Ik hou ervan om op het randje te trainen maar pas altijd wel goed op. Warm worden etc doe ik altijd bijvoorbeeld en ook bij bijvoorbeeld de 5e oefening altijd wat opwarmwerk met lichte gewichten.  Ik merk in deze weken dat ik nog niet volledig herstel en gooi er op een bepaalde dag wat oefeningen uit. Een blesurre wil ik ten alle tijden voorkomen en kan van mezelf gerust zeggen dat ik expert ben ik even een stapje terug op het juiste moment.  Week 4 is ook de week geweest dat ik de ostarine heb toegevoegd die ik nog had liggen. Ostarine is idiaal voor herstel van pezen bijvoorbeeld. Ook voor ik in week 4 de eiwitten ietsjes op van 2 gr per kg naar 2,2 gr perkg lichaamsgewicht.    Sinds deze week geen last meer en ben precies hersteld voor de volgende sessie. Ik doe fullbody en ben dus echt een kleine twee uur aan het rammen. Twee uur is aan de lange kant maar door vaak zware oefeningen op je maximale neem ik gewoon me rust. Ik kan niet zeggen dat het herstel nu wel ok is door de osarine en de eiwitten, denk eerder door het inklappen van de gehele stack, want oh man deze week was kneiter hard.    Wat betreft me maat: bij hem zag je na 10 dagen al een behoorlijke pomp. Nu in week 5 zit hii zeker in beastmode. Hii is nu al grof sterker en als je hem ziet dan oogt hii alsof ie n half jaar trainen erop heeft zitten al. Bij hem kan je het beter zien dan bij mij, maar dat heeft ook alles te maken met lichaamsbouw, hoeveelheid al opgebouwde spieren etc.    Kcal: niet normaal hoeveel kcal je extra opkan als je met een stack bezig bent. Op de eerste plaats begon de echte honger na twee weken en ben je bang om teveel te gaan snaaien en te snel vet aan te zetten.  Voor mezelf zonder samstack zit een cleane bulk rond de 4000 kcal. Met sarms kan daar gewoon nog 1000kcal bij wil ik gewicht aankomen. Dus ik kan nu heerlijk 5000 kcal wegeten en dan lust ik eigenlijk nog wel meer.  Me maat het zelfde, kan veel meer eten dan normaal. Super dus!   Wat ook grappig is om te vermelden: door lgd en Rad, maar ook alleen Lgd voel je je toch stiekem weer wat jeugdiger. Teminste, ik merk dat wel.    Als laatste voor nu: RAD en agressie. Dit lees je wel eens ergens dus dit is een mooie test.  Ik heb er nul komma nul last van.  Me maat: bloedagressief! Nee geintje, maar die merkt het wel. Ook dit is persoonsgebonden. Ben je van jezelf al een geiriteerd persoon dan zal RAD dat wellicht versterken.    Wordt vervolgd.     Gr Sander. 
  • Sponsors