Advertentie:

Jur

Hallo allemaal

Recommended Posts

Beste forumleden.

Ik ben hier al een tijdje aan het rondneuzen en ik vond het tijd dat ik mezelf ging registreren en dus even voorstellen.

Toen ik 18 was stond ik aan de balie bij de plaatselijke sportschool en ik ben eigenlijk altijd blijven trainen met wat korte pauzes tussendoor. Een hernia operatie ongeveer 4 jaar geleden is m'n laatste pauze zeg maar. Daarna revalideren in de sportschool en weer back on track sind een paar jaar. 

Ik zit momenteel iets onder mijn dagelijkse caloriebehoefte en sta na mijn training op de loopband. Weeg volgens de laatste weging 83kg met 17%, ik heb m'n doel bijna bereikt.

Ben ondertussen 49 en ik hoop deze mooie sport nog lang te kunnen doen. 

Ik tel m'n m'n calorieen, macro's/voeding klopt. Shakes gebruik ik niet, ik eet zoveel mogelijk onbewerkt voedsel, dat gaat net zo goed bij mij. Ik kan gelukkig goed eten. Deze cut zoals men dat wel eens zegt had ik even nodig om te zien wat ik de laatste jaren er aan over gehouden heb. Het gaat niet zo makkelijk meer als zeg maar 10/15 jaar geleden. Als ik m'n doel heb behaald, ga ik weer lekker bulken voor een paar jaar. Heerlijk lekker eten, want dat mis ik toch wel. 

Ik heb hier interessante onderwerpen en discussies gezien. Jullie zijn een mooi stelletje bij mekaar.

Genoeg geluld, bedankt voor het lidmaatschap!

Groeten Jur

Advertentie: