Advertentie:

Sign in to follow this  
ijzer

Voeding voor het slapen gaan

Recommended Posts

Hallo brede mannen,

Al tijden neem ik s'avonds magere kwark of caseine eiwitten voor het slapen gaan. Ik wil dit wel eens wat meer gaan afwisselen. Wat eten jullie meestal voor het slapen gaan en hebben jullie nog tips voor wat afwisseling? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Zelf vind ik het fijn om rond 9 uur een proteine reep en een banaan nog naar binnen te werken ( dit is net na mijn training ). En dan om 10:00-10:30 een shakie total protein.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Of eventueel iets van gebakken eieren, tonijn in olijfolie, maar daar zit je vaka om 11u niet meer op te wachten. Kwark met een schepje whey handje noten en lijnzaad is dan een prima keus :)

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vind een handje noten in de avond ook wel lekker. #nohomo

Maar vaak s'avonds nog wat magere franse kwark, of casein van b&f. Nam eerst nog wel eens wat broodjes voor het slapen gaan, maar daar word ik tegenwoordig vaak van wakker snachts. 

Edited by LvlUp

Share this post


Link to post
Share on other sites

M'n vriendin stopt pas noten in haar mond als we al in bed liggen..

Heeft ze dus maar twee dagen te eten? Tenzij het twee pinda's zijn, dan ben je ze in avond kwijt.

Ze heeft haar handen er vol aan! :D

Kleine handjes zeker :D

OT: Danio Stracciatella met extra Micellar Casein Perfection Cookies en Cream of zelf gemaakte tonijn salade..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heeft ze dus maar twee dagen te eten? Tenzij het twee pinda's zijn, dan ben je ze in avond kwijt.

Kleine handjes zeker :D

OT: Danio Stracciatella met extra Micellar Casein Perfection Cookies en Cream of zelf gemaakte tonijn salade..

Top!

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 minuten geleden zei Super Saiyan:

Ik neem altijd caseine van B&F, probeer elke keer weer een andere smaak zo wissel ik dit af. Doet het prima voor mij voor het slapen gaan. 

Ja, inderdaad de beste optie. Ik vind deze laatste shake altijd psychologisch de zwaarste om te nemen. Laat in de avond toch vaak de behoefte om iets slechts te eten. Meer mensen last van? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minuut geleden zei ijzer:

Ja, inderdaad de beste optie. Ik vind deze laatste shake altijd psychologisch de zwaarste om te nemen. Laat in de avond toch vaak de behoefte om iets slechts te eten. Meer mensen last van? 

Zeker last van, vooral in pizza's en shoarma in de avond! Maar vaak kan alles er wel in en ik heb behoorlijk leuke en lekkere gerechtjes weten te fabriceren. Helaas ook hele gore. Kwark heb ik gewoon niet altijd zin in en dan is een caseïne shake een goede uitkomst en welkome afwisseling.

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 uur geleden zei ijzer:

Ja, inderdaad de beste optie. Ik vind deze laatste shake altijd psychologisch de zwaarste om te nemen. Laat in de avond toch vaak de behoefte om iets slechts te eten. Meer mensen last van? 

Nee doordeweeks eigenlijk niet, einde van de week vrijdag/zaterdag avond.. man man dit zijn wel hele lastige avonden om niet iets slechts te eten voor het slapen gaan. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

  • Berichten

    •   Waarom je fucking oestradiol, prolactine en progesteron niet? Pak die dan ff mee  heb je in elk geval EEN waarde. Hoef je straks nooit ergens om te gokken.   Voor de rest helemaal mee eens. Waarom wilde de huisarts je vrije testosteron niet laten meten? Geen enkele reden om het niet te doen...  
    • Vraag aan de 40 plussers. Behoort de deadlift nog tot jullie wekelijkse trainingsroutine ? Naar verluidt zou deze oefening uit de grote 3 toch niet zo spiergroei bevorderend zijn als aanvankelijk gedacht. Voorde rijpere kracht trainers zou het trainingsherstel bij deadliften te lang duren en nadelig zijn voor je gains. Zou romanian deadlift ook best vermeden worden dan ? De winst, spiergroei, zou bij kleinere oefeningen beter zijn. Daarbij wordt afgeraden moest je ze toch doen, ze als eerste in je trainingssessie af te werken. Ik dacht juist dat zo'n geweldige compoundoefening excellent was om natuurlijk groeihormoon te produceren. Allemaal veel tegenkantingen en was er juist zo lekker mee begonnen.    
    • Dat wou de huisarts dus allemaal niet meten. Morgen naar een andere arts toe met het papiertje en verwacht dat hij wel alles wil laten controleren. Ik dacht ook dat de huisarts het totale pakketje voor test. had aangevraagd. En ik weet dat ik op een "fit" moment het heb laten controleren.    Afijn ik heb een legitieme reden om meer te laten controleren en al helemaal gezien mijn klachten. Morgen laat ik wel weten hoe de andere arts reageert.   Dit wil ik laten controleren. ASAT ALAT Gamma-GT Creatinine Cholesterol Testosteron totaal Testosteron vrij SHBG Albumine LH FSH
  • Sponsors