Advertentie:



Sign in to follow this  
ijzer

Voeding voor het slapen gaan

Recommended Posts

Hallo brede mannen,

Al tijden neem ik s'avonds magere kwark of caseine eiwitten voor het slapen gaan. Ik wil dit wel eens wat meer gaan afwisselen. Wat eten jullie meestal voor het slapen gaan en hebben jullie nog tips voor wat afwisseling? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Zelf vind ik het fijn om rond 9 uur een proteine reep en een banaan nog naar binnen te werken ( dit is net na mijn training ). En dan om 10:00-10:30 een shakie total protein.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Of eventueel iets van gebakken eieren, tonijn in olijfolie, maar daar zit je vaka om 11u niet meer op te wachten. Kwark met een schepje whey handje noten en lijnzaad is dan een prima keus :)

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vind een handje noten in de avond ook wel lekker. #nohomo

Maar vaak s'avonds nog wat magere franse kwark, of casein van b&f. Nam eerst nog wel eens wat broodjes voor het slapen gaan, maar daar word ik tegenwoordig vaak van wakker snachts. 

Edited by LvlUp

Share this post


Link to post
Share on other sites

M'n vriendin stopt pas noten in haar mond als we al in bed liggen..

Heeft ze dus maar twee dagen te eten? Tenzij het twee pinda's zijn, dan ben je ze in avond kwijt.

Ze heeft haar handen er vol aan! :D

Kleine handjes zeker :D

OT: Danio Stracciatella met extra Micellar Casein Perfection Cookies en Cream of zelf gemaakte tonijn salade..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heeft ze dus maar twee dagen te eten? Tenzij het twee pinda's zijn, dan ben je ze in avond kwijt.

Kleine handjes zeker :D

OT: Danio Stracciatella met extra Micellar Casein Perfection Cookies en Cream of zelf gemaakte tonijn salade..

Top!

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 minuten geleden zei Super Saiyan:

Ik neem altijd caseine van B&F, probeer elke keer weer een andere smaak zo wissel ik dit af. Doet het prima voor mij voor het slapen gaan. 

Ja, inderdaad de beste optie. Ik vind deze laatste shake altijd psychologisch de zwaarste om te nemen. Laat in de avond toch vaak de behoefte om iets slechts te eten. Meer mensen last van? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minuut geleden zei ijzer:

Ja, inderdaad de beste optie. Ik vind deze laatste shake altijd psychologisch de zwaarste om te nemen. Laat in de avond toch vaak de behoefte om iets slechts te eten. Meer mensen last van? 

Zeker last van, vooral in pizza's en shoarma in de avond! Maar vaak kan alles er wel in en ik heb behoorlijk leuke en lekkere gerechtjes weten te fabriceren. Helaas ook hele gore. Kwark heb ik gewoon niet altijd zin in en dan is een caseïne shake een goede uitkomst en welkome afwisseling.

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 uur geleden zei ijzer:

Ja, inderdaad de beste optie. Ik vind deze laatste shake altijd psychologisch de zwaarste om te nemen. Laat in de avond toch vaak de behoefte om iets slechts te eten. Meer mensen last van? 

Nee doordeweeks eigenlijk niet, einde van de week vrijdag/zaterdag avond.. man man dit zijn wel hele lastige avonden om niet iets slechts te eten voor het slapen gaan. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

  • Berichten

    • Welkom Ramon.  Op deze site zul je vast en zeker de gewenste kennis op doen.   Succes!
    • Hey allemaal, hierbij even een korte introductie over mij.   Ik ben 21 jaar oud en ben 4,5 jaar geleden in aanraking  gekomen met fitness en krachttraining. Vrijwel direct was ik erg fanatiek aan het trainen, maar als ik hierop terugblik was dit ver van efficient. Ik vind zowel het sporten als het voedingsaspect leuk aan deze tak van sport. Erg interessant waartoe je lichaam allemaal in staat is. Ik heb een kleine twee jaar Sportkunde gestudeerd aan de Hanzehogeschool in Groningen en heb ook een opleiding tot sportmasseur gevolgd en afgerond. Na deze twee jaar heb ik toch besloten om te switchen van opleiding en nu studeer ik verpleegkunde, ook dit aan de Hanzehogeschool in Groningen.   Mijn huidige statistieken: Lengte: 183cm Gewicht: 86kg Squat: 165kg Bankdruk: 135kg Deadlift: 170kg   Mijn doelen wanneer de sportscholen weer open gaan zijn: Het versterken van mijn squat, deze wil ik graag naar 180kg hebben.  Mijn deadlift verbeteren. Mijn techniek zit goed, maar op een of andere manier vind ik het lastig om mijn kracht er in kwijt te kunnen. Bovenlichaam op hypertrofie verder trainen.
    • Klopt helemaal Shorty. Bij deze vorm duurt de 'naverbranding' ook het langst. Verder uiteraard meer kalorieën verbruiken dan je inneemt!
  • Sponsors