Advertentie:

Fit

Chatbox

Recommended Posts

Er is een nieuwe chatbox geïnstalleerd op het forum. Deze is bedoelt om je vragen extra snel te kunnen beantwoorden of gewoon om gezellig te praten met elkaar. Het is toegestaan om het over andere dingen te hebben dan fitness.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Advertentie:

Er is een nieuwe chatbox geïnstalleerd op het forum. Deze is bedoelt om je vragen extra snel te kunnen beantwoorden of gewoon om gezellig te praten met elkaar. Het is toegestaan om het over andere dingen te hebben dan fitness.

Ok leuke functie. Maar hoe starten we een chat of is deze alleen toegankelijk met bepaalde rechten?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hij is momenteel even niet zichtbaar omdat er commetaar op was, wanneer mensen dit wel willen kan ik hem activeren :D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja dat kan zeker, ik vind een chatbox ook een leuke functie. Zit er aan te denken chatbox boven een bepaald aantal berichten mogelijk te maken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Zeker, geeft het forum net iets meer interactiviteit. Ik snap dat het een last op de server kan zijn als iedereen er gebruikt van maakt. Maar voor jou als admin en de mods en dan eventueel leden met een x aantal post of welke jij wil.

Boven een aantal posts is wel een goede, waar zit je aan te denken, dan weet ik hoeveel ik er nog moet:D

bewerkt door Scoopz

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Haha zal niet teveel posts worden aangezien het forum nog nieuw is. Zit te denken aan 5 a 10 om eerst maar eens mee te beginnen :) vanavond als ik thuis ben zal ik eens even kijken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik kan je me nummer wel geven. Dan kan je me gewoon appen

hahaha

bewerkt door Fit

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maar dan krijgt het forum geen content meer...

Precies haha lekker zo doorgaan mannen!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden