Advertentie:

Recommended Posts

Er is een nieuwe chatbox geïnstalleerd op het forum. Deze is bedoelt om je vragen extra snel te kunnen beantwoorden of gewoon om gezellig te praten met elkaar. Het is toegestaan om het over andere dingen te hebben dan fitness.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Er is een nieuwe chatbox geïnstalleerd op het forum. Deze is bedoelt om je vragen extra snel te kunnen beantwoorden of gewoon om gezellig te praten met elkaar. Het is toegestaan om het over andere dingen te hebben dan fitness.

Ok leuke functie. Maar hoe starten we een chat of is deze alleen toegankelijk met bepaalde rechten?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hij is momenteel even niet zichtbaar omdat er commetaar op was, wanneer mensen dit wel willen kan ik hem activeren :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is ook nooit goed of wel. Is er een leuke functie, gaan ze klagen.

Met IPB kan je toch bepaalde members de functie onthouden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja dat kan zeker, ik vind een chatbox ook een leuke functie. Zit er aan te denken chatbox boven een bepaald aantal berichten mogelijk te maken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zeker, geeft het forum net iets meer interactiviteit. Ik snap dat het een last op de server kan zijn als iedereen er gebruikt van maakt. Maar voor jou als admin en de mods en dan eventueel leden met een x aantal post of welke jij wil.

Boven een aantal posts is wel een goede, waar zit je aan te denken, dan weet ik hoeveel ik er nog moet:D

Edited by Scoopz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha zal niet teveel posts worden aangezien het forum nog nieuw is. Zit te denken aan 5 a 10 om eerst maar eens mee te beginnen :) vanavond als ik thuis ben zal ik eens even kijken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je mag gewoon door posten hoor haha ! :D

Nuttige artikelen etc zijn altijd welkom!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kan je me nummer wel geven. Dan kan je me gewoon appen

hahaha

Edited by Fit

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kan je me nummer wel geven. Dan kan je me gewoon appen

hahaha

Maar dan krijgt het forum geen content meer...

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Maar dan krijgt het forum geen content meer...

Precies haha lekker zo doorgaan mannen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


  • Berichten

    • Hoe “gevaarlijk” het ook klinkt, want je hebt best wat skinny fat, ik zou volgas gaan bulken. Nu afvallen rondom de middel, betekent dat je eerst elders wat kwijt raakt. En je wilt spiermassa opbouwen, dus dat gaat niet samen.  Ik ben met ongeveer zo’n fysiek ook gaan bulken. 
        Resultaat is uiteraard niet naturel, maar ben in 2020 begonnen met trainen en stond er in juni 2020 ongeveer bij als jij. 
        en dit is nu:     Je kunt de deze bijlage pas zien als je bent ingelogd.
    • Maar hoe sta je er nu bij dan qua fysiek?   Neem aan dat de laatste foto niet recent is ivm ontbreken tattoo’s?   Heb je je onderhoud al eens uitgerekend? 1800 kcal is niks idd. Ik denk dat je of ergens een rekenfoutje maakt, of ergens “stiekem” wat calorieën meer binnen krijgt. 
      ik zou uithongeren op 1800 kcal. 
         
    • Je bent precies daar waar ik anderhalf jaar geleden ben begonnen. Zelfde lengte en gewicht destijds. 
        Wat mij geholpen heeft is om vooral te doen waar je op dat moment zin in hebt. Voorheen volgde ik een strikt schema (5x5 stronglifts) en hoewel het een goed schema is voor overall massa, vond ik er geen moer aan. Ik ben destijds na 6 maanden volledig gestopt. 
        Nu train ik sinds begin 2020 zo’n 5 a 6 dagen in de week. Elke spiergroep pak ik 2 keer aan, soms 3 keer. Ook hier geldt: net waar ik zin in heb. 
        Het meest belangrijke om te groeien is dat jij de spier voldoende stimulatie geeft om te groeien. Doe je dit naturel, dan breek je de spier af en bouwt zichzelf opnieuw op. Doe je dit niet-naturel, dan heb je ook profijt van “onder pomp” trainen. Dus zoveel mogelijk bloed in de spieren en tijdens de pomp veel volume maken met sets en reps. Je kunt natuurlijk ook een combinatie van beiden doen, zo doe ik dat ook.    Ik volg dus geen strikt schema. Voor borst doe ik de ene keer 10 sets van 20  op de chest press machine en de andere keer ga ik flat of incline benchen, opgevolgd met cable fly’s, etc. You name it. Als je die borst maar genoeg op z’n flikker geeft. Meestal eindig ik met dips. Als je de borst goed hard getraind hebt, moet je nauwelijks nog een dip kunnen doen.    2 keer trainen is wel weinig. Kun je dit echt niet oprekken naar 3 keer? Hoeveel massa wil je pakken? Waar liggen je sterke punten en wat zijn je mindere punten?    Ik had je DM trouwens beantwoord dus spreken elkaar ook wel op app
          Trouwens, blijf je bij 2 keer pw trainen dan zijn de compound oefeningen wel jouw beste vriend. Je pakt in 1 oefening meerdere spiergroepen. Anders ben je 5 uur bezig per training  
  • Sponsors