Advertentie:

Sign in to follow this  
ijzer

Wat voor gymwear dragen jullie?

Recommended Posts

Je kent ze wel, de skinny boys die net twee weken in je sportschool rondlopen en gelijk Golds Gym tanktops aanschaffen. :P

Anyway, wat dragen jullie meestal als je gaat trainen? Zelf draag ook meestal een tanktop, maar hier ben ik pas na een jaar trainen mee begonnen. :P Verder heb ik meestal een lange broek aan, die van Gymshark is trouwens een aanrader. Verder combineer ik vaak verschillende roshe runs. Wat dragen jullie zoal? En hebben jullie nog tips voor gymwear nu de winter er aankomt? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Ik heb vaak adidas joggingsbroek en tanktop aan.

Of mijn eigen krachtforum joggingsbroek/tanktop :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb vaak adidas joggingsbroek en tanktop aan.

Of mijn eigen krachtforum joggingsbroek/tanktop :)

 

Heb je ook al een krachtforum tanktop? :P 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb je ook al een krachtforum tanktop? :P 

Ofcoursee :D

Bij interesse kan ik meer laten drukken, ben alleen op zoek eerst naar een orginele fitness text voor op de voorkant.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik gebruik vooral voetbalshirts, nike sportbroekjes en af en toe van die shirts die je op FIBO kunt kopen. Zoals een Mutant shirt, 5% of Musclebrand die ik onlangs gekocht heb.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik gebruik vooral voetbalshirts, nike sportbroekjes en af en toe van die shirts die je op FIBO kunt kopen. Zoals een Mutant shirt, 5% of Musclebrand die ik onlangs gekocht heb.

Afgelopen jaar ook FIBO geweest? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Afgelopen jaar ook FIBO geweest? 

Ik wel! :)

 

Ik gebruik vooral voetbalshirts, nike sportbroekjes en af en toe van die shirts die je op FIBO kunt kopen. Zoals een Mutant shirt, 5% of Musclebrand die ik onlangs gekocht heb.

Haha daar hoort echt nog een krachtforum shirt bij hoor! Het weekend ga ik verder met ontwerpen van het nieuwe shirt :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik wel! :)

 

Haha daar hoort echt nog een krachtforum shirt bij hoor! Het weekend ga ik verder met ontwerpen van het nieuwe shirt :P

Ben 3 jaar op rij geweest, FIBO is een aanrader voor de liefhebber. Wel raad ik je aan om zelf eten mee te nemen. Zat dit jaar rond die tijd in een bulk, was 45 euro kwijt in dat restaurantje hahaha.

 

Ben ook in voor een shirt btw! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben 3 jaar op rij geweest, FIBO is een aanrader voor de liefhebber. Wel raad ik je aan om zelf eten mee te nemen. Zat dit jaar rond die tijd in een bulk, was 45 euro kwijt in dat restaurantje hahaha.

 

Ben ook in voor een shirt btw! 

Ik ga eens kijken wat de kosten voor een shirt ongeveer worden vanavond met drukken en inkoop etc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meeting bij de fibo dan?

in krachtforum tenu

Ik zeg doen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik weet niet of ik dat nog wel durf. Schrok een beetje van die odnerarm foto's :P

Flink gainen dan vriend.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo, wat een angstig gedoe. Ik ben een ouwe lul en net bezig om weer terug te komen op niveau. Dus niemand hoeft zich te schamen. Iedereen doet op zijn manier zijn best om zijn niveau te verbeteren en dat is iets om trots op te zijn. 

Zelfde als op de sportschool zit iedereen maar te kijken hoeveel gewicht een ander doet, maar je traint voor jezelf.

dus lekker met zijn allen bij de fibo bulken??????

greetzz dave

Ps. Wanneer is het eigenlijk. Ben maand februari nl. In thailand ?????

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tanktops/singlets joggingsbroekje meestal als ik upperbody train. Verder legday altijd hoodie met korte broek. 

Nu het winter wordt is een hoodie altijd lekker natuurlijk. 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

  • Berichten

    • Hoe “gevaarlijk” het ook klinkt, want je hebt best wat skinny fat, ik zou volgas gaan bulken. Nu afvallen rondom de middel, betekent dat je eerst elders wat kwijt raakt. En je wilt spiermassa opbouwen, dus dat gaat niet samen.  Ik ben met ongeveer zo’n fysiek ook gaan bulken. 
        Resultaat is uiteraard niet naturel, maar ben in 2020 begonnen met trainen en stond er in juni 2020 ongeveer bij als jij. 
        en dit is nu:     Je kunt de deze bijlage pas zien als je bent ingelogd.
    • Maar hoe sta je er nu bij dan qua fysiek?   Neem aan dat de laatste foto niet recent is ivm ontbreken tattoo’s?   Heb je je onderhoud al eens uitgerekend? 1800 kcal is niks idd. Ik denk dat je of ergens een rekenfoutje maakt, of ergens “stiekem” wat calorieën meer binnen krijgt. 
      ik zou uithongeren op 1800 kcal. 
         
    • Je bent precies daar waar ik anderhalf jaar geleden ben begonnen. Zelfde lengte en gewicht destijds. 
        Wat mij geholpen heeft is om vooral te doen waar je op dat moment zin in hebt. Voorheen volgde ik een strikt schema (5x5 stronglifts) en hoewel het een goed schema is voor overall massa, vond ik er geen moer aan. Ik ben destijds na 6 maanden volledig gestopt. 
        Nu train ik sinds begin 2020 zo’n 5 a 6 dagen in de week. Elke spiergroep pak ik 2 keer aan, soms 3 keer. Ook hier geldt: net waar ik zin in heb. 
        Het meest belangrijke om te groeien is dat jij de spier voldoende stimulatie geeft om te groeien. Doe je dit naturel, dan breek je de spier af en bouwt zichzelf opnieuw op. Doe je dit niet-naturel, dan heb je ook profijt van “onder pomp” trainen. Dus zoveel mogelijk bloed in de spieren en tijdens de pomp veel volume maken met sets en reps. Je kunt natuurlijk ook een combinatie van beiden doen, zo doe ik dat ook.    Ik volg dus geen strikt schema. Voor borst doe ik de ene keer 10 sets van 20  op de chest press machine en de andere keer ga ik flat of incline benchen, opgevolgd met cable fly’s, etc. You name it. Als je die borst maar genoeg op z’n flikker geeft. Meestal eindig ik met dips. Als je de borst goed hard getraind hebt, moet je nauwelijks nog een dip kunnen doen.    2 keer trainen is wel weinig. Kun je dit echt niet oprekken naar 3 keer? Hoeveel massa wil je pakken? Waar liggen je sterke punten en wat zijn je mindere punten?    Ik had je DM trouwens beantwoord dus spreken elkaar ook wel op app
          Trouwens, blijf je bij 2 keer pw trainen dan zijn de compound oefeningen wel jouw beste vriend. Je pakt in 1 oefening meerdere spiergroepen. Anders ben je 5 uur bezig per training  
  • Sponsors