Advertentie:



Sign in to follow this  
LvlUp

Pre-workouts en alles wat daarbij komt.

Recommended Posts

Pre-workouts bestaan in vele soorten en ik ben erg benieuwd naar de pre-workouts die iedereen hier gebruikt. Ik ben erachter gekomen dat het vinden van de juiste pwo toch wel heel lastig is, en wat voor een ander werkt hoeft voor jou niet te werken. 

Zelf gebruik ik nu Assault of het laatste beetje Unstoppable dat ik heb, afhangend van het soort training. Wel gooi ik er tegenwoordig Waxy Maize Starch doorheen, omdat ik het gevoel heb hier nog langer op te kunnen trainen. 

Ook wil ik nog steeds een keer mijn eigen pre-workout gaan samenstellen, maar loop altijd vast op de precieze samenstelling (en toch ook de prijs). 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Inderdaad, zelf samenstellen is het beste, maar ook het duurste. Een goede pre WO is zo persoonlijk. Zelf hou ik niet zo van de stimuli die er in zitten.

Daarom ben ik wel zeer tevreden over Epic van Dedicated.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Epic is idd een goeie, ook tijdje gebruikt.

Heb zelf nu de PWO van bodyenfit, daarvoor gebruikte ik vooral lift. Ben nu beetje aan het afwisselen hierna weer lift. 

Lift is goedkoop en zeker de moeite waard eens te proberen, die staat bij mij veruit op nummer 1.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mij gaat het puur om een energie boost, dus ik wil graag dat er veel cafeïne in zit. De pomp ervaar ik alsnog wel, dus agmatine hoeft van mij niet. Creatine neem ik liever in de ochtend op nuchtere maag in en amino`s gebruik ik tijdens de training. 

Ik gebruik dus de Redline WIth Heat op dit moment: http://www.bodyenfitshop.nl/workouts/pre-workout/vpx-sports/redline-white-heat/?sqr=redline & 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik hou ook van die energieboost! Pomp vind ik alleen prettig als ik in de gym train, niet bij rugbytraining. Het liefste zou ik iets hebben met dmaa erin, maar dat mag helaas niet meer en is niet verstandig met het oog op dopingcontroles bij wedstrijden. 

Ik heb 1x die redline gehad, daar ga je echt wel hard op!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een eigen pre-workout is zeker aantrekkelijk, ook voordelig maar zit je altijd met je potjes. Fitness is voor mij een hobby en wil geen "supplementverslaving" hebben. De afhankelijkheid van zoveel pilletjes en poedertjes om goed te kunnen trainen. Echter vind ik een pre-workout zoals Perfect Pre Workout, The Curse of C4 blijft toch mijn voorkeur houden. Het is natuurlijk aan jezelf als jij er ingrediënten aan toe wilt voegen etc etc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb de perfect pre-workout laatst wel geprobeerd van een maatje van me. Denk dat dat de volgende wordt die ik haal, iemand nog tips wat ik er aan kan toevoegen? Of hoeft hier niks meer bij?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ik de samenstelling zo bekijk is de Perfect Pre Workout behoorlijk volledig en zal ik er niks meer aan toevoegen. 

Don't change a winning team! If it ain't broke, don't fix it.

Edited by Scoopz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ik de samenstelling zo bekijk is de Perfect Pre Workout behoorlijk volledig en zal ik er niks meer aan toevoegen. 

Don't change a winning team! If it ain,t broke, don't fix it.

Kan zo op een tegeltje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goede focus, energie en pomp! Denk dat ik zo'n beetje alle pre-workouts heb geprobeerd maar de Perfect Pre-workout is één die er toch boven uitsteekt op het moment. Verder bevat die alles wat je nodig bent voor een goede pre-workout, ik voeg er alleen zelf nog een schepje Agmatine toe van B&F.. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben nooit een fan geweest van commerciële pre-workouts. De enige pwo die volgens mij zin heeft is een shake met 20gr whey + oploskoffie

Gevangenis pre-workout: glas cola met twee scheppen oploskoffie. Probeer dat maar eens! 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gevangenis pre-workout: glas cola met twee scheppen oploskoffie. Probeer dat maar eens! 

Yuk! Ik ga binnenkort eens caffeinepillen bestellen, kijken hoe dat werkt. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gevangenis pre-workout: glas cola met twee scheppen oploskoffie. Probeer dat maar eens! 

Met Mentosje....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

  • Berichten

    • Niks mis met je oefenselectie. Ziet er zeer goed uit met alle (belangrijke) compound oefeningen erin verwerkt. Voor beginners zeer belangrijk om deze in je schema te verwerken om zo de basis van je lichaamsmotoriek etc te verbeteren. Verder sluit ik me bij @Hansie aan. Voorkeur ligt voor mijzelf ook bij minimaal 2 keer per week frequentie. Je zou dit schema dus kunnen opsplitsen in een upper/lower maar dit is persoonsgebonden. Oefenselectie is in ieder geval top  zou ik niks tot weinig aan veranderen
    • Persoonlijk prefereer ik een full body schema of upper/lower body voor de eenvoudige reden dat je meer frequentie per spiergroep hebt i.p.v. één maal per week een spiergroep aan te pakken. Meer frequentie zou meer spiergroei stimuleren maar hier is dikwijls discussie over bij mensen die zweren bij een split programma. Als je beginner bent heb je volgens mij het meeste baat bij een full body schema. Veel mensen spiegelen zich aan de  schema's van de pro's met naam en faam maar vergeten dat velen, en we moeten daar niet flauw over doen, artificiële hulpmiddelen gebruiken die toelaten een geweldig volume te halen tijdens hun training daar waar de meeste stervelingen niet aan toe komen. Wil ik daarmee zeggen dat je schema niet zal werken: neen. In het begin zal je hoe dan ook spieren aanzetten omdat elke prikkel helpt, ze noemen dat ook wel eens newbie gains. Je hebt zeker goede basisoefeningen gekozen en de grote 3 zijn er in opgenomen: bench press, squat en deadlift. Dit zijn naast military press en pull ups zowat de belangrijkste compound oefeningen, dit zijn oefeningen waar je met één oefening verschillende spieren aan het werk zet. Daarbij zorgen de meeste compound oefeningen voor een hormonale opstoot van testosteron wat dan weer positief is voor spiergroei. Zeker benen zwaar trainen wordt aangeraden en daar zal raar maar waar je bovenlichaam baat bij hebben, net door die hormonale respons. Zelfs met het weinige materiaal dat je hebt kan je een goed schema in één boksen. Online voorbeelden zat.   Succes
  • Sponsors