Advertentie:

Sign in to follow this  
Fit

Krachtforum Gain INSANE tank top!

Recommended Posts

Hier het eerste ontwerp voor het nieuwe shirt voor het forum. Bij genoeg interesse willen we dit shirt laten drukken.

Wil je het forum steunen ( beetje reclame maken :D ) zorg dan dat jij er ook een neemt !

Prijs is 10 euro, dit is met verzending er al bij inbegrepen!

So who's in? :D

gain_insane.png

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Haha daar hoort nog een krachtforum tanktop bij hoor :D

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kun je niet aan tanktops komen om te bedrukken? En dat je er dan nog krachtforum bij op zet?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kun je niet aan tanktops komen om te bedrukken? En dat je er dan nog krachtforum bij op zet?

Hoe bedoel je precies? Krachtforum komt op de achterkant, dit is een voorbeeld van de voorkant (photoshop).

De tanktops moeten nog bedrukt en besteld worden enkel als er genoeg interesse is :P

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kunnen ze ook iets meer 'baggy'? Lekker losjessss.

Ik zal vanavond even kijken wat er nogmeer te regelen is :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

  • Berichten

    • Lying EN standing leg curls (spreken allebei andere vezels aan) en inderdaad lunges zijn goed voor hammies.   Romanian deadlifts, ja en nee. Als ze goed voelen en nergens in schouders of iets dergelijks pijn doen, ja hoor. Anders nee. Benen groeien ook alleen als je ze absoluut mishandelt  dus niet bang zijn om gewoon 4 of 5 dikke sets te doen.    Op een oudere leeftijd dien je op te passen met pezen en gewrichten (op elke leeftijd btw) want je spieren zijn sterker dan je denkt! Die pezen zijn het probleem, die kunnen wat minder hebben. Daarom zeg ik dus, gewicht wat omlaag en reps omhoog. Dan heb je alsnog die spier op zijn sodemieter gegeven maar je pezen zijn je dankbaar!    
    •   Neen geen powerlifting voor mij Probeer als oudere knar alles wat op te krikken, minder vet rond mijn lijf en als het mee valt mij goed te voelen en er goed uit te zien. Squatten doe ik niet met bar in mijn nek hoor, mijn balans is niet het sterkste punt. Doe voorlopig nog goblet squat, dumbelletje in mijn handen. Box squat lijkt me zeker later interessant. Deadliften misschien dan maar skippen. Is Romanian deadlift met nadruk op hamstrings wel iets ? Wil mijn miezerige hamstrings terug wat leven in blazen en weet niet of fat lukt me lying legg curls. Lunges zou buiten quads ook hamstrings aanspreken. Wat lijkt jou het beste rekening houdend dat ik wel full body train hé.   Groeten
    •   Je zegt het precies goed. Kracht? Zeker. Spiergroei? Noppes.   De reden dat ik train is bodybuilding en geen powerlifting. Als je traint voor wat afvallen en algehele gezondheid, blijf dan weg bij ZWAAR trainen. Daar komt gegarandeerd klotezooi van.   Kies gewichten die passen bij reps die je kunt doen van 10 tot 15. En die 15e moet echt een gevecht zijn om die netjes uit te voeren. Geldt voor elke oefening. Dan zul je zien dat je gains zal maken zonder blessures.   In plaats van benchpress pak je 3 sets extra incline fly's of zelfs decline fly's. In plaats van squats pak je dumbbell box squats of zelfs een legpress (wel netjes 90 graden of iets verder die knietjes). Dan zijn die oefeningen PERFECT
  • Sponsors