Advertentie:

Sign in to follow this  
Fit

Krachtforum Gain INSANE tank top!

Recommended Posts

Hier het eerste ontwerp voor het nieuwe shirt voor het forum. Bij genoeg interesse willen we dit shirt laten drukken.

Wil je het forum steunen ( beetje reclame maken :D ) zorg dan dat jij er ook een neemt !

Prijs is 10 euro, dit is met verzending er al bij inbegrepen!

So who's in? :D

gain_insane.png

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Haha daar hoort nog een krachtforum tanktop bij hoor :D

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kun je niet aan tanktops komen om te bedrukken? En dat je er dan nog krachtforum bij op zet?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kun je niet aan tanktops komen om te bedrukken? En dat je er dan nog krachtforum bij op zet?

Hoe bedoel je precies? Krachtforum komt op de achterkant, dit is een voorbeeld van de voorkant (photoshop).

De tanktops moeten nog bedrukt en besteld worden enkel als er genoeg interesse is :P

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kunnen ze ook iets meer 'baggy'? Lekker losjessss.

Ik zal vanavond even kijken wat er nogmeer te regelen is :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

  • Berichten

    • Ik zou op jou leeftijd alleen nog wel uitkijken, je bent nog in de groei. Er geldt niet voor niets de regels in de sportschool van 16+.
    • Hey,   als je je spieren elke dag hetzelfde voorschoteld gaan ze niet groeien. Je zal misschien wel wat peziger worden maar in massa ga je niet toe nemen. Je skelet is nog niet volgroeid daarom is sleuren aan gewichten nog niet echt aangewezen. Probeer eens dag om dag te pompen en varieer met je handen stand. Driehoekje maken met je handen zal je nog meer de nadruk leggen op je triceps. Je handen wat breder zetten meer de nadruk op je borstspieren. Je kan je voeten ook op je bed plaatsen en zo pompen zo leg je de focus op je bovenste borstspieren. Als je echt sterk bent kan je eens proberen push ups in handstand zo zal je sterke schouder spieren ontwikkelen.   Groeten
    • Ik ben 14 jaar, 1 meter 73 en tussen de 50 en 55 kg. Ben nogal dun en lang en zou graag wat breder / gespierder willen worden. Ik doe nu dagelijks 2×15 push-ups (Is niet veel maar misschien is er na een jaartje dit doen wel verschil te zien). Heb geen speciaal eetschema, eet bij het ontbijt meestal 2 broodjes, bij lunch op school 3 en in de avond groente met aardappelen en vlees. Als ik naar sportschool zou gaan zal mijn moeder waarschijnlijk zeggen dat ik er nog te jong voor ben wat ik ook wel begrijp. Heeft iemand tips voor mij?
  • Sponsors