Advertentie:

Sign in to follow this  
Scoopz

Epic Dedicated Review

Recommended Posts

Link naar product

Voor het eerst een keer getraind met Epic.

De reden waarom ik Epic gebruik is omdat dit één van de weinige pre workout supplementen is zonder stimulanten als cafeïne. Ik ben er gewoon geen fan van cafeïne

Mijn eerste indruk

• Poeder:  In tegenstelling tot vele poeders is dit niet heel erg los, ik vond het wat kleverig van structuur. Echter kreeg ik prima met de scoop een dosering eruit welke netjes oploste in water.
  • Smaak: Watermeloen. Persoonlijk hou ik hier wel erg van. De smaak drinkt goed weg en blijft niet al
     te lang in je mond hangen. Maar smaak is voor mij niet van belang, het  moet werken.
  • Oplosbaarheid: Prima, poeder loste helemaal op en hield geen rare stukjes over in mn shake.

Een kleine 15 minuten na inname merkte ik dat de tintelingen op mijn lippen en achter mijn oren een beetje begonnen toe te nemen. Een teken dat de Beta Alanine zijn werk ging doen.

De drie verschillende creatine soorten, Creatine HCL, Creatine Monohydraat en Creatinol-O-Phospate zorgen ervoor dat je wel moet reageren op 1 van de drie en door de toevoeging van taurine worden deze drie ook nog eens beter naar de spieren getransporteerd. Ik merkte inderdaad dat ik meer kon pakken in gewicht, maar vooral dat gedurende de series de kracht constant bleef .

Kracht: Check

Nu heb ik van mezelf altijd al een redelijke pomp, echter was de pomp nu stukken groter. Dit zal door de Agmatine komen, wat je een betere pomp geeft, maar ook zorgt dat een pomp langer aanhoudt.

Pomp: Check

De overige ingrediënten in Epic zijn niet echt ingrediënten die je voelt werken, maar hun werk op de achtergrond doen. Epic bevat onder andere taurine, kaneel extract en Astragin wat je dus niet merkt, het zorgt er voor dat de andere ingrediënten beter naar de spieren getransporteerd worden en dat de werking van de ingrediënten beter wordt. 

Betere opname + betere werking is in mijn ogen een win-win situatie.

Ik ben tot nu zeer tevreden over Epic en ben benieuwd naar hoe de werking ervan zal zijn na een 4 tal weken.

Edited by Fit
Even product link toegevoegd

Advertentie:

Heb epic, in combinatie met vaso grow, ook wel gehad, maar qua creatine (wat ik het hoofdbestandsdeel is in mijn ogen) reageer ik altijd erg goed op Creapure creatine. Daarom neem ik alleen creapure nu. Voor de overige ingrediënten gebruik ik dan een pre-workout. Wel is de combinatie met vaso grow echt een topcombi! Zeker qua pomp is deze combi ongekend in mijn ogen. 

"Link toegevoegd" -> Tradetracker, gier haha. 

Haha zolang ik alle hosting en advertenties uit eigen zak betaal moet het zo :D

Haha zolang ik alle hosting en advertenties uit eigen zak betaal moet het zo :D

Hahaha, goedzo ;) Epic is ook een prima product, ben er erg enthousiast over. Nu nog wat extra forum activiteit kwa leden (ookal zie je wel dat het leuke ren gezelliger wordt) en dan is het echt een top forum.