Advertentie:

topeiko

Monday chestday

Recommended Posts

Advertentie:

Haha goed begin van de week ! :D

Bij ons is benen het beste ook vroeg in de week te doen want iedereen is dan borst aan het doen dus alle ruimte :P

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nope rustdag vandaag. En ik train nooit een bepaalde spiergroep op een bepaalde dag. Vandaag is rustdag en morgen trainingsdag 1. 

Haha goed begin van de week ! :D

Bij ons is benen het beste ook vroeg in de week te doen want iedereen is dan borst aan het doen dus alle ruimte :P

Bij ons is het ook op maandag altijd druk met mensen die borst trainen. Rush hour rond 18.00-20.00 uur

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja ik heb vaste dagen, ik train meestal 4 keer per week elke keer 3 spiergroepen. Dus komt neer elke spiergroep 2 x per week.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hebben jullie vaste dagen voor bepaalde spiergroepen? Ik ben afhankelijk van mijn werkrooster (en spierpijn!) haha.

Yup, altijd een vaste routine! Wat alleen kan verschillen zijn de oefeningen en de manier waarop ik ga trainen. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb ook een vaste routine per dag. Ik pak op maandag altijd rug omdat iedereen rond 19:00 uur dan borst aan het trainen. Ook heb ik op dinsdag vaak wat meer kracht omdat dan het weekend verder achter de rug is ;) 

bewerkt door ijzer

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb ook een vaste routine per dag. Ik pak op maandag altijd rug omdat iedereen rond 19:00 uur dan borst aan het trainen. Ook heb ik op dinsdag vaak wat meer kracht omdat dan het weekend verder achter de rug is ;) 

Train je dan 2x rug? Op maandag en op dinsdag? Ik lees 'rug'?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Toevallig borst op het programma vanavond, alles dumbell een keer voor de verandering.

• Dumbell press
  • Dumbell Incline Press
  • Dumbell Flys
  • Pullover

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Toevallig borst op het programma vanavond, alles dumbell een keer voor de verandering.

• Dumbell press
  • Dumbell Incline Press
  • Dumbell Flys
  • Pullover

Dumbells altijd lekker voor de afwisseling, hoeveel reps en sets doe je hierbij?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dumbells altijd lekker voor de afwisseling, hoeveel reps en sets doe je hierbij?

Meestal op gevoel hoor..maar nu

• Dumbell Press 4 sets 12-10-8-6
  • Dumbel Incline Press 4 sets 12-10-8-6
  • Dumbell Flys 3 sets 15-12-10
  • Pullover 3 sets 15-12-10

Probeerde het gewicht constant te houden bij elke set en te focussen op uitvoering en knijpen. Flys en pullover zeer strikt en correct voornamelijk op rek.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden