Advertentie:

Sign in to follow this  
topeiko

Monday chestday

Recommended Posts

Advertentie:

Haha goed begin van de week ! :D

Bij ons is benen het beste ook vroeg in de week te doen want iedereen is dan borst aan het doen dus alle ruimte :P

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nope rustdag vandaag. En ik train nooit een bepaalde spiergroep op een bepaalde dag. Vandaag is rustdag en morgen trainingsdag 1. 

Haha goed begin van de week ! :D

Bij ons is benen het beste ook vroeg in de week te doen want iedereen is dan borst aan het doen dus alle ruimte :P

 

Bij ons is het ook op maandag altijd druk met mensen die borst trainen. Rush hour rond 18.00-20.00 uur

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ik heb vaste dagen, ik train meestal 4 keer per week elke keer 3 spiergroepen. Dus komt neer elke spiergroep 2 x per week.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hebben jullie vaste dagen voor bepaalde spiergroepen? Ik ben afhankelijk van mijn werkrooster (en spierpijn!) haha.

Yup, altijd een vaste routine! Wat alleen kan verschillen zijn de oefeningen en de manier waarop ik ga trainen. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb ook een vaste routine per dag. Ik pak op maandag altijd rug omdat iedereen rond 19:00 uur dan borst aan het trainen. Ook heb ik op dinsdag vaak wat meer kracht omdat dan het weekend verder achter de rug is ;) 

Edited by ijzer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb ook een vaste routine per dag. Ik pak op maandag altijd rug omdat iedereen rond 19:00 uur dan borst aan het trainen. Ook heb ik op dinsdag vaak wat meer kracht omdat dan het weekend verder achter de rug is ;) 

Train je dan 2x rug? Op maandag en op dinsdag? Ik lees 'rug'?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toevallig borst op het programma vanavond, alles dumbell een keer voor de verandering.

  • Dumbell press
  • Dumbell Incline Press
  • Dumbell Flys
  • Pullover

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toevallig borst op het programma vanavond, alles dumbell een keer voor de verandering.

  • Dumbell press
  • Dumbell Incline Press
  • Dumbell Flys
  • Pullover

Dumbells altijd lekker voor de afwisseling, hoeveel reps en sets doe je hierbij?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dumbells altijd lekker voor de afwisseling, hoeveel reps en sets doe je hierbij?

Meestal op gevoel hoor..maar nu

  • Dumbell Press 4 sets 12-10-8-6
  • Dumbel Incline Press 4 sets 12-10-8-6
  • Dumbell Flys 3 sets 15-12-10
  • Pullover 3 sets 15-12-10

Probeerde het gewicht constant te houden bij elke set en te focussen op uitvoering en knijpen. Flys en pullover zeer strikt en correct voornamelijk op rek.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

  • Berichten

    • Hoi,

      Ik ben hier omdat ik graag advies zou krijgen over voeding.
        Leeftijd: 25 jaar Lengte: 178cm Gewicht: 84,2kg Vetpercentage: 16,5%
      In het verleden veel gevoetbald. Tevens ook vaker gestart met fitness, maar ook weer even makkelijk gestopt. Sinds 1-1-2019 heb ik de knop omgezet en ben ik minimaal 5dagen per week gaan sporten. Heb 3 schema’s afgewisseld.   Schema 1: Ma: Benen, Schouders/traps en Buik.
      Di: Borst, Biceps en Buik. Woe: Rug, Triceps en Buik. Do: Benen, Schouders/traps en Buik. Vrij: Borst, Biceps en Buik. Za: Rug, Triceps en Buik. Zo: Rust   Schema 2(Full-Body): Ma: Borst, Biceps, Rug, Triceps en Buik. Di: Benen, Schouders, Traps en Buik. Woe: Rust Do: Borst, Biceps, Rug, Triceps en Buik. Vrij: Benen, Schouders, Traps en Buik. Za: Rust Zo: Rust   Schema 2(5 dagen splitschema): Ma: Benen. Di: Borst en Buik. Woe: Rust. Do: Rug en Onderarmen/Polsen. Vrij: Schouders en Traps. Za: Rust. Zo: Biceps, Triceps en Buik.   Tot midden februari 2020 redelijk volgehouden met soms een maand wat minder enz.   Enkele cijfers van dit ‘’jaar’’(gemeten met zelfde professionele weegschaal en 4punts meting tang): Gewicht januari 2019: 91,1kg Gewicht februari 2020: 86,87kg Vetpercentage januari 2019: 25% Vetpercentage februari 2020: 18,5%   Ik drink overdag alleen maar water en crystal clear (Meer als 5l per dag totaal).   Laatste meting 27-3-2020: Gewicht: 84,2kg Vetpercentage: 16,5%   Nu ben ik op zoek naar een dieet en had ik zelf al wat dingen samengesteld enz. Mijn doel is tussen de 10 en 13 vetpercentage. Ik wil een dieet rond de 2000Kcal.       Wie kan me verder helpen? Ik zoek nog iets wat ik kan eten na het avondeten en eventueel nog iets aanpassen om beter aan mijn doel qua waardes te komen.     Hoor graag     Groetjes.

    • Nice... maar er ontbreekt iets... 🤔 iets wat je de motivatie geeft om net dat extra te doen... 👀    Je kunt de deze bijlage pas zien als je bent ingelogd.
  • Sponsors