Advertentie:

Sign in to follow this  
topeiko

Monday chestday

Recommended Posts

Advertentie:

Haha goed begin van de week ! :D

Bij ons is benen het beste ook vroeg in de week te doen want iedereen is dan borst aan het doen dus alle ruimte :P

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nope rustdag vandaag. En ik train nooit een bepaalde spiergroep op een bepaalde dag. Vandaag is rustdag en morgen trainingsdag 1. 

Haha goed begin van de week ! :D

Bij ons is benen het beste ook vroeg in de week te doen want iedereen is dan borst aan het doen dus alle ruimte :P

 

Bij ons is het ook op maandag altijd druk met mensen die borst trainen. Rush hour rond 18.00-20.00 uur

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ik heb vaste dagen, ik train meestal 4 keer per week elke keer 3 spiergroepen. Dus komt neer elke spiergroep 2 x per week.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hebben jullie vaste dagen voor bepaalde spiergroepen? Ik ben afhankelijk van mijn werkrooster (en spierpijn!) haha.

Yup, altijd een vaste routine! Wat alleen kan verschillen zijn de oefeningen en de manier waarop ik ga trainen. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb ook een vaste routine per dag. Ik pak op maandag altijd rug omdat iedereen rond 19:00 uur dan borst aan het trainen. Ook heb ik op dinsdag vaak wat meer kracht omdat dan het weekend verder achter de rug is ;) 

Edited by ijzer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb ook een vaste routine per dag. Ik pak op maandag altijd rug omdat iedereen rond 19:00 uur dan borst aan het trainen. Ook heb ik op dinsdag vaak wat meer kracht omdat dan het weekend verder achter de rug is ;) 

Train je dan 2x rug? Op maandag en op dinsdag? Ik lees 'rug'?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toevallig borst op het programma vanavond, alles dumbell een keer voor de verandering.

  • Dumbell press
  • Dumbell Incline Press
  • Dumbell Flys
  • Pullover

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toevallig borst op het programma vanavond, alles dumbell een keer voor de verandering.

  • Dumbell press
  • Dumbell Incline Press
  • Dumbell Flys
  • Pullover

Dumbells altijd lekker voor de afwisseling, hoeveel reps en sets doe je hierbij?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dumbells altijd lekker voor de afwisseling, hoeveel reps en sets doe je hierbij?

Meestal op gevoel hoor..maar nu

  • Dumbell Press 4 sets 12-10-8-6
  • Dumbel Incline Press 4 sets 12-10-8-6
  • Dumbell Flys 3 sets 15-12-10
  • Pullover 3 sets 15-12-10

Probeerde het gewicht constant te houden bij elke set en te focussen op uitvoering en knijpen. Flys en pullover zeer strikt en correct voornamelijk op rek.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

  • Berichten

    • Als je Shorty toch gaat appen moet je zeker even vragen naar Cardarine. Dat is geen Sarm maar is tijdens een cut wel echt een hele dikke plus 💪🏻✅
    • Hai Nick,   heftig zeg, goed om te horen dat je weer op de goede weg bent, Zoiets zet je leven totaal op zijn kop! wat beteft de progressie: het feit dat je weer sport geeft al aan dat de progressie er zeker al wel is. Bekijk het in kleine stapjes en hou alles bij, dat is echt belangrijk. Soms denk je niet vooruit te gaan maar als je niets bijhoudt dan kan je het ook onmogelijk weten. Zo te horen zit je wel al op een tijdelijk plafond en dat is niet gek na al die ellende, je lijf heeft echt een klap gehad. 
        maak een trainschema en volg dat consistend, dan wordt je er het snelst beter in zoals je weet. En maak het niet te gek. 
      Bv, ik noem even wat: bankdruk doe je met 50 kilo 4x6. Pobeer de keer erop 5x6, of 4x7 a 8. Dan ben je ongemerkt na een tijdje al heel wat verder. En doe die zelfde oefeningen met max 2 a 3 dagen ertussen opnieuw, Anders ga je niet de beste timing hebben kwa supercompensatie. 
        sterkte en goed te horen dat je weer bezig Bent! mvg Sander
    • Hai Gary,   ik ken het niet maar heb het even opgeZocht net. Als je het mij vraagt: weer gewoon een mengsel van dingen die nu gehyped wordt. Als je echt alles tot in de puntjes goed doet en je voeding en training is dus perfect, je zit tegen je max, heel mischien ga je dan een mini sprongetje maken. 
      Dan kan je beter even doorsparen en van dat geld bv een flesje lgd 4033 gaan kopen. Dan weet je in ieder geval zeker dat je resultaat boekt en gaat zien. Maar ook hier geldt weer: voeding en training moet kloppen en dan heb je met zo’n middeltje die extra stap. 
        mvg Sander
  • Sponsors